BMWClub: malasorte - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: **---

Group:
Members
Active Posts:
2291 (0.55 per day)
Most Active In:
Seria 3 (342 posts)
Joined:
30-June 08
Profile Views:
16768
Last Active:
User is offline Jun 06 2019 21:33
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Pasionat
Age:
33 years old
Birthday:
July 9, 1986
Gender:
Male Male
Location:
Constanta ROMANIA
Interests:
Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
e38 m57, e39 m57

Topics I've Started

  1. e38 730d

    26 March 2012 - 01:44

    Detin un e38 730d de vreo 5 ani.Masina e full de la masaj in scaune la tv navigatie webasto bancheta electrica tetiere pe spate electrice , perdelute electrice portbagaj electric, incalzire in parbriz geamuri blindate volan electric... practic lipseste EDC care nu a fost disponibil pe aceasta motorizare. ( multumesc lui Dzeu costa vreo 700 euro un amortizor)
    Am luat masina la 90000 km de la bmw contempo brasov cu garantie. acum are 320000 de km. Masina a mers impecabil pana la vreo 310000 km cand au inceput sa cedeze pe rand. o perioada am tras asa de ea pana cand m am hotarat sa o fac ca noua. asa ca am rebuilduit cutia de viteze zf 5hp24 total ( numai dadea cu spatele am mers asa vreo 6000 de km) inclusiv convertizor rebuiduit in Germania. Dupa mi a cazut turbina... am schimbato de data asta am luat una upgradata cu pale duble la care am adaugat un filtru k & n sport si o remapare la 220 cai. motorul e perfect i am verificat compresia. preventiv i am schimbat cuzineti de la biela care isi iau cel mai repede uzura. erau ok dar s a meritat 10 mil cu totul sa stiu ca sunt noi avand in vedere remaparea. injectoare le am dat jos si le am verificat pe banc rezultat ca noi. pompa de injectie nu e schimbata. am de gand sa o schimb preventiv. I am schimbat toate amortizoarele toate brate tot ce tine de directie suspensie pe original cam vreo 700 800 euro din Germania direct .
    Am bagat in ea cam vreo 3000 euro dar acum merge mai bine ca la 90000 de km consuma f putin si fuge de rupe nu da fum nu tremura porneste la sfert la orice temperatura. ma abtin sa ma dau prea tare la ea pentru ca nu suporta cutia mai mult de 440 nm prin constructie asa ca ma limitez la plecarile dupa loc. Masina este unu f f buna mult mai buna decat modelele noi si aici nu vb din auzite mi au trecut prin mana si am vazut diferente la calitatea materialelor tocmai de aia am preferat sa o fac pe asta decat sa imi iau un e60 sau e65 care sunt paguboase rau. Ce m a scos de a lungul timpului din sarite la aceasta masina a fost vesnica ei problema cu senzori de abs care pica parca programati odata la cateva luni. de nervi am luat 4 originili siemens din Germania si gata totul pare dat uitari.

www.bmwclub.ro trafic.ro