Jump to content

R. Radu

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Targoviste
  • Interests
    cars, acrobatics, music, adventures,

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 E90 Alpin Weis

R. Radu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Danke schon baieti. Exista si un clip (pe youtube, etc) in care sa fie pas cu pas prezentate operatiunile? Problema nu a mai aparut, dar m-ar interesa pt viitor in caz ca va persista, clipul m-ar ajuta...
  2. Buna ziua. Dupa intrebuintari fara probleme ale multor Bmw-uri pe care le-am avut in ultimii 5 ani, uite ca a venit si ziua(dimineata) in care am dat de o mica belea: instalatia de climatronic functioneaza la intensitate minima indiferent de treapta la care setez climatronicul. Mai exact: masina are 2X climatronic confort plus, inclusiv webasto , scaune incalzite, etc....Azi-dimineata am observat ca in partea superioara a parbrizului & geamurilor acestea se aburesc, asa ca am marit intensitatea la climatronic, dar am observat ca nu creste fluxul de aer pe nici una din zonele setate. Am intrat in I-drive, la "Climate", am refacut cateva setari, dar indiferent de zona pe care vreau sa bag aer, acesta iese dar la inrensitate minima(ca pe treapta 1). Nici pe modul AUTO nu am avut mai mult succes....Zgomote ciudate nu se aud, totul functioneaza in parametrii 100%, nici pe tester nu imi apare nici o problema, chiar nu am idee de la ce ar putea fi.Ar trebui sa resetez cumva setarile si apoi sa pornesc climatronicul( am inteles ca s-ar mai proceda si la asa ceva pentru a remedia anumite "functionari defectuoase" ale instalatiei de climatronic)?.Multumesc anticipat.
  3. Mersi frumos de urari. O zi placuta tuturor .Bye
  4. Aduc stelele...:)

    la mulţi ani

  5. R. Radu

    seria7 sau a8

    Nu sunt fan al nici unei marci-dar acum, de cand am BMW-ul seria 3 E90 ALPIN WEIS ( 320 d- 177 CP , navi bussines, steptronic , etc) sunt un adept al BMW-urilor. Dar la clasa mare, seria 7 e oricum numai frumos NU- depinde de fapt de gusturi.....Iar ideea de a pune schimbatorul de viteze la volan k la masinile americane- e de-a dreptul penibila, etc etc.. Audi NU mai am de multa vreme -by the way.... In curand am sa postez poze cu noua mea masinuta. Sper sa va placa. Bye
  6. R. Radu

    seria7 sau a8

    Buna ziua. M-a atras comparatia intre aceste modele deoarece am avut timp de 1 an un Audi A8 2,5 tdi Quattro Alb cu interior albastru, apoi am adus un A8 -din 2004-cel cu face lift 3,0 Tdi Quattro cu un super interior-vedeti pozele -( doar l-am adus din Germania + 3 zile in tara) , iar in paralel am condus( timp de 2 luni un septar diesel de 218 CP ).Mai demult am avut si un S-classe, clasica ''balena''-S420 -un v8....Modelele din 2001 incoace le stiu-dar din pacate in afara de efortul celor de la mercedes de a implanta tot ce e mai nou pe masini, FIBILITATEA a lasat de dorit: Dar sa o luam pe rand:desi vin dintr-un fanclub audi, n-o sa va mint-dimpotriva: cum cineva zicea mai sus-Audi e un VW mai dragut-premium.Intr -adevar quattro e bestial- la Paltinis acum 2 ierni dak ajungeam cu altceva-NU mai plecam de acolo dupa ce ninsese de revelion. Avantaje Audi: e mai usoara: ASF- Audi Space Frame, Quattro, iar int + ext sunt discrete si sunt facute sa NU epateze: sunt cuminti, discrete & cu bun gust: Audi NU risca cu potentialii cumparatori-la concurenta NU e asa. Un ultim avantaj ar fi de fapt ( desi fac pariu k nimeni NU a observat-nici macar posesorii de Audi-NU e cazul