Jump to content

wildgeo

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.webdesign-crearesite.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e46 318i compakt

wildgeo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Bun, si din 2011 pana acum nu a mai avut nimeni problema asta ? s-a gasit o modalitate de rezolvare? Multumesc!
  2. 150 euro manopera :) :bashwall: <_< dar ce-i faci de 150 de euro .. ii schimbi toate filtrele imi pui si uleiul si ii mai dai si cu silicon sa nu se cunoasca pe unde ai pus mana .. poate ai vrut sa spui 150 ron dar si asa e japca pe fatza ... :unsure:
  3. unde se gaseste micro filtrul ... filtrul acela de habitaclu, mai exact filtrul de polen,,, nu stiu unde este si as vrea sa-l schimb....
  4. salutare ... am si eu aceeas problema la e36-le meu ... dimineatza cand e rece motorul imi porneste la sfert de cheie dupa ce mi s-e stinge bujiile incandescente, iar dupa ce se incalzeste motorul si doresc sa o repornesc .. tin la automat mai mult si adeabia atunci imi porneste... am inteles ca ar putea fi problema cu pompa de injectie ????
  5. Salutare ... Am rezolvat problema .. nu era _chiulasa_ arsa ci pompa de apa numai avea paletii si normal numai facea ciclul apei in motor de aceea imi fierbea motorul ! <_<
  6. am avut termostatul de racire blocat pe inchis si nu am fost atent la nivelul de incalzire al apei din bord, termostatul l-am inlocuit si a mai ramas garnitura !!!
  7. salutare camarazi, am nevoie de ajutor din partea voastra, am garnitura de _chiulasa_ arsa, am cumparato si am nevoie sa ma indrumati catre cineva ce a mai facut aceasta schimbare catre un service in care aveti incredere, masina este un 318 tds din 95. MULTUMESC ENORM!!!!!!!!!
  8. Ai perfecta dreptate in cele spuse de tine aici .... am mai intrebat si in stg si in dreapta ... si mari minuni nu prea pot sa fac cu el ! insa este cel mai econom motor produs de BMW la acea perioada!
  9. intradevar este mai eficient sa imi schimb motorul, dar asta implica foarte multe : motor cutie, diferential, ecu, instalatie electrica ....ohooooo..... modalitatea ar fi sa iau un 325 deafara la 1000 euro ceea ce ar insemna sa sa mai am inca 1000 euro cel putin pt transport plus montarea celor de mai sus pe masina mea !!! cei drept ca dupa aceasta afacere voi avea din start 193 cp fara alte modificari, la acest lucru ma mai gandesc ! insa nu e o decizie definita ....
  10. De ce visand domnul meu ??? de exemplu modelul e46 din 2004 acelas motor are : Power: 105 kW / 143 PS stock Nu doresc sa creez un monstru, ci chiar imi doresc ceva mai mult de la acest motor...
  11. mari minuni nu ma astept ... as dori macar sa il ridic la un 150-170 cp....
  12. Buna seara tuturor, Sunt posesor de E36 compact 318 tds, cu motor de 1665 si 90 cp, imi doresc sa modific acest motor in urmatoare configuratie, as dori sa pun o alta turbina si anume de pe un motor de 2,5 l diesel bineinteles, sa schimb intercoolerul sa pun unul universal de front, apoi sa ii pun alt chip, din cate am citit si m-am informat doar cu chipul motorul ajunge la 110 cp, cu acel intercooler am citit ca se castiga in jur de 20-30% mai multa forta si putere, de turbina inca nu stiu nimic , daca a mai facut cineva modificarile ce doresc sa le fac ... imi doresc sa ma indrume si pe mine, sau nu neaparat ceea ce vreau eu sa fac, nu stiu daca se potriveste turbina de pe un 2,5 pe motorul meu ... si ce alte modificari intervin ... Apoi daca toate-s bune si fumoase si se potrivesc, motorul rezista la o astfel de modificare ?? Astept ajutor din partea acestui forum, dragi camarazi! <_<
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.