Jump to content

dvr

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    -

dvr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

12

Reputation

  1. dvr

    Euroins?

    Aseara, eram in masina impreuna cu prietana mea cand un Mercedes si un Matiz s-au lovit, Matizul s-a rasturnat de 2 ori dupa care a revenit pe roti si a intrat in noi. A venit Politia, s-a constatat ca cea cu Mercedes a trecut pe rosu si este vinovata de producerea accidentului. Am mers cu totii la Politie si am primit procesul verbal si asigurarea - de la Euroins - a celei vinovate. Masina noastra (a prietenei), este un BMW 118d (E87 12/2006) si are ca avarii: aripa stanga fata, bara zona stanga fata, far (fara xenon) stanga fata, putin janta stanga fata, claxon (nu mai functioneaza) precum si directia (daca iei mana de pe volan trage puternic catre dreapta). Am plecat de la locul incidentului pe roti, insa, la denivelari atinge usor cauciucul stanga fata pe undeva. M-ar interesa si pe mine urmatoarele: 1. Din ce am citit pe net, cei de la reprezentatele BMW din Bucuresti nu au acord de decontare directa cu cei de la Euroins - asa este intr-adevar? 2. Am citit aici ca mai multi ati fost foarte multumiti de cum v-au reparat masina anumite service-uri "partenere" Euroins - ati putea (eventual pe PM) sa-mi dati mai multe detalii despre aceste service-uri - preferabil unele din Sector 6? 3. Problema la directie a fost mentionata si de catre Politie in procesul verbal; ideea e ca inainte de accident masina avea o usoara problema la caseta de directie (nu tragea stanga sau dreapta dar avea un usor joc in volan) - exista vreo varianta prin care sa imi fie schimbata/reparata in urma acestui incident? Va multumesc frumos anticipat pentru ajutor.
  2. Eu mi-am vandut e60-ul cu 14250 E, asadar se poate obtine si pretul corect al masinii, atat timp cat esti realist si stii starea exacta a masinii pe care o ai. Si nici n-am stat cu ea mult la vanzare, in mai putin de 2 saptamani am dat-o si nici macar nu am pus-o pe autovit. Bafta la vanzare!
  3. Eu tot timpul cand merg pe autostrada o trec pe manual si merg 10km cu ea constant la ~3200 rpm. In plus, fiind automata, la mersul prin oras o tine destul de jos in turatie, astfel ca la aprox. fiecare drum dupa ce s-a incalzit motorul (~ 10 min de rulare) ii dau cel putin o talpa. Am facut asta timp de 1 an si jumatate cat am avut e60-ul si nu am avut nicio problema, nici de putere, dpf, turbina, etc. Si nici cu consumul de ulei (in 15.000 km intre schimburi s-a dus doar o liniuta pe iDrive).
  4. Pe masina ta a fost schimbata? Stiu ca turbinele i-au fost schimbate.
  5. Pe motorul asta mai sunt probleme cu distributia? Stiu ca e tot un N47 la baza si de asta intreb.
  6. Asta in mod clar. Sunt convins ca este diferenta pronuntata la confort intre e60 si f10. Am sesizat asta intre f30-ul unui prieten si e90-ul pe care l-am avut eu acum cativa ani. Suspensia mi s-a parut foarte buna la f30, mai buna decat la e60 si mult peste e90. Doar ca cu f10 nu am mers niciodata. Nici cu A6 c7. Doar cu SUV-urile amintite mai sus, care au, totusi, un alt scop si comparatia directa n-ar fi neaparat relevanta. Doar ca un SUV ar fi o schimbare mai mare si-n plus, eu nu am avut niciodata unul. Insa, in acelasi timp, nu-s fan al pozitiei inalte de condus dintr-un SUV si nici nu prea l-as folosi offroad, asa ca trebuie sa ma gandesc bine inainte de a lua o decizie
