Jump to content

JETmobil

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

JETmobil's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. off topic.in primul rand sunt organizate varza.sebi ma enerveaza ca nu se mai suporta si crede ca e god of cars.marea majoritate a masinilor sunt cazane.si dupa cum ai vazut si tu cam de cacao.dar ai dreptate decat sa nu ai ce face e bine si acolo.dar lasa de dorit.vreau un rolls dasta(interceptor)
  2. off ce tara nenorocita.avem.sorry nici nu vreau sa stiu ce ai simtit.
  3. e lasa ca sunt altii care au peste 500 de cp si nu au murit.e acuma daca ai sute de cai tre sa si mori.mor astia cu dacii cu 50 de cp si gasesti motoru in copac.asa ca
  4. da dar cum sa ajuns la situatia ta.poate ai vre un colier nestrans sau unu care nu mai tine desi se strange,termostat blocat sau termocupla din fata sau vascul defecte.tu intai sa verifici astea sa nu pui apa in motor cand e fierbinte decat cu el pornit.
  5. sal ,m-ar interesa ceva informatii despre pozitia debitmetrului ,adica reglajul lui pt. ca din pacate fostul proprietar a umblat la el.Mi s-a intamplat un fenomen : am reglat masina la un mecanic dupa ce am schimbat motorul si mi-a mers ca si cum era dacia ,nu tragea.Apoi l-am chemat pe cel de la care am luat masina a reglat-o el si era altceva ,adica bine ,dar dupa 2000 km a inceput sa iasa fum de ulei ,am umblat la delcou si nu mi-a mai scos fum dar reglata asa nu mai trage .Am uitat sa-ti spun ca reglajul fostului proprietar era cu contraavansul scos. :blink:
  6. mersi pentru informatie ,dar as vrea ceva mai mult ,adica sa pot afla diverse lucruri nu sa le cumpar .
  7. spuneti-mi si mie de unde iau un manual de reparatii pemtru motor de e 28 -528 i. :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.