aici-unde clar fanii BMW s-au plimbat cu Audi, dar nu l-au disecat chiar asa bine) :celebrul I-drive-NU e inventie BMW!!!! exista pe audi din 2001 dar NU ERA ATAT DE VIZIBIL K SA ZIC ASA: joysticul la audi era mai mic, si ''ascuns'' dupa un ornament din spatele cutiei de viteze pe care intai deschideai ornamentul si langa suportul de pahare AUDI ARE UN JOYSTICK MAI MIC CU CARE UMBLI LA MAI TOATE FUNCTIILE MASINII: TELEFON-TELEMATIK FUNCTION, MENIU, BORD COMPUTER ) .BMW doar a pus la vedere acest joystick si a urcat displayul color mai sus-fata de modele din vremea aia, cand navi-plus era plasat in centrul consolei centrale a masinii( la TOATE masinile premium) . Greutatea la un A8 din 2002 2,5 TDI e de 1790 kg -la gol-e din aluminiu -de aceea si consumul e super bun-dak mergi cuminte cu masina. Acum putin despre seria 7: e mult prea greu fata de Audi-si se observa asta - nu e la fel de agil, desi cu timpul te obisnuiesti , dar asta nu inseamna k e un plus -dimpotriva.Din 2002 BMW ( adoptand noua tendinta Bangle) a devenit mult mai opulent- ca si la seria 5 - dar formele sunt foarte controversate -aici chiar e chestie de gust.Audi a continuat linia discreta care i-a consacrat - iar in Germania de ex. de aceea a si castigat teren fata de concurenta. Revin la Audi: urmatorul model-A8 din 2004 incoace, e mai greu-din pacate, si desi producatorul se lauda k a scos 3,0 TDI cu puterea de la fostul 3,3 TDI-V8 ( adik 224 CP) si consumul de la 2,5 TDI ( undeva la 9,9 mixt) eu personal NU am reusit NICIODATA sa ma apropii de datele producatorului.Si stiu sa merg si linistit, super calculat, fara franari& accelerari bruste, etc) Mai jos totusi o sa postez cateva poze si cu S-ul meu clasic pe kr l-am avut in urma cu ceva ani-acum normal ca e la un tigan , cu intentia de a NU uita ca totusi in 1992 Audi NU avea modelul A8 -din '94 se fabrica , 1000 de brevete de inventie ( multe inutile , dar ....asta e....) sunt brevetate de Mercedes( ex: Vacumul la usile & porbagajul de la S-ul meu au fost introduse MULT TARZIU de BMW si Audi pe seria 7 si A8, bancheta spate reglabila electric-inca din 1992!! , tetiere fata =spate electrice, scaune pe perne de aer, suspensia SPATE reglabila electric pe 2 trepte-atunci nu se ridica decat spatele -oricum- fata de concurenta care nici macar nu facea ''nave amiral'' pt clientela bussines a marcii, e ceva de laudat. Imi aduc aminte un amanunt legat de S -classe-ul meu: avea o servodirectie EXTRAORDINARA!! NICI IN ZIUA DE AZI , nimeni nu face asemenea pompe de servo- si sa nu zica nimeni k BMW nu vrea o servo directie super lejera -pt ca la masini MARI nu e deloc recomandat si binevenit o servo ''ferma'' de seria 3 sau mai stiu eu ce. K o concluzie la ce am scris mai sus- desi poate NU am fost destul de explicit: incepand cam de 10 ani incoace, toti producatorii de masini dorind sa-si diversifice gama de modele si-au creat modele ca sa faca fata concurentei: dar BMW ( sau Audi) nu au fost in trecut masini elegante , luxoasase, etc, ....Dak au reusit sau NU, fiecare cu parerea lui, dar totusi: Si Skoda s-a apucat sa faca Superb-un Passat mai mare (dar prea mare succes NU prea au avut), ca si cei de la Peugeot cu 607 cand au vrut sa concureze seria 5 si E -classul de la Mert...Si daca va interesati, o sa vedeti ca Peugeot vinde ce stie sa faca cel mai bine: masini mici & utilitare. Wellsatis de la Renault e un alt exemplu de dat din categoria : ''am vrut sa ne intindem mai mult decat ne e conditia, sa intram in segmentul