Jump to content

Adi86

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lausanne

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318

Adi86's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Billy, sa ne traiesti! :twoup: Exact asta ma interesa, cum pot face diferenta - multi proprietari chiar nu stiu daca au vanos pe masini dupa 93...le-am cerut poze, dar nu stiam la ce sa ma uit in ele. Merci din nou! @poh - sunt in Lausanne, am tot cautat pe aici dar nimic. Au niste scoruri nesimtite. Ziceai ceva de hartia de tranzit "EURO 1". Ce reprezinta mai exact aceasta hartie? Din cate stiu eu, daca cumpar din Elvetia trebuie sa platesc vama...sau exista si alta posibilitate? Te astept cu mai multe detalii :) . P.S.: Si adrese :twoup:
  2. Unde se afla mai exact placuta de la motor? in ce parte/pozitie? Banuiesc ca ar fi in acelasi loc asezata indiferent daca e 2.0 sau 2.5...
  3. Salut, merci de raspuns, totusi ce reprezinta acest "e1"?
  4. Ai inteles bine, o pot inmatricula definitiv doar pe RO. So, daca a imatriculat cineva recent un 320/325 euro 2, imi poate spune cat a platit exact? Pana si pe pagina RAR calculatorul ala da niste rezultate diferite fata de alte site-uri...
  5. Din experienta, imi poate spune cineva cat este taxa pt. 325 respectiv 320 cu euro 2? Din 4 calculatoare de taxa, toate dau rezultate diferite :twoup:
  6. Eugen, multzam fain! :) M-am tot uitat zilele astea pe o gramada de site-uri si am dat cateva telefoane. Foarte multi neseriosi. Multi proprietari nici macar nu stiu daca au motor vanos sau nu. Concluzia mea este ca daca tipul motorului este M50B20 nu are vanos, iar daca este M50TUB20 in mod cert are vanos (ma refer la 320). Si acum vorbind de vanos...e o diferenta sesizabila intre motoarele fara vanos si cele cu vanos? chiar se simte diferenta de cuplu in turatii joase si medii? Problema este ca am gasit un 320 foarte frumos dar se pare ca nu are vanos si sunt putin indecis din cauza asta. Multumesc tuturor pt. raspunsuri. :twoup:
  7. Eugen, vad ca ai si un 318is. Ce parere ai despre motorizarea asta? merita? Daca gasesc ceva in stare foarte buna (si estetic si tehnic) ar merita in pofida unui 325 nu foarte stralucit?
  8. Man, nu te impacienta. Nu locuiesc in tara, prefer sa obtin informatiile de aici daca tot e forum, nu? altfel puteai sa pui anuntul pe autovit si atunci bineinteles ca nu puteam sa intreb in scris. Si nu, nu m-am enervat. Te-am intrebat daca esti din Craiova pt ca acolo am rude asa ca as putea rezolva o "vizionare".
  9. Tot nu mi-ai raspuns la intrebare...Nu ma pun sa caut calculatoare pe net, banuiesc ca stii deja cat e si ai putea sa impartasesti info asta cu noi :twoup: Are AC? Deci: masina se poate vedea in Craiova?
  10. Foarte frumoasa masina, bafta la vanzare! Cat este taxa? Vad ca esti din Craiova. Masina este acolo?
  11. @ kruger - merci de sfaturi Iti stiu masina de pe celalalt forum, felicitari pt. jurnalul de bord acolo. Am vazut cat a fost de munca cu montarea aerului conditionat. Aerul conditionat e un must-have. Abia apoi ma voi uita la celelalte optiuni. Bugetul meu e de 3000 de euro (strict pt. masina) - taxele, drumurile, etc. nu fac parte din acest buget. Sper ca la banii astia sa pot gasi ceva ok. La motor ce trebuie verificat? daca sta la relanti si nu scoate fum ar fi suficient? De asemenea am vazut ca foarte multi pun jante si anvelope mult mai mari decat dimensiunile de pe stalp. Ar putea acest lucru sa afecteze caseta, si alte elemente? ar trebui oare sa evit masinile cu jante supradimensionate?
