Jump to content

Scuba

Members
  • Posts

    71
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E90 320D

Scuba's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Lista de optionale primita multumita lui mik15. Lipsesc senzorii de parcare spate (oricum am uitat sa-i mentionez in primul post) .
  2. Asa arata masina cand am luat-o (pe acele jante am acum cauciucurile de iarna) . VIN: WBAVC31050VC56117 .
  3. Nu e cu suparare, fiecare om are dreptul la o parere proprie. Asa cum are si alte prioritati/interese . Am spus ca am luat masina la 29.000 km, in aprilie 2009, iar acum are 46.000 . Rezulta o media anuala de 5-6000 km . Deci ce e ciudat in faptul ca in septembrie 2011 avea 43.000 ?
  4. @opkbv - Pot da si factura, insa se modifica un pic pretul.Pe langa unitatea de comanda care nu e f. scumpa (vazusem pe ebay in USA) am impresia ca mai trebuie un motoras pentru comanda unor clapete. @mik15 - merci
  5. Salutare, a venit vremea sa ma despart de E90-ul meu. Nu parasesc brand-ul, insa iau ceva mai nou si cu mai multi cilindri . 320D E90 , 45.600 km reali, cu istoric de service la Automobile Bavaria. Cutie manuala, Xenon, Aer Conditionat - manual sistem audio: BMW Professional Tapiterie: sensatec negru, scaunele fata cu incalzire. alarma OEM Jante 17 OEM (cauciucuri de vara) + jante 16 (tot OEM) cu cauciucuri de iarna (Goodyear Ultragrip 7+ - au maxim 3000km) . Masina am cumparat-o in aprilie 2009 de la Bavaria, avea in acel moment 29.000 km. Avea volanul simplu, asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ii cumpar unul cu piele si comenzi. Comenzile nu am apucat sa le conectez nici pana in ziua de azi (aveam nevoie de un bloc de lumini care sa contina conectorul pentru MFL - nu am gasit, apoi nu am mai avut timp si dispozitie sa ma ocup de asta. Reviziile sunt facute regulat la Bavaria, singurele chestii schimbate in alta parte sunt placutele de frana (fata + spate - Texstar) si tampoanele de la motor. Pret: 12.800 Euro.
  6. Eh, putina reclama suplimentara pentru Banica si ocazia de a folosi stereotipul cu BMW (la alegere: scump, bolid, de lux, smecher cu, etc...). Gazetari seriosi, vorba 'ceea !
  7. Turbina intra mai tare dupa 2000 RPM, nu stiu exact la ce turatie. Daca te ajuta, te pot da o tura cu a mea, am fix aceeasi motorizare, insa ceva mai putini km (42.ooo) . Sa vedeti ditractie cand o sa o vand, n-o sa ma creada nimeni ca sunt reali (masina e 2006.11). Noroc ca am reviziile si diverse facturi de la Bavaria pe langa carnetul de service .
  8. http://www.click.ro/...1246075507.html Se pare ca o juna care a decis sa intoarca brusc a dat peste X5-ul condus de Banica. Ca fapt divers, vis-avis de acel loc, pe contrasens, mi-a intors acum 3 ani in fata un baiat cu un Golf 5 (eu eram cu un Subaru Forester 2.5XT) .
  9. Cam asa trebuie sa fi fost:
  10. Zona de impact a fost foarte similara la ambele masini. Iar din cate stiu eu, fortele sunt egale si de sens contrar. Deci ?
  11. 1. Am Proffesional si mi se pare cel putin ok. Eu sunt foarte multumit de el. 2. Si mie inca mi se intampla, desi o am de un an si ceva. Am bombanit un pic pe tema asta, insa e ok totusi. 3. Directia e un pic sensibila, insa imi place la nebunie. Prefer un feeback foarte bun. 4. Am renuntat la ele de mult (la o luna dupa ce am luat masina). Oricum i-am luat jante de 17" si cauciucuri noi. 5. Foarte ok suspensia, insa cam zgomotoasa pe spate. 6. Chiar imi place interiorul. Si izolarea fonica e ok. Nici eu nu am nici un greieras. 7. 320D: Motorul intr-adevar nu trage cine stie ce sub 1800 RPM. Dar nici nu trebuie exploatat sub :( . La mine este foarte liniar, fara salturi bruste de putere. Peste 3700-3800 RPM nu prea mai are viata. 8. Piese si mai ales manopera scumpe, de acord. 9. Eu merg cu ea in oras 99% din timp si pe distante scurte (cam 3 km de obicei, in centru) si nu o menajez . Consum: ~ 11-12L/100 km . Mi se pare f. ok. Prin 2003-2004 am avut o Mazda 3 cu motor de 1.6 aspirat. Ei bine, aia ajunsese la 16 L/100 iarna :D . Avand in vedere ca BMW-ul are cam 3-400 kg si 60 cp in plus, mi se pare foarte ok. Oricum vin de pe un Subaru cu 2.5 turbo (ala lua 18-20). La cat merg eu insa oricum consumul este printre ultimele lucruri care conteaza . 10. Foarte ok ca fiabilitate. Insa mai vedem (am luat-o acum ~1 an cu 29.000km si acum are 35.000 km) . 11. Si mie imi va fi greu sa o inlocuiesc. Am in vizor 330/335 sau 530/535 (i sau d) si preferabil fara X .
  12. Foarte probabil sa ai dreptate :) . Chiar astazi un individ a franat violent in timp ce lua curba la stanga prin fata mea, si a inceput sa urle si sa ma injure ca am avut tupeul sa-l claxonez (a ignorat complet indicatorul de cedeaza trecerea). Data viitoare cand imi taie calea voi calca acceleratia in loc de frana :twoup: . Ironia e ca asta se intampla la ~ 30m de Ministerul de Interne :) .
  13. Ideal ar fi ca masina sa se faca armonica progresiv, nu sa fie preluat tot socul de habitaclu . Probabil ca este totusi calculata treaba. M-a socat insa diferenta intre avariile siferite de cele 2 masini . Evident ca nu-i de ras ! Pacat totusi ca nu a facut pe viteazul cand venea un autobuz pe contrasens. Eu unul m-am saturat de viteji care depasesc pe contasens si peste linie continua/dublu-continua, fortandu-te sa iesi de pe carosabil ca sa eviti o coliziune frontala. Am patit-o de cel putin 3 ori, si de 2 ori conduceam o masina net mai mare si grea decat inconstientii . Amandoi erau evident cu totul peste linia continua (au fost cazuri seprate). M-au vazut clar ca vin si totusi s-au bagat sa depaseasca . Pe centura Bucurestilui a fost un meserias cu un Astra G s-a bagat sa depaseasca un TIR, iar a doua persona era o blonda cu un Golf 5 TDI (asta depasea un camion, la deal, pe 228) . Eu ma intreb cat de handicapat si inconstient trebuie sa fii sa te bagi intr-o astfel de depasire, cand conduci o compacta cu motor de ascutitoare, vezi ca vine ceva din fata (cu faza scurta aprinsa - asa merg mereu), iar acel ceva e un SUV/crossover . In ambele cazuri aveam maxim 80 km/h (chiar daca aveam un boxer turbo de 2.5L sub capota) . Daca vor sa se sinucida macar sa se arunce in calea trenului !! :twoup:
  14. http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/acc...100522-09114917 http://www.tion.ro/galerie/349455 BMW - 1, Covette - 0 :twoup: . Incredibil in ce hal s-a dezintegrat Corvette-ul ! Bine ca n-a fost mai grav!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.