Salutare, Ma bag si eu in vorba cu un Urs din '87, 320i. Numai ca nu sunt in Romania ci in Qatar. Am ursuletul de 3 ani. Cand l-am cumparat avea pierderi de ulei peste tot, Cutie de viteze, diferential, _chiulasa_ si servo directie. Toate ou fost remediate, apoi nu vroia sa se duca peste 4000rpm nici picata, asa ca am verificat motorul si doua supape erau indoite, plus o chestie rupta pe acolo (cama, dar nu sunt sigur, este pe acea axa care comanda valvele). Au fost schimbate. Acum merge bine, puterea o simti de la 3000rpm in sus, si se tureaza pana peste 6000rpm, treapta 1 la 4, in 5 nu am mers mai mult de 4500rpm, si nu da semne ca poate, oricum este la 180km/h, sau cel putin asa i-mi arata vitezometrul. Doua probleme raman in picioare si nu stiu ce sa-i fac, 1. capacul de la chuloasa se umple cu un strat subtire de ulei. Am schimbat garnitura de _chiulasa_ de 3 ori pana acum (numai BMW originale) si nici o schimbare. Are careva o idee cum sa scap de chestia asta. Urasc un motor sa arate imbacsit! 2. Pe loc cand o turez in reprize pana pe la 6000-6500rpm, da fum negru pe coada. Stiu ca este de la amestec benzina/aer. Cum sa reglez amestecul sa functioneze corect si la 6000? Nu am verificat in sarcina, deoarece nimeni nu a statin coada me, iar in oglinzi nu se vede!! Multam!!!