Prepremuim, sau premium, etc.... In 2002 cand BMW a scos noul seria 7, pana cand NU i-a facut acel face-lift, vanzarile au fost dezastruoase fata de concurenta. Iar Audi desi are multe acum de spus pe piata auto, acum vreo 27 de ani era sa intre in faliment-daca nu-i cumpara VW erau istorie ACUM! Cititi istoria REALA , nu cea '' romantata '' a firmei pt mai multe detalii: VW i-a cumparat ca sa aibe si ei in portofoliu o firma premium, pe care sa implementeze tehnologii noi, care daca ar fi fost puse pe cutiile lor de conserve de la vremea aia, nu s-ar fi vandut: au incercat ei si mai de curand cu Phaetonul si au vazut care e crunta realitate a opticii unui cumpartor de masina din clasa mare. Adevarul e ca Phaeton cand a aparut era peste toate modelele de pe piata ( inclusiv S -clasee) ca inovatie , etc, si NU s-a vandut. Intre A8 si seria 7 dak ar fi sa ma intorc la masini atat de mari as alege Audi: e mai discret-NU MAI BANAL-depinde cum il vede fiecare acum-chestie de gust, suspensia e mai buna decat la seria 7- LOW RANGE (airmatic -varianta Mercedes) introdusa pe Allroad e fiabila, Quattro e fenomenal, e mai agila k masina: iar BMW desi are tractiune spate si ar trebui sa fie mai sportiva, nu e asa datorita greutatii mari : aproape 2200 kg. Pt detalii despre benzinare din clasa asta am sa revin daca cineva vrea sa stie comparativ cam pe unde sunt cifrele.... O zi buna
  7. ''Eu rad cu 4 guri /Toti terminatii in Wc - la femei sunt duri/'' Nici nu stiti ce ET aveti la cutiile alea de conserve la kr tineti k la OQ din cap, si va dati rotunzi.... Raspunsul cu privire la topicul deschis l-am aflat - binenteles fara ajutorul acestor forumisti supereruditi, doxati si mai ales complexati de propria conditie. Deci inchei acest topic cu regretul k am sperat sa aflu ceva util & m-am ales cu remarci pseudopertinente.
  8. Te camm supara adevarul baietica..... Pacat - Alex il cheama si pe fratele meu, dar faci numele de ras alexutuleee... Forumistilor....nu va jignesc , dar daca tre' sa explic de 100 de ori ca sa pricepeti despre ce e vb....mergeti voi la scoala -pt ca eu am intrat fara examen + BURSA de MERIT - OLIMPICII NU MAI DAU EXAMEN DE ADIMTETERE IN INVATAMANTUL SUPERIOR. A: in cazul in care nu pricepeti termenii folositi, un OLIMPIC e ala premiat la olimpiadele nationale de profil ( locul I, II sau III) iar dak prescurtarile mele nu va sunt pe plac, sa fiti sanatosi. vreti sa va scriu LITERAR SI CORECT DIN PUNCT DE VEDERE GRAMATICAL? DE ACEEA NU AVETI VOI HABAR CE E ALA UN ET SI CUM INFLUENTEAZA EL POZITIA JANTEI LA O MASINA? Sunteti penibili - am mai scris mai sus- fac pariu ca am mai multi ani de pian decat aveti voi de scoala-pt ca eu NU am stat doar dupa masini, am avut si activitati adiacente , etc...Daca NU intelegeti un limbaj , nu inseamna ca eu nu stiu sa scriu. Daca puteti conduce pana la Oradea, ne vedem sambata & duminica la Tuning Show- voi ca vizitatori, eu ca participanta .
  9. Se potriveste 9,5 J cu 265/35/ZR18'' - dar NIMENI PANA CUM NU A PUS ET de 30-cum am eu-la un ET mai mare merge fara probleme.Stiu baieti cu E90-uri & jante chiar de 10 J + gume 265/35 pe SPATE, dar cu ET de 35 sau chiar mai mare.Eu vreau sa va interesati kr pe unde poate la cineva kr a folosit aceasta combinatie. A 100 -a oara va repet: 9,5 J si bagati BINE la CAP: ET de 30 ( ET-ul difera FFF mult si influenteaza pozitia jantei pe masina). La janta de 9,5 J ET 30 vreau gume de 265/35 .Acum am 255/35, dar janta e un pic cam lata fata de guma. O zi buna.