  7. Inca nu m-am decis 100%. Initial asa vroiam (un f10 520/525d), dar acum cochetez si cu ideea unui A6 (stiu, n-ar trebui sa spun asta aici ) sau poate chiar un X3/X5. Ideea e ca sunt destul de prins pana pe la jumatatea lui septembrie si nu am timp sa incep cautarile pana atunci. Doar ma apuc usor de documentare. Din perspectiva unuia care a trait aceasta schimbare, cum ti se pare f10-le? Esti multumit pe deplin de el?
  8. Fix middle level-ul dintre 14.000 si 14.500, cat am cerut eu.
  9. Thread-ul meu pt e60 ajunge la un sfarsit aici. Masina s-a vandut asta seara si ii urez noului proprietar sa se bucure de ea cel putin la fel de mult cum m-am bucurat si eu. Si mai ales sa nu aiba niciun fel de probleme cu ea, asa cum nici eu nu am avut! Pentru mine a fost o masina excelenta si am fost adesea foarte placut impresionat de ea, but now it's time to move on ... Sper sa revin curand cu o noua prezentare aici, asta daca voi ramane in familia BMW.
  10. Masina s-a vandut! Thread-ul se poate inchide. Multumesc de gazduire.
  11. Ai dreptate, my bad. Am scris in graba.
  12. Imi cer scuze, am fost plecat si nu am mai avut timp sa postez aici. 1. Am scris ca masina este model 2009 (si am precizat si data fabricatiei) si NU ca e fabricata in 2009. Am scris acest fapt pentru ca eu asa stiu, ca modele care se fac in a doua jumatate a unui an sunt "market-ate" ca modele de anul viitor, tocmai pentru ca se mai fac schimbari si pentru a le putea deosebi de acelasi model fabricat in prima jumatate a anului respectiv. Concret, in cazul meu: in a doua jumatate a anului 2008 au aparut modelele 2009, care printre altele au: motoare N47 Euro 5, controller iDrive cu butoane shortcut, etc. 2. Ceea ce am mentionat mai sus are rolul de a evidentia si faptul ca masina e Euro 5, multi crezand (chiar si eu inainte de momentul cumpararii) ca toate e60 din 2008 cu N47 sunt Euro 4. 3. Eu cred intr-un dialog civilizat si constructiv, insa acesta nu poate fi purtat cu anagramati. Nu in ultimul rand, vreau sa le multumesc celor care au exprimat opinii la obiect si pertinente.
  13. Vand masina personala, un BMW 520dA Model Year 2009, fabricat pe 18.09.2008, avand in prezent aprox. 61.000 km reali! Motorul este varianta N47 - 177 cp. Masina este foarte bine intretinuta si ingrijita. Nu are niciun fel de problema tehnica. A fost folosita mai mult pentru mersul extra-urban. Dotari: 10 airbaguri ABS, CBC, DTC, DSC Servotronic Faruri bixenon + spalatoare faruri Cutie automata tip Joystick (inclusiv mod Sport si Manual) Senzori parcare fata-spate (cu afisaj) Senzori de lumina, ploaie si presiune in pneuri Sistem de navigatie business Trapa electrica Volan multifunctional din piele Scaune fata incalzite Scaune fata cu reglaje lombar si pe inaltime electrice Climatizare automata pe doua zone Pilot automat cu functie de franare Sistem audio Hi-Fi (10 difuzoare + amplificator extern) Player CD/DVD/AUX + cablu pt conectarea la dispozitiv auxiliar (de ex. telefon) Geamuri electrice Oglinzi electrice si incalzite Geamuri cu protectie termica (au tenta albastruie) Folie LLumar opacitate 95% pe luneta si geamurile din spate Tava protectie portbagaj Filtru particule (Euro 5) Elemente exterioare cromate Stopuri cu leduri 4 Jante Star Spoke 242 16" (cauciucuri vara 225/55 Continental) + inca 4 jante identice (cauciucuri iarna 225/55 Dunlop Wintersport 3d) Prelata protectie Istoric verificabil la reprezentanta. Taxa platita si nerecuperata. Consumul mediu pe ultimii aprox. 10.000 km: 6.3L / 100km Accept si recomand test la reprezentanta. O prezentare si un istoric al masinii de cand este la mine il puteti vedea aici. O sa uploadez pe seara niste poze mai noi. Pentru cei interesati, le pot oferi seria de sasiu. Pret: 14.500 Euro Contact: 0724 54 96 74 sau pm
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.