Jump to content

edit

Members
  • Posts

    2154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    99

edit last won the day on April 15

edit had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

16324 profile views

edit's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

858

Reputation

  1. da, la tine e perfect, rotile fata fiind mai mari cu 0.5mm in fata comparativ cu spate. deci nimic. totusi, daca pui pe 21 inch ai dimensiunea spusa de mine mai sus si se creeaza o diferenta fata/spate de 3.5mm in diametru. exact cum spuneam, sunt masini in gama BMW cu 6.5mm diferenta fata/spate desi ar fi fost simplu sa nu aiba o asa diferenta, punand pe spate o alta dimensiune de anvelopa. cu alte cuvinte, asa cum mentionam, chiar de ai 4 anvelope 100% identice ca dimensiune pe ambele punti, insa pe o punte anvelope cu uzura consistenta, conform logicii luata din gama de dimensiuni de anveope recomandate de bmw, nu este absolut nicio problema.
  2. Terminati prostiile. Desi ideal este sa ai uzura identica fata/spate, toti producatorii pun anvelope de diametre diferite fata/spate. X4-ul omului de pe bimmer post are omologate pe 21 inch 245/40 fata cu 275/35 spate. Inseamna din start 3.5mm diferenta de diametru. Seria 5/7/8 au omologate 245/35 fata cu 275/30 spate, inseamnand 6.5mm diferenta de diametru. Nu am inteles niciodata retardarea celor de la bmw (mercedes au aceleasi dimensiuni) in a se incapatana sa nu puna 285/30 spate astfel incat sa echilibreze aproape total diametrele intre punti. Este ca si cum ai simula intamplarea omului din bimmer post. Presupunand ca ar fi avut 245/50R19 fata/spate si acum punand roti noi pe fata, conform BMW, isi permite o uzura a profilului spate de 3.25mm.
  3. cum ce cauta? pai topicul este "countdown to extinction", fara vreun BMW ca must. Etron Gt este masina electrica care imi place cel mai mult. si taycan, de asemenea. motorizari basic, nu avioane, ca sunt indeajuns de puternice.
  4. edit