  10. 1: nu e frumos sa jigniti pers pe kr NU le cunoasteti....surprize pot aparea mereu( & NU ma refer la alea neplacute...) dak nu stiti un raspuns la o intrebare, stati cuminti & lasati-i pe cei in masura sa raspunda. 2: cititi cu atentie ce doream eu sa stiu....k masina e incaltat cu gume yokohama S-drive dimen. 225/40 & 255/35....dar doream sa le schimb k sa nu mai duc grija unei borduri, etc, plus k la gropi un talon un pic mai mare.....nu strik niciodata. 3: m-am inscris in acest forum la ideea unei amice, kr asculta ce doream eu & era clar depasita de situatie, ea probabil avand alte preocupari... 4: Nu ati avut nici macar curiozitatea sa va uitati la profilul meu- k sa aflati cateva amanunte destul de interesante.... 5; Ce o sa scriu mai jos chiar NU e o gluma , de aceea am sa si atasez cateva poze cu mine 6: Nu astept scuze -pt k orgoliul barbatilor chiar lasa de dorit-educatia....bat-o vina...caracterul...etc...ma rog -e treaba voastra. 7: Poate ne vom intalni la o intrunire a BMW-istilor, unde sper sa putem rade aducandu-ne aminte de cum ati sarit toti pe mine -cred k frustrarea & dorinta de oferi o informatie pe kr fiecare dintre voi o considera adevarata-v-a adus in starea asta. 8: Am avut ceva probleme ( dar NU k aici) si la Audi -forum, de unde am plecat....pt k nu mai aveam practic ''obiectul'' muncii...iar aia cand au auzit k plec sa-mi iau altceva decat audi, parca i-as fi picat cu ceara. 9: Regret k initialele pers cu kr am intrat a avut dreptate-mi-a spus exact ce voi pati, dar eu chiar credeam k mai sunt si oameni kr intai citesc, apoi gandesc, se informeaza, intreaba...apoi tasteaza. Uitati-va la primul meu post cand am deschis acest topic-v-am mai si multumit anticipat -dak stiam ce raspunsuri voi primi, ma lasam la mana mea-SINCER. 10: Stiu k NU veti crede la inceput, dar REPET: ne vom intalni la vreo intalnire de socializare a membrilor clubului...si atunci chiar vreau sa vad ce fete veti face. 11: BMW- nu a fost prima mea optiune- ast s-a nimerit sa fie cea mai buna solutie raport PRET-CALITATE - dak gasiti voi afara E 90 din octombrie 2007 la 20 000 alb, cu 48 550 km rulati, navi business, steptronic, etc.... dati-mi un link k plec dupa el.... ADEVARUL: Ma numesc I. Dana sunt din Targoviste, sunt studenta la litere, si printre alte pasiuni( normale pt o FATA) sunt innebunita dupa masini. Inainte sa va frecati la OQ neincrezatori, mai sus eu am pus poze cu cateva din masinutele mele- pe kr le-am dat-dar NR de inmatriculare se poate citi=verificati la Politia Tgv.-inmatriculari auto si o sa aveti o confirmare la ceea ce scriu. De unde si pana unde o fata sa umble la masini? sa stie tinichigerie? Sa dea km inapoi( k mai fac si d-astea) ? Tatal meu a fost sofer de tir-de mik am stat in masina, m-am obisnuit cu garajele, etc.Cand tata facea cu Lada lui( tractiune spate- drifturi controlate-k un sofer de tir dupa ce colinda mii de km si se suie intr-o ''cutie de conserve'' cum le zicea el-face lucruri nemaipomenite- eu eram in dreapta.... Primul gand kr v-ar trece prin cap ar fi: mama ce fericiti au fost iubitii asteia dak puteau ei sa discute despre masini cu iubita lor.... Fostul meu iubit m-a avertizat: '' NU le da numele tau-k barbatii stii cum sunt: de aceea ai si optat toata viata ta dupa masini pe kr o fata la prima vedere NU le-ar conduce NICIODATA-pt k dak as fii avut un cabrio sau vreo masina rosie, la cat de roscata sunt, ar fi zis toti '' desteptii'' : normal-taticu sau amantu..... Nu mai faceti voi supozitii k sunt multe lucruri pe lumea asta pe kr NU le stiti-credeti-ma -si aici ma refer in primul rand la masini- k dak va iau pe felia unei fete, la farduri , demachiante , etc sunteti depasiti rau.....mai informati-va k de aceea nu prea intelegeti femeile- vad eu cum va umflati pe aici muschii unii la altii.... Trebuia sa vedeti fetele forumistilor de la Audi, cand anul trecut s-au trezit cu mine la intrunire conducand u A8 alb-au crezut k iubitul e plecat ....sau are treaba. Cum ajung in Germania? Simplu: am o prietena buna-Andreea kr impreuna cu iubitul ei, aduc din austria & ger. adidasi, haine sport& le vand aici in tara. Eu ma duc la autocentrum dupa ce incarca ei portbagajul cu boarfe, aleg masina, fac tot ce face un barbat k sa o verifice...etc...nu intru in amanunte. dak vreti sa stiti PAS CU PAS CUM CINEVA K MINE ADUCE MASINI DIN GERMANIA, SCRIETI-MI SI O SA MA DESCRIU PE LARG CU LUX DE AMANUNTE DE LA completrea Kaufertragului pana la nr de toll, asig, camera de hotel de pe la Etap, Acor , No1 hotels, etc.... E fain-mai pe scurt.... Nici nu va imaginati cate prietene de-ale mele conduc seria 1 sau Golfuri 4 sau 5 aduse de mine. Pun si cateva poze....sper sa NU imi mai sariti in cap iar-k sunteti chiar.....no comment In incheiere: de quaduri NU glumeam-chiar pot aduce-am mai postat mai sus, dar nu prea ati bagat de seama-in Romania asa ceva NU exista : sunt NOI, 2008 fug de rup( 150 km/h-limitate), au 6 trepte manuala + marsarier-k la motocicleta, si pot aduce pe albastru si rosu . Eu am pe alb -normal .... Poate e logik de femeie de vina, desi nu cred - putina atentie, rabdare, si gata: hai k poate ma ajuti tu: la E 90 pe spate daca pun o 265/35/ZR18 '' pe o janta de 9,5 J cu ET de 30 IMI ATINGE in contraaripi? Acum am 255/35/ZR18 dar am janta un pic cam mare pt latimea gumei- nu vreau sa o julesc la gropi. E destul de clar????
  11. Stiu ce zici tu, dar: eu pot pune 265 pe janta de 9,5 dar POATE VA ATINGE in contraaripi!!!! Janta nu o schimb, pt k e bestiala & am cautat-o 3 zile ....plus k am luat setul la superpret( avantajos) .Eu nu vreau sa incarc masina si sa-mi atinga: ink o data: la o jata de 9,5 J cu ET de 35 de ex-MERGE , dar la un ET de 30 .....NU MAI STIU. Et -ul cu cat e mai mic, cu atat janta e mai in EXTERIOR! Suntem pe aceeasi lungime de unda? PRICEPI? DE la 35 la 30 diferenta e de 5 mm--1mm la fiecare alta dimensiune( 35-34 = 1mm, 34-33=1mm, etc ) DECI janta cu ET de 30 e iesita din fabrik in exterior fata de cea cu un ET de 35 sau de 37, sau 40, etc....la E90 se poate pune ET pana la 29- asta conform producatorului.A NU se intelege janta iesita in exterior k arata k in pozele postate de tine( park) mai sus-NU! TOT acolo sunt , sub aripi, dar dau mult mai frumos fata de cele cu un ET mai mare: NU ATI VAZUT K LA UN e90 CE VINE STOCK SA ZICEM PE 17 '' PAR SUPERMICI -URATE, BAGATE IN INTERIOR? Asta e explicatia- janta e ingusta si are un ET MARE!!!!! Cat despre masina mea actuala: BMW 320d e90 Alpin Weis din 2007 177CP( steptronic, navi business, etc) abia l-am adus- pe 3 mai am vandut la voi in Buc Focusul alb(coupe) unui baiat , apoi am plecat in Germania de unde am adus-o pe asta. Nu va mirati cum de am trecut la asa masini superdiferite, pt K: inainte de Focus am avut un A8 alb din 2002-l-am dat pt k am prins o ocazie imobiliara kr NU putea fi ratata-si m-am limitat 8 luni la un Ford....pe kr l-am superaranjat-si la kr am luat 1 300 euro-masina m-a costat 7100 in germania, toate modificarile aduse ( bandouri , manere usi, oglinzi, eleron, spoilere inferioare fata-spate,suport superior nr inmatric spate-TOATE VOPSITE IN CULOAREA CAROSERIEI , folie