  12. Masina o iau pentru "fun" cum s-ar spune, pentru weekend, pentru iesiri scurte pe drumurile de munte cat timp este vreme frumoasa (sunt aici niste trasee in munti pe care nu le pot rata :twoup: ). Iar motivul principal este ca imi place exagerat de mult masina si sunt un mare fan al "imbunatatirilor" home-made, sunt genul care spala masina de 2 ori pe saptamana si imi place sa am ceva clasic si simplu de care sa am grija, sa fie impecabila (am garaj) si sa-mi dea satisfactii din cand in cand. Plus acele mici bucurii care apar atunci cand cumperi o evacuare performanta, schimbi suspensia cu ceva sport, pui niste jante frumoase si cu bun gust, etc. Din Elvetia nu am de gand sa iau masina din 2 motive: 1. Nu prea au masini vechi in stare buna (sau daca au sunt piese de colectie) - oamenii au bani pe aici si isi permit masini mai noi. 2. Trebuie platita vama pt. import din non-EU si TVA-ul (chiar daca o parte se poate recupera). Pentru alte state membre EU exista multe alte alternative. De ex. daca esti cetatean francez si locuiesti aici pt. mai mult de 6 luni si cumperi o masina, poti s-o inmatriculezi apoi pe Franta la un minim de bani. @ Slick - merci de recomadari :) Banii pentru consumabile nu sunt o problema, chiar am de gand sa cheltui o parte din bani pe imbunatatiri si intretinere. Dupa cum am spus, o iau ca pe o a 2-a masina si aleg un E36 pentru ca imi place si pentru ca imi voi permite cu adevarat sa am grija de ea si sa nu ma zgarcesc cand mai trebuie reparat cate ceva. Bun, in concluzie voi merge spre un 325. Pana in 95 spuneti?
  13. Diferenta intre 325 si 328 care ar fi? (puterea vad ca e cam aceeasi)...e diferenta mare de cuplu?
  14. Salutare tuturor, Doresc sa-mi cumpar un E36 coupe. Principalul motiv este design-ul "old-school" si faptul ca este relativ ieftina la momentul de fata. Intotdeauna mi-am dorit acest coupe si acum profit de faptul ca am ceva bani pusi deoparte pentru o a 2-a masina. Masina e ca un "lego" si imi place ca se pot adauga foarte usor optionale si de asemenea look-ul se poate imbunatati in permanenta (asta va fi un fel de hobby pt. mine) Avand deja o masina de zi cu zi relativ noua, doresc sa-mi cumpar un E36 pentru weekend, etc. In primul rand sunt indecis daca ar trebui sa iau 320 sau 325 (benzina)? Am citit foarte multe topicuri si la prima impresie un 325 ar castiga la capitolul performante si cuplu, taxele nefiind foarte mari in comparatie cu cele pentru 320. Consumul nu este o problema atata timp cat nu sunt diferente prea mari intre cele 2 motorizari. Dupa ce voi reusi sa decid ce motor vreau (sper sa ma ajutati :twoup: ) voi trece mai departe prin celelalte criterii: 1. Numarul de km - nu conteaza prea mult, avand in vedere ca o cumpar ca pe o a 2-a masina. Tutusi, voi verifica starea generala tehnica/estetica - cred ca are cea mai mare importanta daca s-a avut intr-adevar grija de masina indiferent de nr. de km. 2. Anul - normal sunt fabricate intre 92-98. Exista unii ani care trebuie evitati? care ar fi cel mai bun an sau ce imi recomandati? 3. Optiuni - in primul rand vreau neaaparat AC (manual, auto, nu conteaza) iar apoi astept sugestiile voastre. In functie de topicurile citite aici si de anunturile peste care ma tot uit de cativa ani, in mare stiu ce sa caut, dar mi-ar fi de foarte mare folos sa ma ajutati cu orice sfat/parere/sugestie. De asemenea daca stiti la ce ar trebui sa ma uit in detaliu la acest model as fi foarte recunoscator. Momentan locuiesc in Elvetia asa ca pot ajunge foarte usor in Germania, Franta si Italia. Piata din RO ma intereseaza de asemenea (am avantajul de a gasi masini inmatriculate). Daca aleg o masina din orice alta tara (din cele enumerate mai sus) o pot inscrie temporar in Elvetia pana reusesc sa dau o fuga in tara s-o inmatriculez definitiv pe RO. Bugetul meu e de 3000 de Euro (atata mi-am propus, daca gasesc ceva intr-adevar extraordinar sunt dispus sa cheltui mai mult). Astept sfaturile voastre! :) P.S.: rog un moderator sa corecteze in titlu cuvantul "trebui". Multumesc!
  15. Ma intereseaza anvelopele de iarna - le dai separat fara jante? 500 lei fara jante ? Data fabricatiei(DOT)?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.