Jump to content

kenZo

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.itelecom.ro
  • Yahoo
    ciprian_moldoveanu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d (F10)

kenZo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Ca sa-ti dau eu un exemplu concret, am luat masina cu power reduction de la 184 la 163 avand 21000 km si la prima revizie mecanicii de la bavaria mi-au spus ca exista zgomot la distributie si ca trebuie tinuta sub observatie si intervenit in curand...
  2. Poate sa spuna cineva ce inseamna "toate piesele"? Din cate am inteles eu pana acum, citind topicul, sunt 2 lanturi si 2 seturi de patine intinzatoare... N-ar strica sa stim exact ce inseamna "toate piesele". La un eventual schimb propus de catre cei de la Bavaria, am putea cere sa se schimbe si piesele care lipsesc din propunerea lor (eventual contra cost). E pacat sa se dea jos motorul sau cutia si sa nu se schimbe toate piesele care sunt cunoscute ca avand probleme...
  3. In functie de nr de km si de situatia reviziilor, producatorul poate suporta pana la 100% din cheltuieli, deci, scot bani din buzunar... Nu am uitat, din pacate. Nu cred nici eu ca are vreo legatura cu regimul de utilizare. Eu am luat masina din Belgia cu 20700km, regim de utilizare preponderent extraurban (se vedea usor din viteza medie afisata) si cu toate astea, cei de la Bavaria au remarcat la prima revizie ca distributia scoate un zgomot anormal...
  4. Masina a iesit din garantie la sfarsitul lunii ianuarie. Oricum, cei de la Bavaria mi-au spus ca in general producatorul suporta un procent din lucrare, in functie de nr de km si de revizii. In cazul meu, ar putea suporta 100% din valoarea pieselor si poate chiar 100% din manopera. Trebuie ca ei sa prezinte situatia catre producator, urmand sa primeasca o oferta din partea acestuia. Nu am avut timp sa ma ocup de aceasta problema, insa imi voi face cat de curand. Am o singura dilema vizavi de aceasta operatiune. Vad ca la unii au schimbat doar o parte din ansamblu si ma gandesc daca se justifica sa platesc eu diferenta ca sa-mi schimbe tot ce inseamna distributie (adica nu doar un lant sau doar un set de patine) in ideea in care din 2013 pana acum poate s-au mai schimbat producatorii acelor piese si poate cele noi sunt mai rezistente. Daca tot umbla acolo si dau jos tot motorul, parca e pacat sa nu schimb tot ce se poate schimba la distributie (piesele cunoscute ca avand probleme). In alta ordine de idei, ma bucur din plin de masina si sunt foarte multumit de acest motor. Cand am cumparat masina, stiam de acest gen de probleme pentru motoarele N47 si acest lucru nu a fost un impediment. Motorul este unul extraordinar si pot sa traiesc cu ideea ca distributia trebuie schimbata la un anumit numar de km, nu are un cost atat de mare vizavi de costul unei astfel de masini si vizavi de toate partile pozitive pe care le are acest motor.
  5. Sunt probleme si la motorul de 184cp. Mie mi-au spus la ultima revizie (care a fost si prima) ca distributia scoate zgomote si ca imi recomanda schimbarea ei. F10, 22000km
  6. As vrea sa ma duc undeva pentru o verificare a distributiei, cred ca ar presupune doar o ascultare a motorului. Eu nu ma pricep, nu stiu cum trebuie sa sune si as mai vrea inca o parere, pe langa cea primita de la bavaria. Aveti vreo recomandare?
  7. 520d, 11.2012, 21000 km - la revizie mi-au spus ca trebuie schimbata distributia. Deocamdata scoate un sunet fin, insa, in timp o sa se accentueze si se poate rupe lantul (asta mi-au spus cei de la bavaria). Sincer, eu nu am auzit zgomote ciudate decat imediat dupa revizie, cand mi-au aratat ei. Acum nu le mai aud. Imi place mult motorul, dar parca e cam aiurea sa apara probleme cu distributia la 21000 km... Nu prea e clara treaba, daca au remediat problema si daca schimb tot ce e de schimbat, pot sta linistit, ca nu apare iar dupa inca 20-30k km. Altfel, sunt foarte multumit de masina, este o bijuterie
  8. Apropo, cum spunea o melodie facuta parca pentru analfabeti dornici de afirmare: "Ma-ta are cratima/ Mama n-are cratima"
  9. Daca-mi compui si o manea, mai pun 500 euro la oferta, barosan man
  10. "esti deasupra 98% masinilor de pe carosabil" Adica are garda la sol mai mare? )
  11. Ofer 16500 euro daca o dai la 55000km sau 18000 euro la 15000km. Merge? LE: mai pun 500 Euro daca o faci 2007, sa nu ne complicam
  12. S-a facut din contact + butoanele de la clima. Nu am retinut exact combinatia dar a fost ceva de genul: 1. Se pune contactul, 2. Se da ventilatorul la treapta maxima din butonul de la clima, 3. Se ia contactul, 4. Se pune contactul iar si se asteapta 3-5 minute. Astia au fost pasii pe care eu i-am retinut. Dupa cele 5 minute de asteptare ventilatorul a pornit. Nu am vazut exact operatiunea insa aceasta a fost descrierea pasilor facuta de catre cel ce a rezolvat problema.
  13. S-a rezolvat dupa o resetare a functiilor de bord. O combinatie pe care nu am retinut-o (ceva legat de butoanele pentru puterea ventilatorului). Ideea este ca dupa aceasta resetare a mers fara probleme, probabil era o eroare software. Oare merg pe windows si mai trebuie restart? :twoup:)
  14. Totul functioneaza corect ca si pana acum doar ca nu baga aer deloc. Indiferent de treapta de viteza pe care o selectez din butoane. Si pe auto daca dau, se seteaza pe ecran la o anumita treapta de viteza insa aerul care trebuia sa intre lipseste in continuare. iDrive-ul nu mi-a dat niciun mesaj de eroare (cand mi s-a ars un bec din far mi-a dat mesaj, acum nu...).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.