Jump to content

geo22

Members
  • Posts

    110
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    resita

Previous Fields

  • Masina
    316i E36

geo22's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut, aia ii siguranta de la compresor, verifica cablajul sau vezi sa nu fie compresorul in scurt. Daca nu te pricepi mergi mai bine la un electrician auto, acolo ii o siguranta de 7,5 A sa nu pui mai mare ca poate mai prajesti ceva.
  2. nu, masinile mai noi cred ca dupa 94 au un singur modul pt toate usile, iar restul au doar pt o singura usa, aia de la sofer nu, masinile mai noi cred ca dupa 94 au un singur modul pt toate usile, iar restul au doar pt o singura usa, aia de la sofer
  3. La tine nu ii stricat nimic, ai modul comfort doar pe usa soferului.
  4. Salut, sti vreun magazin de unde se poate cumpara tub dinala?
  5. Salut, mai ai geamurile electrice? 300 ron cu tot cu instalatie electrica, butoane si ce mai trebuie?
  6. Pai cand i sa facut cartea masini avea motor de 1.6 pe ea, dupaia proprietarul o schimbat motorul si nu o mai mers la RAR sa il omolegheze.
  7. Pai cam asta ii problema ca nu o fost bine modificata, poate o fost facuta la repezeala sa o vanda. La ce mecanic mergi tu cu ea?
  8. Da ii schimbat motorul ii pus unu de 1.8, acum ii 318 i :twoup:
  9. Masina ii 316 i, aveau dreptate aia de la RAR Arad http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...ebruary/browse/
  10. Aia de la RAR Arad nu cred ca au trecut ei aiurea in cartea masini ca ii 316, masina poate chiar avea motor de 1.6 cand i sa facut cartea de identitate. Poate proprietarul cand a pus motorul de 1.8 a mai facut ceva inventi si de aia ai o probleme la partea electica, eu zic ca si masina ta o poti face destul de ieftin nu trebuie neaparat sa te complici cu recarosari si alte minuni, a ta arata destul de ok la exterior am vazuto de mai multe ori prin oras. Pune ultimele 7 cifre de la vin sa vedem ce masina o fost cand a iesit pe poarta fabricii. :twoup:
  11. Cred ca am si io o problema la contact sau cel putin mie mi se pare ciudat, de exemplu daca pornesc motorul si il opresc dupaia nu mai pot rasuci cheia in contact, de fiecare data trebuie sa scot cheia si sa o bag inapoi. E normal sa faca asa? pentru ca la alte masini nu am mai patit chestia asta
  12. Eu am faruri Bosch cu lupa si 3 prinderi sus, pe sedan.
  13. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=10
  14. geo22

    316 sau 318

    Faza scurta si faza lunga nu merg cand motorul ii oprit sau daca nu ii pus contactu, nici flashuri nu poti sa dai daca nu ai contactu pus Poate ii uzata garnitura de la capac sau poate a umblat cineva pe acolo si de aia iti arunca ulei, dupa ce ii schimbi uleiul trebuie sa resetezi intervalul service la ulei Ceasuri sunt si de 220 si de 240, poate asa a iesit masina din fabrica cu ceasuri de 220
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.