aut RAR lummar, tips exterior evacuare, filtru aer sport conic K&N, tapiserie piele naturala de vitel visinie , etc---+ taxa 320 euro-era euro 4 din 2005 1,6 TDCI -110 CP-motor bun-era Hdi-ul de la peugeot de fapt- asta face cu tptul pana la 8900 euro. si am dat-o cum scriam mai sus in 10 200....Nu mai insist-cam ce i-am facut Focusului , am facut la zeci de masini -culmea e k am mers pe plus MEREU- astfel k am ajuns la acest superfain E90 de kr sunt cam indragostit... K ma tot bateti la cap-voi face cat de curand poze cu masina desi eu doream sa o mai ''aranjez'' un pic-o folie, o evacuare, poate capota neagra-stalpii raman albi-doar din cheder in cheder sa fie negru....etc...mici retusuri..... Si desi am zis k pastrez SURPRIZA CEA MARE PANA MAI INCOLO, IN URMATORUL POST VA VOI FACE NISTE MARTURISIRI KR .............O SA VA SURPRINDA.bYE
  12. Esti penibil copil debil -probabil nici Nu stii ce ET ai la jantele de pe masina ta. Eu am incercat sa aflu ceva, iar cei de pe aici in loc sa -si vada de treaba lor , au incercat sa -si dea cu parerea despre grosimea jantelor.iar tu -dak NU ai vazut pana acum un E90 cu jante de 8,5 si 9,5 stai in bank ta & iluzioneaza-te k e ceva de kpul tau sec & incuiat.Voi sunteti probabil aia de mai veniti pe la festivaluri de tuning ca vizitatori & NU pricepeti nimic din ce se intampla acolo.De vazut masina mea nu ai vazut-o, dar fii sigur k e 10 clase peste ce-ti imaginezi tu k inseamna un seria 3-ex -k a ta sa zicem ( si Nu e doar culoarea sau optiunile) .Voi posta poze cat de curand & o sa ma intrebi apoi cum de am facut stopurile spate sa arate asa de bine, etc.... Stati unde va e locul , nu pe forumuri k de aceea fuge lumea de cretimoizi k voi. Zii mersi k stii unde e joja de ulei & cum se pune antigel-NU intra in detalii k esti penibil k si amicii tai de suferinta. Forunul e doar pt frustrati kr nu stiu unde se inlocuieste un debitmetru? Fiti seriosi-aveti un nivel mult prea scazut....Probabil k o sa mai primesc zeci de comentarii negative, dar ABSOLUT NICI UNUL CU PRIVIRE LA INTREBAREA MEA.Topicul asta tine de DETALII. Sunt absolut sigur k am mai multe clase de pian decat aveti voi de scoala ....Va compatimesc-SINCER
  13. Eu zic sa NU mai dai sfaturi de legat cuvinte, k eu knd le legam pe la olimpiade nationale tu te incaltai cu fesu- iar referitor la intrebarea mea- mersi de poze: NU sunt bune.Crezi k eu nu stiu ce am pe masina? la mine diferenta latimii gumei e mik fata de grosimea jantei, eu doream sa stiu dak la ET 30 pe spate la BMW 320 d E90 pot pune o guma de 265 latime. Ce arati tu acolo e chiar tuning -ceea ce ziceai k nu prea va intereseza pe voi pe aici- pt k in primul rand acolo suspensia e SPORT , NU stock.Altfel s-ar face praf masina respectiva la orice balans. Masina mea NU e asa, vizual Nu se vedea sa, ci doar fata de un BMW stock- la mine nu mai e diferenta aia stupida intre marimea masinii si a jantei: e proportionata bine acum masina, dar doream sa stiu dak pot mari FFF putin latimea gumei FARA sa-mi atinga in contraaripi - deci sa pastrez caracteristicile dorite. Eu Nu sunt un expert in jante la BMW- asta e al doilea , am schimbat cam tot ce stii tu masini - in special grupul VAG( inclusiv Audi A8 -tot alb din 2002 2,5 tdi Quattro megafull cu interior din piele albastra)- pe knd albul ink NU era o mode in Romania-de aceea knd l-am dat, mi-am si luat 2 300 euroi la el- de la un bucurestean un pic mai destept de la voi-si asta chiar NU a fost o gluma. Nu stiu ce e asa greu: se poate pune 265/35/ZR18 pe o janta de 18'' si ET de 30 la BMW 320d E90 