Jump to content

thesaw

Members
  • Posts

    90
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti / Slobozia

Previous Fields

  • Masina
    E70 3.0d

thesaw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

52

Reputation

  1. Cuplul maxim in grafic e la 2500 RPM, nu stiu unde va uitati voi. Dupa 5500 ajunge la HP maxim, cum e si normal de altfel.
  2. E scris chiar in titlul filmului (straight pipe). Asa se aude dieselul fara tobe si catalizator. Diferenta dintre diverter valve si blow off e ca prima descarca surplusul de presiune in admisie, a doua in atmosfera.
  3. Pai nu ai facut nimic daca ai pus arcuri de diesel, sunt cotate pentru greutate mai mare. Asta e si motivul pentru care masina a ramas inaltata.
  4. Deja o dai? :twitch: http://www.autovit.ro/bmw-m5-C33265088.html
  5. Bai nene e moartea mintii ce citesti aici Nu e nimeni obligat sa iti ofere o masina la schimb pentru o lucrare CASCO. Daca aveai o reparatie pe garantie care dureaza mai mult, atunci da, prin bunavointa dealerului poti primi o masina. Daca seria 1 nu e de tine, la pozitia ta plateste 1000EUR si mergi cu seria 5.
  6. thesaw

    Problema X6

    Cred ca si la mine face la fel, dar parca dispare please wait dupa maxim 1 minut si apare lista de melodii.
  7. Ce sa faci bai nene cu padelele la cutia manuala? :console:
  8. Omul a zis 2011. E clar ca e modelul nou, E83-ul s-a produs pana in 2010
  9. Merg sigur da, dar nu te astepa la mare lucru. Poti sa citesti parametrii motorului si codurile de eroare OBD generice.
  10. Un ELM327 bluetooth, imperecheat cu Torque merg bine pe Android. http://www.elm327.ro/home/bluetooth/elm327%20mini%20blue https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en Pt IOS iti trebuie varianta WiFi si un obd reader de pe appstore.
  11. La mine merge pe X5 facelift 2012. Am dat 75 de lei pe interfata. O chestie importanta de luat in seama e ca pentru IOS trebuie luata varianta WiFi, nu bluetooth. Pe Android merge ok cu Torque.
  12. Atentie cu 300V-ul, e un ulei foarte bun (si foarte scump) dar isi pierde proprietatile mai repede decat un ulei obisnuit. E potrivit pentru intervale de schimb de 5 - 6000 km. In general e indicat pentru track-day, rally, vtm etc. nu pentru frecus zilnic prin oras. Eu as pune intr-o masina de strada fie Specific LL04, fie 8100 de la Motul.
  13. Foarte adevarat, si oricum in nici un caz o finala de pe un anume model nu iti da sunetul modelului respectiv.
  14. La X5 (e70) si X6 adaptive drive are doar doua setari, normal si sport. Am mers destul de mult cu un X6 2012 cu optiunea respectiva si jantele pe 19 si am ramas dezamagit sincer. Nu se simte diferenta asa de pronuntat ca la un F10 de ex. Pe normal e suportabila spre dura, pe sport e mai rigida, dar foarte putin, aproape insesizabil. In schimb, cand am luat X5-ul de la Apan am facut drivetest cu 5GT-ul pe care il aveau la premium selection. M-a dat pe spate cat de confortabila e, nu credeam ca exista vreun BMW care sa treaca atat de lin peste denivelari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.