Jump to content

Roberttyno

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    CRAIOVA
  • Interests
    go fast

Contact Methods

  • Yahoo
    Roberttyno@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    320 ci 2003

Recent Profile Visitors

6641 profile views

Roberttyno's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Multumesc pt raspunsuri....ce sa zic....m-am cam obisnuit cu consumul asta ...in oras nu am reusit sa scot sub 16..17 (in Craiova, mers la consum) testat la pompa . Nu stiu daca update-ul de soft o sa ma ajute cu ceva ....dar o sa il fac ( mai mult pt navigatie/harti ). Am facut diagnoze in mai multe parti si...toata lumea zice ca e ok ...ca totul este in parametrii, daca le zic de consum, ca mi-se pare mare, primesc raspunsuri de genu "ce ba ti-ai luat x6 si vrei sa consume 5" . Oricum m-am resemnat...nu stiu ce as putea sa mai verific ....pe viitor poate o sa fac un test in mers la turbine. Mai astept pareri din partea celor cu motorizari similare ....
  2. Sal. Am o problema...sau cel putin asa cred ... Sunt proaspat posesor de bmw x6 4.0d biturbo 306 cai 2013 . Cred ca ,consumul este cam mare ....adica in oras nu scade sub 18 daca merg 'la consum' iar pe exterior ...10..12 . Am schimbat recent oringurile de la furtunul rosu (intercooler) . Furtunul era murdar de ulei si m-am gandit ca poate pierde presiune . Masina nu are erori , motorul merge bine, porneste bine dimineata, nu fluctueaza turometrul . In trecut am mai detinut un x5 2008 si aveam un consum de 16 in oras fara sa fiu atent la stilul de condus .... Vi se pare un consum normal ? Multumesc
  3. Dupa ceva km parcursi am inceput sa sesizez mici smucituri in timpul mersului, nu la schimbatul treptelor, in principal in marsalier si mai putin in prima treapta ( cred ) la viteze mici (5-10 km/h) . Posibil sa fie din roti/anvelope fiind masina 4x4 dar de ce face doar la viteze mici ? E normal sa schimbe treptele in jurul a 2000rpm ? Mi se pare totusi cam sus . Multumesc .
  4. Sal. De curand am achizitionat pt. sotie un countryman sd all4 2.0d 2013 si as vrea sa schimb uleiul in cutie (automata) . Stie cineva ce tip de cutie este ? Care este procedura ? Cantitatea de ulei ? Multumesc
  5. Am observat si eu ca f10-le este mulllt mai bine antifonat decat f25-ul. Turbina iti scoate vre-un zgomot ciudat ? Distributia in ce stare era ? Semne vizibile de uzura ?
  6. De curand am achizitionat pt sotie un x3 F25 facelift, 2015, motorul nou, euro 6, b47, 190 cai, motorul mi-se pare muuult mai zgomotos fata de F10-le meu (n47) sa nu mai zic de turbo care mi se pare ca scoate o gramada de zgomote ciudate, parca rasufla pe undeva iar dupa oprirea motorului inca se aude cum se invarte ceva in ea ...probabil axul... Intrebarea este : la motorul asta se schimba distributia ? A schimbat-o cineva . Parca aud unele vibratii sau "zarnaieli" in acceleratie pe la 1600-2000 ture insa nimic comparativ cu sunetele scoase de n47 . Va multumesc. Ps. Masina in cauza se apropie de 200k. Km .
  7. Stiu ce spui treaba asta am avut-o la x5 e70 ,nu puteam sa intorc ca imi ramaneau rotile blocate ...f10 nu e x-drive (cu toate ca majoritatea 525-urilor sunt) ...
  8. Sal. Am observat ca la virajele pe loc mai bruste se aude un sunt ( huruit sau...ca si cand nu ar avea ulei destul servo,..stiu ca e electric ), de asemenea se aude si la viteza mica la intoarceri sau viraje de peste 90° plus o mica trepidatie . A mai patit cineva? Multumesc F10 525d 218cp auto.
  9. Am rezolvat . Partea electrica (actuatorul) functiona, dar turbina mica avea geometria blocata. Am desfacut-o, sablat+curatat si totul e ok acum, jocul din ax mi s-a spus ca e in limite, parca se aude un suierat acum ... Cand am cumparat masina am observat ca pierd lichid de racire ...dupa multe verificari si cautari a posibilelor fisuri am gasit caloriferul egr care avea o celula fisurata, vaporul de la antigel a ajuns in turbina sub forma de pulbere verde si astfel s-au umplut toate orificiile din geometrie . Ps. Toata lumea ( inclusiv BMW ) mi-a dat ca defect actuatorul electric . O zi buna
  10. Este clar. Nu functioneaza partea electrica la turbina mica, pe langa asta si axul are joc destul de mare. A mai recoditionat cineva turbina mica ? Merita ? ( eu nu am o parere asa buna despre reconditionat )
  11. Nu stiu ce sa mai cred . Mecanicul e unul f f bun ( cel putin asa cred eu, pana cum nu a gresit cu nimic ) saptamana viitoatoare o duc la BMW, sa mai vad o opinie .
  12. Parca sa zic ca inturatii mici e mai lenesa. Paii...nu se vede actuatorul miscandu.se la turbina mica plus ca axul are joc destul de mare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.