FARA SA ATINGA IN CONTRAARIPI ?? Intrebati si voi pe altii kr au incercat combinatia asta de dimensiuni jaNta -guma & dak aflati dati-mi un raspuns pertinent, in rest abtineti-va si comentati intre voi cum va prostesc aia pe la reprezentante & va iau de pe masini diferite componente si piese de pe la motor, etc in fc. de comenzile avute....apoi laudati-va unii pe altii cat de bine e sa ai un BMW argintiu( ma umfla rasul knd vad pe la tzancii de pe aici ).cata lipsa de bun gust in alegerea culorii unei masini.Un sfat: cand iti iei Bmw, incearca sa Nu fie argintiu-gri, etc....k nu e Octavia.Nu mai faceti pe desteptii k sunteti deplasati & ridicoli. Ink NU am poze cu E90-ul meu, dar pana atunci va dau cu primele 2 masini albe pe kr le-am avut ...sper sa va plak k sa pricepi si tu - eu NU vreau sa-mi arate masina cu buza in exterior fata de guma( cum ai postat in cele 2 poze!) -eu vreau sa-mi arate DREPT-normal, de aceea doresc o latime un pic mai mare la guma: am vazut pe E90 265 pe spate, dar ET-ul NU era de 30-era mai mare. zi-i tzucului aluia cum e cu Et-urile astea sa NU mai incerce el sa dea comentarii deplasate cu privire la cat de aberante sunt dimensiunile jantelor mele, k facem si o vizionare live k sa-i arat k masina lui STOCK e o gluma proasta fata de ''aberatia'' mea. Am si eu eticheta pe stalp, dar a trecut vremea sa ascult neaparat indiktiile producatorului, k sa NU rada si curcile de mine pe strada la vederea masinii.De aia sunt tembeli pe aici kr considera E90 o masina urata- si jantele( model, dimensiune) sunt de vina: in Romania toti agaricii isi iau BMW-uri, dar NU prea au habar cum sa le fak placute cu adevarat. K apar 2 trepadusi cu PSEUDOIDEI despre ce si cum la masini, nu e problema, k mie aprecierile celor ce vad masina live & kr stiu cu ce se manank masini ma intereseaza mai mult. la masinile mele am muncit mult-personal+ ajutoare de la amici cu firme specializate( tapiseria de ex)- Fordul cel putin arata penibil knd l-am adus... iar dak vrea cineva quaduri street racing din Japonia noi , 2008 ,-superfaine, inmatriculabile , 500 cm3 , nu ezitati sa ma contactati.Eu am unul alb-pt mine, dar pot aduce si pe rosu inchis & albastru.
  14. E adevarat.si eu tot asta urmaresc-dar dak la un E90 o janta de 8J e de ajuns si se potriveste cu marimea masinii, atunci.... Iar ideea PRINCIPALA E K EU DESI NU AM DORIT SA INTRU PE ACEST FORUM-AM AMICI KR M-AU AVERTIZAT K E SUPERPIERDERE de timp ....am sperat la un raspuns pertinent la intrebarea mea, pe kr vad k NU ati citi-o -incercati sa cititi, dak intelegeti bine, dak nu......va astept sa va pun masinutele la punct -asa cum va place voua.....Glumeam-banuiesc k aveti mecanici priceputi , iar pe forumuri se sta asa....k sa aratati k legati cuvinte .....
  15. Nu e chiar asa k in poza ta, , dar........cat despre grosimea jantei la E90 e nevoie de o janta mai lata k sa dea bine -masina are pasaje mari & o janta mai subtire nu pun masina in valoare. stiu ce vb. cu ce jante are baiatul de mi-a raspuns mai sus, nu se duce nici la intrare la un concurs de cunoscatori & NU e vb. doar de asta . unei masini ii trebuie jante pe masura: eu aveam la E46 8J fata si 9J spate k sa dea frumos.O sa vedeti si modelul knd am sa postez pozele, dar pana atunci POATE MAI SI RASPUNDETI LA OBIECT DAK STITI , ALTFEL ABTINETI-VA DE LA COMENTARII IEFTINE , pt k in general se ia FONDUL NU FORMA -fiekr se exprima cum s-a obisnuit.Chiar dak poate pare k scriu km mult, imi ia mai putin decat altora kr scriu 3 randuri in 2 min.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.