Jump to content

titanium

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    mihaititaniumxv@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 3

titanium's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am si eu un compact din 95 , si vreau sa schimb electromotorul , imi poti spune cum ai reusit sa scoti electromotorul , am inteles ca se poate scoate pe sub masina , dar din ce am vazut nu prea am loc sa ajung la surubul dinspre motor, sau se scoate pe sus , unde e nevoie sa demontez juma de motor ? ...
  2. Salutare. Caut si eu un catalizator bun pentru un e36 compact motor 1.6 m43 b16. Vreau sa stiu de la ce alt model de bmw s-ar mai potrivi catalizatorul.
  3. BMW compact 316i - 1995 - inmatriculata in romania - primul proprietar Dotari: AC, OGLINZI ELECTRICE INCALZITE, 2 AIRBAG, INCHIDERE CENTRALIZATA, OGLINDA RETROVIZIOARE CU SENZOR ANTIORBIRE, GEAMURI ELECTRICE, SERVO, ABS, CD-MP3-USB,2 SETURI DE JANTE (ALIAJ SI TABLA) , PROIECTOARE CEATA. Piese schimbate : Amortizoare , flanse amortizoare spate, bielete antiruliu, filtre. ITP 10/2012, rovigneta asigurare 1 an/ taxe la zi. Pret 2650 : neg zerosapte doidoi cinci zero doi 541
  4. Salutare, am cumparat macarale electrice pt geamuri si ma intereseaza si pe mine o schema electrica cum pot inversa polaritatea pentru urcat sau coborat. Problema e ca nu vreau sa fac prea multe improvizatii incat sa schimb si modului de confort , ca din cate am intelel motorasele primesc comenzile din acest modul , vreau doar sa le alimentez normal si am inteles ca pot folosi doua relee pentru inversarea polaritatii pe fiecare macara. Poate stie cineva cum vin conectate cele 2 relee.Multumesc.
  5. am rezolvat problema alimentarii motorasului , celelalte 3 fire sunt pentru modulul confort, am nevoie acum de o schema sau ceva indicatii cum sa inversez polaritatea ,pentru urcat si coborat geamul, din cate am inteles treb 2 relee si anulata functia de confort de pe butoane, pentru asta.Am gasit pe net o schema dar este pentru butoanele fac singure inversarea polaritatii si care au 5 conectori. Ma poate ajuta cineva cu o schema ? ms
  6. Salutare , am si eu o problema cu masina , de ceva timp incepe sa trepideze de spate ( cel putin asa se simte) cand depasesc 140-... 160 depinde. Initial trepida rau la 120 , am echilibrat rotile , dar tot trepideaza dar numai ca acu de la o viteza mai mare . Aveti idee de la ce ar putea fi ? sa fie oare din cauza anvelopelor ? posibil vreo bucsa de pe spate?... chiar n-am idee de la ce ar putea fi .... inainte credeam ca ar fi de la ( bieletele de directie fata , amortizoare- flanse spate ) dar le-am schimbat si tot asa... Poate are cineva vreo idee de la ce ar putea fi .:twoup:
  7. "inginerii pe la fire" = "multe improvizatii" Modulul cu pricina cred ca este cel de dupa 95... pentru binele tau, sper sa ma insel. Dar tin minte ca am vazut un E36 din '96 care avea motorasele de la geamuri (fata si spate) + motorasul de la trapa, cu cate 2 mufe. Toate motorasele inclusiv cel de la trapa... aveau functia de One Touch si inchidere din cheie sau telecomanda. Mufele treceau prin modulul confort. ok , dar sti cumva cum as putea sa le leg fara a trece prin modulul confort? sa led decat motorasele + butoanele si sa le alimentez.... ms
  8. modul confort am pe masina , este modelul ZVM , folosit pana in 95, dupa aceea stiu k sa folosit ZKE cau ceva de genul asta . Ideea k nu ma intereseaza f tare sa se ridice singure cand inchid masina sau chestii de genul , k nu vreau sa fac prea multe improvizatii :twoup: , vreau doar sa functioneze normal ,inchis , deschis.... ni
