Jump to content

VladDragomir

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    e39 520i

VladDragomir's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. multumesc de info deci se poate lega un cd-changer original bmw la ce am eu ?
  2. salut ! vreau sa cumpar un cd- player original bmw pt un e39 (e cu radio si sper sa aibe si amplificator cu toate ca asa ar fi logic) si as dori sa stiu daca citeste cd scrise pe PC fie si cu 4x speed si daca se potriveste ca mufe pe e39 din '99 520i care are ecran navigatie (dar ala mai naspa, nu 16:9 ) si casetofon pe placa/consola centrala. mersi iar am postat unde nu trebuie sorry :twoup:
  3. Pentru asta este forumul, sa comentam. :twoup: Deci ai pus un senzor original BMW sau nu? banuiesc ca da, am comandat piesa originala bmw. sa fie atent cel caruia ii trebuie sa-l nu-l jecmaneasca la pret.
  4. Cum adica sub licenta?Sub licenta cui? Piese originale BMW nu inseamna ca sunt produse de BMW, banuiam ca este ceva logic... eu am scris chestiile alea sa-l ajut pe respectivul nu sa comenteze toti destepti, dar in fine
  5. Singurele piese originale sunt cele care au sigla BMW.Nu conteaza culoarea in cazul unei piese originale, trebuie sa fie codul corect. Este posibil sa functioneze si un senzor aftermarket.Poate functioneaza la fel de mult ca cel original, poate nu. eu am luat senzor sub licenta si cel original era defapt Siemens deci nu Bmw, cred ca mufa era albatra si a costat 320 ron
  6. Eu iti recomand sa cumperi Castrol 5W-40. am avut castrol pe 2 masini BMW 320i si Octavia II 4x4 viscozitati diferite conform cu recomandarea producatorului. La BMW manca ulei cu pofta de ma speriasem dar m-am mai linistit dupa ce am primit skoda de serviciu si am constat acelasi lucru. Dupa ce am schimbat uleiul la ambele - BMW longlife04 si Bixxol la skoda - nu mai am consum de ulei. La bmw o fi dar nesemnificativ comparat cu ce era inainte. Ma intreb daca cei care lauda Castrol de pe piata autohtona au schimbat vascozitatea uleiului de nu mai au consum. Pun pariu ca daca revin la vascozitatea recomandata de producator vor avea consum mare. Asa ca Ciupanezu nu stiu de ce recomanzi tu Castrolul asta de pe piata Si este un lucru rau sa consume un pic de ulei? :twoup: Observ adevarate obsesii in legatura cu consumul de ulei. Un mic consum de ulei nu are nici cea mai mica importanta. Iar afirmatia "Nu mai am consum de ulei" este falsa. Este imposibil sa nu-ti mai consume nici un pic de ulei... Cumva vrei sa pui masina la vanzare? :twoup: eu folosesc ulei Agip TEC SINT 5W30 full sintetic recomandat de niste tipi care cred ca se cam stiu (din experienta lor). voi ce parere aveti ? mai folosescte cineva Agip ? este recomandat pt 520i din 2000 150 cp ? are cutie steptronic si il conduc cam batraneste deobicei, dar cand "ii dau" cutia pusa pe manual (+/- ) schimba singura la 6500 turatii din totalul de 7000. e bun acest ulei Agip TEC SINT 5W30 daca rupi masina (ma rog, motorul) ?
  7. mai am cam 2-3000 km pana la schimb( am schimbat tot ce se putea schimba) dar acuma seara s-a stins si check engine cum spune-ti voi dar in manualul meu in germana scrie ca este simbolul pt alterarea (inrautatirea) gazelor de evacuare. deocamdata totul pare ok, nu mai oscileaza, s-a stins becul... oricum daca se mai aprinde merg urgent la tester. baieti mersi fff mult de sfaturi/idei. inca o data mersi
  8. nu a crescut consumul dar mai e o chestie: inainte sa schimb bujiile, cand oscila de nebuna turatia sau se ineca in mers, daca opream motorul si-l reporneam isi revenea la normal. sper sa nu fie kkt-ul ala de sonda ca e 430 ron in plm...
  9. sunt din Arad unde nu mai exista reprezentanta BMW. oricum, tin sa mentionez ca nu mai face asa urat dar ma enerveaza becul ala aprins(martorul galben "robinet")
  10. salut ! am si eu o rugaminte la voi si anume: 520i 110kw din 1999 a inceput sa aiba fluctuatii de turatie la relanti, nu "tragea" cand o accelerai, si mai intai de toate s-a aprins martorul acela galben in forma de robinet din stanga jos pe bord ( ceva cu inrautatirea gazelor de evacuare). am fost la mecanic si am schimbat doar bujiile pt ca la tester a dat ca am combustibil nears in cilindrul 6, 4 si 1. dupa aceea si-a mai revenit, s-a stins martorul galben dar inca mai are usoare trepidatii la relanti si s-a aprins iarasi martorul galben cu robinetul !!! ce ar fi de facut sau ce altceva poate sa fie defect (debitmetru aer, ceva computer, habar n-am) asta ca sa nu ma jecmaneasca astia de la BMW (service) ??? Multumesc mult.
  11. le-am schimbat pe toate 6, si inainte am facut test motor si mi-a dat ca am combustibil nears in cilindrul 6, 4 si 1. din moment ce s-a stins martorul galben (robinetul) nu am mai facut test dar de 2 zile s-a aprins iar cacatul ala de bec. what next ?
  12. salut ! am si eu o rugaminte la voi si anume: 520i 110kw din 1999 a inceput sa aiba fluctuatii de turatie la relanti, nu "tragea" cand o accelerai, si mai intai de toate s-a aprins martorul acela galben in forma de robinet din stanga jos pe bord ( ceva cu inrautatirea gazelor de evacuare). am fost la mecanic si am schimbat doar bujiile pt ca la tester a dat ca am combustibil nears in cilindrul 6, 4 si 1. dupa aceea si-a mai revenit, s-a stins martorul galben dar inca mai are usoare trepidatii la relanti si s-a aprins iarasi martorul galben cu robinetul !!! ce ar fi de facut sau ce altceva poate sa fie defect (debitmetru aer, ceva computer, habar n-am) asta ca sa nu ma jecmaneasca astia de la BMW (service) ??? Multumesc mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.