    2025 BMW X3 G45

    Imi face impresia ca in sfarsit x3 va veni cu niste roti sanatoase atat dpdv diametru cat si latime, ca tot poarta de 3 generatii roti de bicicleta. Imi place mult ca silueta X3-ul asta In poza asta par a fi 265/40R21 fata cu 295/35R21 spate
  5. da, acum are si a fratelui 3 ani jumate si a depasit 40k km (cred ca are spre 42k). cand ii face din nou casco in toamna va avea pe la 48000km in 4 ani si probabil la momentul respectiv va fi evaluata pe la 70k. el fix 1000km pe luna face. x6-le ala e un pic mai alergat, insa situatia e comparabila. daca nu se incapatana sa ia pe el spre 100k si il punea pe la 85k il vindea inca de atunci instant. omul nostru de aici va lua incepand cu 45.000 in sus.
  6. piata auto a cazut total si pt masini noi si pt sh. estimez ca a avut un pret de lista de nou de aprox 90.000 euro. In vremea respectiva, 2019, 30d pleca de la un pic sub 70k la care primul proprietar a adaugat optionale. plus ce ai mai pus tu pe ea si mentenanta. dupa aproape 5 ani si 128.000, este imposibil sa vinzi o masina cu mai mult de 50% din costul ei initial. in sept anul trecut, cand i s-a terminat leasingul fratelui, G05, 40i, masina din fabricata in 09.2020, pret de lista 120k, nu voia niciun asigurator sa o evelueze peste 80k, masina avand 35.000km si 3 ani vechime. masina infoliata total, doar infolierea fiind cateva mii euro...in practica, masina aia avand pe ea vopeseaua asa cum a iesit din fabrica. a fost evaluata la 65% din pretul de lista. iarasi, nu cred ca o sa pot sa vand A6-le in primavara anului viitor, la 4 ani vechime si 80.000km, cu mai mult de 45% din pretul de lista.
  7. In esenta, secretul unui timp bun pana la Slatina/Craiova nici nu e mersul cu viteza. Sunt multe curbe largi, pante, S-uri, daca cunoasteti drumul. Vezi masini bune franand inutil pana pe la 50 pe un arc de cerc pe care si cu o rabla cu anvelope chinezesti il faci cu 100kmh dormind. Masini care merg inutil cu 70kmh, sunt ajunse din spate de alta care merge cu 90 si aceasta din urma franeaza pt ca peste juma de km vine masina din sens opus. Ridicol. Vin din spate cu 110kmh si le depasesc pe amandoua, situatia fiind atat de relaxata incat mai aveam timp sa mai trec de 3 masini daca existau pe traseu. Secretul este nu sa faci cascadorii, ci pur si simplu sa fii consecvent cu situatia reala din trafic. Exemplul meu cu 2012 nu este fericit. Eram mai tanar si fara minte.
  8. Or fi pe bune km aia facuti in 4 ani jumate? Banuiesc ca ai verificat. Imi par ireali de putini. Ar iesi 7000 pe an.
  9. Am avut acum o luna un drum pana la Slatina. La dus este irelevant pt ca m am oprit la Omv un pic si google nu mi a defalcat cat am stationat. La intoarcere am facut intr-o ora 46 cei 170 km. Un pic peste limita legala am mers...cu siguranta daca treceam pe langa un radar nu isi bateau capul cu mine ca aveam 15kmh peste limita legala. In timpul respectiv este si intrarea din bucuresti si iesirea din slatina, timp mult irosit. Recordul Bucuresti-Slatina, mers cocalar mode, imi este o ora 25 pe vremea cand nu era niciun cm de drum expres si este cu un Opel Vectra de 100cp, prin 2012 cred. Deci pana la Craiova, mers frumusel, este cum spune colegul Onnix. Cocalar mode, cu masina buna, poti si 2 ore daca pleci la ora potrivita.
  10. o sa ma mut si eu la casa in maxim urmatorii 5 ani, sper, si o sa fie in afara bucurestiului. o sa pun panouri etc si o sa iau in calcul clar o electrica ca masina personala, nevasta-mea sigur urmand a face spre 50 de km pe zi. mai creste si autonomia bateriilor si performanta la incarcare pana atunci. o sa mearga ca masina de concediu astfel si pt eventuale deplasari lungi prin tara. undeva peste vreo 10 ani e planul pt o electrica daca nu decedeaza Grecale pana atunci cu vreo 50.000km in bord si sa merite astfel a-l vinde cu 10.000 euro defect decat sa bag vreo 20.000 in vreo reparatie fara sa am certitudinea ca va merge in urma investitiei :))))
  11. Deci asta e calcul de salvat planeta sau calcul pe "sa consume putin"? Ca nu prea mai inteleg motivatia
  12. Cu siguranta nu merge la casco auto, fiibd vorba de masina cu aceesi serie si acelasi proprietar. Eu spuneam de asigurare de sanatate. SanaPro parca se numeste. La allianz. Voiam sa exemplific ca fiecare al 2-lea an Allianz iti iarta daunele
  13. acum am vazut topicul da, proabil un asigurator iti da pret mic, insa cum ai calcat stramb iti cere banul in plus si nu te iarta nici peste cativa ani. deocambata nu am avut vreo dauna cu Grecale la Groupama, desi in a 3-a zi dupa ce am luat masina, mi-a sarit o piatra in parbriz si am o fisura de vreo 40cm. nu schimb parbrizul inca, fisura fiind pe partea pasagerului. stai sa vad ce gasesc in parcare dupa vijelia care e acum in Bucuresti plus ca mai e pana pe 20 iunie cand expira polita. eu am facut o asigurare fetitei la Allianz. asigurarea se face pe numele adultului si ca beneficiar secundar copilul. am facut asigurarea pt ca era rupta de bolile copilariei pana sa isi faca si ea ceva imunitate si mereu plateam sume pe la privat. probabil si cand suma platita anual este un pic mai mare si flexibilitatea asiguratorului e la fel. pare logic spre exemplu, in primul an asigurarea fetitei a fost vreo 3500 lei. cu "daune" destule. cand a vrut sotia sa inoiasca anul urmator, au dublat. m-am bagat eu pe fir si a fost 3700 lei. in anul al 3-lea mi-a cerut pret dublu mie. am zis sa incercam din nou cu sotia titular si a mers. practic au sters-o din istoric. la toama imi vine iar randul mie. parca mi-e si jena, am platit in 3 ani vreo 10.000 lei si am cheltuit de la ei vreo 25.000 lei. mi se pare ca si cum as face o frauda :))))
  14. lasa-l sa bata orice. ca tot incet merg pana la urma. nu am nicio minima dorinta pt S plaid in fata unei Panamera cu motorizare basic. iti atat ca avand 520d ajung la constanta inaintea unei tesle model S plaid. Astia pot si au energie sa faca galceava cativa km, si apoi se vor retrage linistiti si flescaiti in prima banda. ca doar nu or sa poata merge cu +200kmh la nesfarsit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.