  9. Salutare, am un e36 compact pe care am geamuri manuale , am cumparat de curand macarale electrice cu tot cu fire , butoane , si am nevoie de putin ajutor pt montaj , o schema ceva, Mai mult la partea cum conectez corect, butoanele . Pe partea pasagerului am 5 fire care vin la motoras ( 2 fire mai groase pe un conector albastru- verde si galben-verde, si 3 fire pe alt conector maro, negru, si alb-negru) iar pe partea soferului ( 2 fire mai groase mov-alb si negru-alb) si 3 fire maro, negru si alb-negru) , Din cate stiu cele groase sunt pt alimentare ( + , - ) iar cele subtiri vin de la buton, dar nu stiu cum sa le pun pt a functiona cum treb . Mi-ar fi de folos putin ajutor ( o chema ceva ..) Poate mai sunt si alti care si-au pus dupa aceea macarale electrice.... MS . momentan trebuie sa mai iau partea cu mufele de vin in butoane de la cel care le-am luat, ...
  10. salutare, trebuie sa inlocuiesti senzorul de la placute , unu costa undeva la 35- 50 ron - nou , daca l-ai deconectat este acelasi lucru ca si atunci cand este uzat ... nu mai are continuitate... Schimbal si ai sa rezolvi problema.
  11. Din cate stiu eu cel de pe partea din spate masoara intensitatea luminii care vine din fata. Ma gandesc ca prin senzorul dinspre parbriz da informatii despre lumina din mediul in care te afli. Ce explicatie, nici eu nu cred ca o inteleg dar ma uit la meci :twoup: Senzorul de lumina este pe geamul oglinzii, si "simte" lumina masinilor din spate. Pe spatele oglinzii mai este ceva dar nu are nici o legatura cu senzorul. Si cele FARA senzor antiorbire au aceeasi chestie pe spatele oglinzii... Legat de marsarier - cand vrei sa dai inapoi, seara, e posibil sa iti bata altii cu farurile in oglinda si ea sa se inchida iar in felul asta nu mai vezi nimic in spate. Din aceasta cauza, at cand dai in spate oglinda se dezactiveaza (e ca o oglinda normala) ca sa poti vedea in spate! Daca ai 7 fire s-ar putea ca oglinda ta sa aibe si senzor de ploaie pe partea care se prinde de parbriz. Legat de instructiuni...nici eu nu am gasit. Daca gasesti ceva, indiferent de model, posteaza aici :) salut , oglinda a avut si senzori de ploaie doar k modulul pentru senzori de ploaie care venea lipit pe parbriz avea separat 4 fire ,cele 7 ies direct din oglinda . sau poate imi spune cineva culorile la firele care sunt folosite, poate si la cele cu 3 sunt folosite aceleasi coduri de culori :) ms
  12. Din cate stiu eu cel de pe partea din spate masoara intensitatea luminii care vine din fata. Ma gandesc ca prin senzorul dinspre parbriz da informatii despre lumina din mediul in care te afli. Ce explicatie, nici eu nu cred ca o inteleg dar ma uit la meci :) ok , si care fire din cele 7 le conectez si cum ? are careva o schema electrica de la vreun e39 sa de la alt model care are oglinda de genu asta ?ms
  13. salutare , am un e36r, si de curand, am luat o oglinda de pe un e39 cu senzor antiorbire, am citit discutia voastra doar k , la ogklinda nu am doar 3 fire ci 7, ma poate ajuta cineva cu o schema? senzorul antiorbire il am jos pe mijloc,senzorul de pe spate pt ce e ? multam.
  14. Salutare, de curand am avut ceva probleme de la modulul de inchidere centralizata, imi facuse scurt ceva fire si mi-a ars modulul, Pana sa-mi dau seama de la ce este am deconectat airbagurile sa nu faca vreun scurt si sa se declanseze. Greseala mea am scos airbagurile si dupa aceea am pus contactu si mi sa aprins martorul pt airbag de pe bord, am conectat inapoi airbagurile dar martorul ramane aprins (pun contactul se stinge si se aprinde imediat inapoi). Stie cineva cum se poate sterge eroarea de airbag ? su se poate reseta ? ceva gen cum se reseteaza la revizia de ulei ? sau trebuie stearsa eroarea ?
  15. salutare, am gasit de la ce nu mai pornea , sa busit modulul de la inchidere Model (ZV-MODUL bmw 61.35-8368173 55892110 VERSION 4) (ARE 2 CONECTORI 1 ALB (1 MUFA) SI 1 NEGRU (INTRA 2 MUFE) are careva de vanzare sau aveti idee daca se potrivesc si cele cu version 5?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.