Am un BMW 316 i fabricat in 2004, motorul are 98.000 de km, masina am adus-o din Germania acum un an jumate,acum o saptamina dupa ce am pornit masina si am mers un kilometru cu ea a inceput sa scoata un fum alb incit nu se mai vedea nimic in spatele meu, am mai mers un pic si apoi am oprit dupa ce am pornit din nou masina a inceput sa-si revina si nu mai scos fum, m-am gindit ca inghetat ceva la benzina si nu am mai dat importanta, am mai mers trei zile cu ea si nu mai scotea fum a patra zi am pornit-o si dupa cinci minute a inceput sa scoata iar fum, m-am dus l-a esapament si am vazut ca teava este plina de ulei, uleiul din motor avea apa in el.Temperatura apei nu trece de 90 de grade, cu masina am mers normal, nu am forjat-o, eu m-am gindit ca este arsa garnitura de chiulasa dar cineva mi-a spus ca mai poate fi defecta o piesa care duce uleiul din bloc in chiulasa.Ce parere aveti ? Cum se poate arde o garnitura de chiulasa daca mergi normal cu masina la un BMW din 2004 ? Multumesc !