Jump to content

crazydriver

Members
  • Posts

    673
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    roow99

Profile Information

  • Location
    constanta

Recent Profile Visitors

4461 profile views

crazydriver's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. - Sa schimb termostatu ? - E explicatia mecanicului paluzibila ? Merci Verifica termostatele, din cate stiu eu sunt doua.Explicatia mecanicului, eu unu nu o prea cred.
  2. O sa inceapa sa scada. Intervalul de schimb nu ti-l da numai dupa kilometraj, are si senzor care iti masoara vascozitatea uleiului, schimbandul pe cel vechi ia-i dat putin coordonatele peste cap.Dar cu siguranta va incepe sa-ti scada dupa vreo 4000-5000km, in fuctie de cum mergi cu masina.
  3. Camerele din bara sunt foarte utile la iesirile de pe stradutele inguste, cand ai vederea opturata de masinile parcate pana in coltul intersectiilor. Botul masini fiind mult mai in fata decat scaunul tau, te poti asigura inainte sa scoti jumatate de masina pe prima banda si astfel lovind trei biciclisti si un motociclist satanist care merge pe prima banda.
  4. Reviziile la interval de 15000- 20000Km cost intre 1300- 2300 (depinde unde faci revizia si de filtrele folosite) Schimb ulei si filtru la cutie intreval 80000 - 100000Km cost aproximativ 2700 ron Consum 12/14l urban, 8/10l extra Nu stiu ce sa zic de X ca nu am, dar din cauza greutatii destul de mari a masinii, sunt situatii in care se simte lipsa unei tractiuni integrale. Probleme aparute la masina mea in aproximatin 100.000Km de cand e la mine. manerele de la usi ambele pe stanga schimbate la 112000Km (1500 ron/buc) in cazul in care masina are keyless entry system acum s-au dus si cele de pe dreapta 196000Km pernele de pe spate, ambele schimbate la 160000Km (1100 ron/buc) Bujii si releu bujii pret 900- 1000ron schimbate pe la 140000Km butoanele de la portbagaj, vine tot ansamblu (ambele butoane si luminile de la numar) nu mai tin minte costul piesei schimbata pe la 110000Km Singura problema la turbine a fost o garnitura la turbina mica, inlocuita in garantia extinsa In rest consumabile: placute, discuri, antigel si lichid de frana se schimba la 2ani, Masina din discutie este un 535d GT din 2010 In rest acelas sfat dat si de dragos1801 atentie mare la achizitie Spor la cautat.
  5. Cati km are masina, de cand este la tine, si ce istoric ai la ea? incearca o regenerare la DPF si un test la injectoare.
  6. ACC va frana singur pana la oprire in combinatie cu cruise control (pilot automat), foarte util in aglomeratie bara la bara (exact unde nu vrei tu sa-l folosesti). Activezi pilotul setezi viteza la 60km/h si o singra lininuta la distanta fata de masina din fata, dupa care nu mai ai grije, poti sa citesti ce vrei (si romane), trebuie doar sa accelerezi foarte putin si usor cand misca coloana, restu face masina. ACC fara pilot doar va prefrana (apropie placutele de disc) se simte putin franarea, dar nu va oprii in locul tau. Succes
  7. Schimba butoanele. Vine piesa cu totul (ambele butoane si masca).
  8. Cititi anuntul omului, 2500-2700 cu tot cu piese, nu mai dati cu pietre. Oricum la banii astea vorba lui XXL cumperi navigatie dedicata.
  9. Daca pui jante cu J8 pe fata si J10 pe spate poti pune si configuratia:245/40R18 fata si 275/35R18 spate, daca jantele au ET-ul corec pentru masina ta nu o sa ai probleme. Eu am avut configuratia de mai sus pe un E60 cu suspensie normala, mergea si se simtea foarte bine, mai rigida decat cu cele pe 16 de iarna dar mult mai placuta la privit.
  10. Nu cred ca este in regula sa maresti inaltimea asa mult pe spate. O sa fie vizibila si deranjanta diferenta de inaltime. Parerea mea e sa schimbi cauciucurile pe spate cu aceiasi dimensiune ca pe fata 235/50.
  11. Multumesc pentru raspunsuri ) . Am rezolvat problema cu haionul.Am ramas insa cu problema la carligul de remorcare. Astept sugestii
  12. Salutare tuturor,De curand sunt posesorul unui 535d 2010, si am unele neplaceri:1. si cea mai suparatoare, haionul nu poate fi deschis decat din cheie sau de la butonul din masina, cele doua butoane de pe haion nu merg. (Buton de blocare din cotiera ca la seria 7 nu are).2. Carligul de remorcare nu se blocheaza, apesi pe buton isi face cursa, dar dupa ce ajunge la final il elibereaza si daca pui mana pe el se misca, butonul ramane pe rosu intermitent.Multumesc anticipat orcui poate da vreo idee.Am fost la service, momentan sunt in cercetari, pe calculator nu apar erori, totul este in regula.
  13. Salut Multumesc pentru lincurile de mai sus, au mers si in cazul meu. Se poate verifica si istoricul unei masini si km? Seria ar fi: WBASN81010C350854 Multumesc anticipat.
  14. Nu cu E46 ai mers atunci. Cat despre DPF nu stiu exact la ce faci referire (eu catalizator ii spun la filtru de particule) si este anulat de peste tot, nu am erori in bord si nici in diagnoza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.