Jump to content

didy

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Previous Fields

  • Masina
    520d

didy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Daca spuneai acum vreo doua saptamani ca am avut drum la TM, dar s-ar putea sa mai am... E ok daca aduc doar ceasurile, nu? Cum procedezi, scoti acele? Folia o inlocuiesti sau doar o aranjezi?
  2. Cumpar 1 buc. senzor parcare fata, model dreptunghiular, in L, cu mufa cu 3 fire.
  3. Salut, Ti-am lasat mesaj. Mersi!
  4. Vand cheie bruta, model diamant. Mentionez ca este doar carcasa si lama. Este identica cu cea din poza atasata. Pret 40 lei.
  5. M-am chinuit si eu putin cu reinitializarea. Nu stiu de ce, dupa o perioada, isi pierde setariele si trebuie reinitializata. Procedura care functioneaza la mine este urmatoarea: 1. Urcat in masina, inchis usa (nu blocat) 2. Cheia in contact pana la pozitia 2 3. Se scoate cheia, se apasa butonul de Unlock si se tine apasat, timp in care apas de 3 ori butonul Lock (cel cu sigla BMW), mai tin cateva secunde apasat butonul Unlock, ii dau drumul si usile se inchid si deschid.
  6. Salut Dan, Poti sa imi dai si mie te rog un pret pentru carenaj mic fata, stanga si dreapta si de asemenea, pentru sticla oglinda dreapta (electrica heliomata), pentru E39, 520d. Mersi!
  7. Aveti idee, este cineva in Oradea sau in apropiere, care se ocupa cu reparare display cu pixeli morti? E destul de bun tutorialul, dar parca totusi nu-mi vine sa fac treaba asta, e destul de delicata...
  8. Merg si eu pe Castrol Edge Turbo Diesel 5W40. Azi l-am comandat, 620 lei (6L ulei, plus filtru, filtru aer, polen, motorina, toate filtrele Mann). Am gasit dupa aceea, in magazin ulei BMW, mai ieftin decat Castrol. Vineri urmeaza schimbul. Plus antigel.
  9. Mersi de raspuns. Da, am sa postez pentru probleme in alta parte atunci cand va fi cazul acum era doar o prezentare a masinii, (urmeaza si pozele), cu rele si cu bune. Inainte de a posta mai dau cateva ture prin forum, poate gasesc raspunsurile. Oricum, inca nu m-am lamurit cu tipul de ulei recomandat, fiecare utilizator recomada ce crede el ca e potrivit, sau ce foloseste... trebuie sa cumpar ulei si inca nu stiu de care... In rest, azi am mai taiat de pe lista unele neconformitati, cum ar fi inchiderea din telecomanda (am incercat cu reinitializare dar fara rezultat, asa ca am hotarat sa desfac cheia si sa verific bateria/acumulatorul, dar cand am fost destul de aproape sa finalizez operatiunea, am scapat cutterul cam mult in cheie si mi-a fost frica ca am atins placa asa ca fuga la masina sa vad daca mai porneste, fiind singura cheie... iar cand colo, surpriza am apasat pe buton si s-a deschis... probabil avea nevoie de un stimulent , asa ca nu am mai desfacut cheia). De asemenea am rezolvat si problema capacului de la rezervor, unde tija modulului de inchidere era scoasa din locasul ei si nu mai ajungea la capac. @ Cristi, taxa cum am zis, depinde de RAR... unii zic ca e in jur de 600... vedem... tu ai fost cu ea pe RAR? Sigur e euro 3.
  10. In primul rand tin sa va salut pe toti, si sper sa dicutam cat mai mult pe forum despre intretinere si sa fim nevoiti sa o facem cat mai putin despre probleme. Sunt si eu proaspat posesor de BMW, este vorba despre un 520D din 2000, model facelift. Abia azi am achizitionat masina (am renuntat la Opelul Omega 2.0 16v), asa ca deocamdata nu pot spune prea multe despre ea. Detalii despre masina: Fabr. 17.10.2000, albastru metalizat, 199.000 km (in bord), dublu climatronic, comenzi pe volan, piele, incalzire in scaune, PDC, xenon, angel eyes... Am facut un drum de 200km si se comporta ok. Dar sa enumar si problemele care le are si pe care se poate, sper sa le rezolv cu ajutorul vostru: - trepidat volan la 80-90 km/h - sa fie de la cauciucuri, roti neechilbrate ? - nu functioneaza inchiderea din cheie (de la butonul dinauntru se poate inchide) - sa fie bateria sau sa trebuiasca reinitializata? - am sa verifica maine - nu se inchide capacul la rezervor - posibil sa nu lucreze modulul la centralizata - in bord la indicatorul de service, la pornire, se aprind doua leduri, cel rosu si cel galben - este depasita sau nu perioada de schimbare a uleiului - trebuie sa caut sa vad cat si de care trebuie - pixeli morti in display (MULTI pixeli !!!) - oglinda din dreapta a avut ceva probleme si a fost lipita cred de motoras, se misca greu si nici nu se vede prea bine - geam stanga spate nu functioneaza Cam asta am gasit pana acum... vi se par multe ? Masina e adusa de curand in tara din germania, are numere rosii, oare cat este taxa, sau mai bine zis, iese la RAR emisia de CO2 asa cum e trecuta in datele tehnice ale masinii, de 156? Am inceput sa rasfoiesc pe forum, sper sa le rezolv cat mai curand pe cele mai multe dintre ele.
  11. Fiindca in Oradea, si nu numai, suntem tot mai multi posesori de bmw, haideti sa vedem care pe unde ne reparam masinile, cine ce service/mecanic, de incredere, recomanda, sau care ar trebui ocolit. Deocamdata eu apelez la un service din Santion si pana acum mi se pare ok...
  12. da.. e si asta o rezolvare, dar mai asteptam si alte solutii :twoup:
  13. Cred ca cei mai multi dintre voi, in special posesorii de masini de culori inchise au aceeasi problema cu petele ramase pe masina dupa ploaie. Si daca nu intotdeauna mergi cu masina la spalatorie pentru cateva pete, cum le indepartati?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.