Jump to content

clontzonet

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Doha/Qatar

clontzonet's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Aduc stelele..:)

    la mulţi ani

  2. Ei hai, acum aflu ca trebuie sa schimb filtul de aer de 3 ori pe an. Sa nu exageram, imi ajunge o data pe an. Aici in zona Golfului schimbam uleiul si filtru la fiecare 5000km, din diverse considerente, dar in Romania se schimba la 10000km, la modele mai vechi si din cate stiu nu se cere ca si filtul de aer sa se schimobe la aceiasi kilometrii. Aceeasi chestie si la maisinile mai noi, nu se cere sa se schimbe filtrul de aer o data cu filtrul de ulei si uleiul motorului. Bafta
  3. Silviu, nu stiu cat de practice sunt scaunele din piele sau mai ales din imitatie, considerand temperaturile in zona golfului si puterea aerului conditionat de pe E30. Cel putin la mine daca las masina in soare, cu toate ca pun parasolar nu pot sa respir la pranz in ea, iar pana reuseste sa faca fata A/C-ul sunt fiert. Nu mai spu ca ma arde la mana volanul de trebuie sa-l tin cu servetele pana se raceste. Nu cred ca merita practic pielea. Pe de alta parte ar arata bestial cu piele. Sper sa gasesti tensiometru. Oricum se pare ca se gasesc mai multe BMW E30 in Dubai decat in Doha. Cel putin, mecanici cu care am vorbit eu, se duc in Dubai si aduc piese. Ciudat nu! Bafta multa si astept poze!
  4. bogdyy, asa si fac. Am fost la mecanic, am ridicat masina si am inspectat toate conductele. Din pacate pierd benzina prin doua locuri, unul este pe tur, la intrare in filtru de benzina, pe care am sa-l schimb cu ocazia asta, plus am mai gasit o scurgere imediat dupa pompa de benzina de langa rezervor. Acolo este ceva ce eu am zis ca este un filtru de benzina. Asa ca i-l dau jos si pe ala. Bineinteles caci trebuie sa schimb bucsele si capetele de bara, ca asa este cand dai de una, nu vine singura. Sper ca dupa toate astea sa nu-mi mai termure la 100, altfel inebunesc. Silviule, ce .... cauti in India? O alta tara mai acatari nu au gasit si pentru tine? Eu vorbesc care acum un an bantuiam prin Irak. HA! HA! Cat stai pe acolo?
  5. Fara suparare, dar tu chiar crezi ca le incaltam fara echilibrare? Pe de alta parte am fost la mecanic si se pare ca problema pleaca din alta parte. Trebuie sa schimb capetele de bara. Si am mai aflat o minune, furtunul care intra in filtru de benzina este crapat si scapa benxina. Trebuie sa chimb pe toate urgent. Silviu, ma bucur sa mai aud de tine. Tot prin Dubai?
  6. Intr-un final am reusit si eu sa-mi schimb "incaltarile", plus radioul si boxele. Cu toate ca am schimbat "incaltarile", am o vibratie in volan la 100km/h care nu stiu de unde este. Ceva sugestii? Ce ar trebuii sa mai verific? Multam mult!
  7. Salve Silviu, Nasol cu mecanicul, si aici este greu sa gasesti un mecanic care sa se priceapa la BMW. Cat de oficiali, mam lamurit si cu ei, pe langa ca-ti iau o groaza de bani pentru nimic, nici macar nu stiu sa dea un raspuns concret la problema. Cat despre roti, am o propunere de la un prieten, intai sa le vad si apoi ma decid. Am sa schimb filtrul de aer curand, nu de alta dar nu l-am schimbat de cand am luat masina, doar il curat la fiecare 5000km. Oricum unul nou nu este o avere si cred ca merita sa-l schimb. Bafta!
  8. Ursulet 320i/1987/125cp, in posesia mea de 3 ani, kilometrajul blocat la 200.000km cand l-am cumparat, asa ca nu stiu cati km reali are, eu cu aproximatie am facut in jur de 100.000km cu ea. Record personal 180km/h, saptamana trecuta, in treapta a 5-a la 4500rpm. Nu vrea mai mult :blink:.
  9. Salut Silviu, : :blink: De cand bantui prin Dubai? Eu sunt de aproape 4 ani prin Doha. Revenind la BMW, din pacate eu nu am posibilitatea sa-mi bag mana in motor si nici timpul necesar. Tot ce am schimbat am facut printr-un mecanic care nu lucreaza altceva decat BMW si Mercedes. Am sa tin minte sugestia oricum ca sa o pot verifica cand ma duc data viitoare sa repar condensatorul (radiatorul) de la A/C. Nu de alta dar in doua luni incepe prapadul si nu vreau sa ma prinda in fundul gol:whistling: . Si al meu tremura intre 80 si 120, dar eu dau vina pe roti, asa ca mi-am pus sa le inlocuiesc curand, din 195/65/R14 in 205/50/R16. Apropo, simti pierderile de ule la joja? Eu nu sesizez pierderi de ulei la joja, probabil aceste pierderi sunt minore cantitativ. La cati km schimbi uleiul? Aici schimb la 5.000km :unsure. Bafta!
  10. Salutare, Ma bag si eu in vorba cu un Urs din '87, 320i. Numai ca nu sunt in Romania ci in Qatar. Am ursuletul de 3 ani. Cand l-am cumparat avea pierderi de ulei peste tot, Cutie de viteze, diferential, _chiulasa_ si servo directie. Toate ou fost remediate, apoi nu vroia sa se duca peste 4000rpm nici picata, asa ca am verificat motorul si doua supape erau indoite, plus o chestie rupta pe acolo (cama, dar nu sunt sigur, este pe acea axa care comanda valvele). Au fost schimbate. Acum merge bine, puterea o simti de la 3000rpm in sus, si se tureaza pana peste 6000rpm, treapta 1 la 4, in 5 nu am mers mai mult de 4500rpm, si nu da semne ca poate, oricum este la 180km/h, sau cel putin asa i-mi arata vitezometrul. Doua probleme raman in picioare si nu stiu ce sa-i fac, 1. capacul de la chuloasa se umple cu un strat subtire de ulei. Am schimbat garnitura de _chiulasa_ de 3 ori pana acum (numai BMW originale) si nici o schimbare. Are careva o idee cum sa scap de chestia asta. Urasc un motor sa arate imbacsit! 2. Pe loc cand o turez in reprize pana pe la 6000-6500rpm, da fum negru pe coada. Stiu ca este de la amestec benzina/aer. Cum sa reglez amestecul sa functioneze corect si la 6000? Nu am verificat in sarcina, deoarece nimeni nu a statin coada me, iar in oglinzi nu se vede!! Multam!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.