Jump to content

GDog

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.graphix-design.ro
  • Yahoo
    realhoney4life

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Interests
    BMW, BMW and... BMW

Previous Fields

  • Masina
    BMW E32 735iA - 1990 - 210CP - Diamant Schwartz

GDog's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da... ok... Multam. Dar pana atunci, oare sa mai incerc s'o pornesc?! <_< Pana acum nu mi'a mai facut asa figuri. Singura problema care mi'a mai facut'o, a fost sa nu mearga rotund motorul cand o lasam mai mult sa stea pe dreapta... Dar isi revenea destul de repede.
  2. Buna seara... Am un E32, 735, din '90. Am lasat masina cam o luna trasa pe dreapta, iar acum isi cam face de cap... Am pornit'o, am mers la peco sa'i pun ceva benzina, dupa care nu se mai tura... Am mers putin cu ea asa, chinuit, dupa care motorul s'a oprit complet. Cand am vrut sa pornesc, nu am mai reusit. Am dat la automat pana am ramas fara baterie. Ok... Am venit cu un prieten, pus clesti... a luat'o... Am mers cu ea cam juma' de ora, sa se incarce... Parea ca merge ok. Cu mici exceptii, ca se tura cam greu si parea ca nu merge rotund. Am mai lasat'o cam 20-30 de minute cu motorul pornit, o mai turam din cand in cand... Am lasat'o cam o ora, dupa care am vrut sa o pornesc. Ghinion! Nu a mai vrut. Dar, cel mai ciudat, e ca motorul se mai bloca din cand in cand. Cand dadeam la automat, se invartea bine, dar se auzea un pocnet si se bloca pt o secunda, doua... Iar acum, iar am ramas fara baterie... Ceva sugestii?! Va multumesc. <_<
  3. Salut. M'ar interesa urmatoarele piese pentru un E32: - maner exterior portiera stanga fata (tot mecanismul); - farurile de ceata; - volan; - amortizoarele de la portbagaj.
  4. Mai mult ca sigur ca si la mine e aceeasi problema. Acuma mi'am amintit ca se auzeau niste zgomote ciudate sub bancheta atunci cand masina se "transforma". :) Multam mult pt detalii... :)
  5. O sa te rog sa postezi aici cauzele... Mi se mai intampla si mie cateodata (foarte rar) fenomene din astea bizare... In mers, incepe sa se deschida incet-incet trapa (cam cu juma de centimetru la cateva minute) si nu mai pot inchide / deschide geamurile, nu mai pot incuia usile... Faza cu DOOR OPEN o am si eu... Cica e vorba de un senzor de la usa soferului (eu banuiam alt senzor)... Dar inca nu stiu ce sa'i fac.
  6. Da, merge butonul de la CC. M'am exprimat eu gresit, sorry. Deci in bord imi apare ca am o portiera deschisa. Si tot in bord, cand e frig, afisajul este foarte palid.
  7. 28 de ani... merg inca pe BMW vechi, mi se par mai cool... Fost posesor de E30, actual posesor de E32.
  8. GDog - E32 - 735iA - 1990 - 210CP - Negru
  9. O data cu venirea frigului au aparut urmatoarele probleme: - afisajul din bord de la OBC e foarte palid... isi revine dupa ce se face cald in masina. - un senzor de la o portiera cred ca tremura de frig, iar cand dau de denivelari OBC'ul imi tot spune ca am o portiera deschisa si becurile din masina fac ca stroboscoapele militiei. Mai are cineva aceste probleme? Exista o rezolvare la ele? Eu nici macar nu stiu unde'i sau cum arata senzorul de la portiera, dar banui ca'i portiera stanga spate... Si inca ceva, o pb mai veche... Cred ca s'a ars becul de la kilometraj (nu vitezometru) si nu se mai vad kilometri. E complicat de schimbat?
  10. Salut. Am rezolvat problema de ceva timp. Era de la sonda Lambda. Oricum, ms mult pt sfat. :blink:
  11. Eu, din cate tin minte, am ulei Castrol... iar aditivul este Liqui Moly, luat direct din Germania (deci e bun de ceva, nu cred ca e facut pe vapor)... Deocamdata totul merge bine, mai bine ca inainte... si nu cred ca trebuie sa fiu ingrijorat... Daca o sa simt ca ceva nu e in regula, o sa fug repede la mecanic sa scot uleiul si sa pun Liqui...
  12. Am rezolvat toate problemele... Multam mult de sfaturi... Cu frana, uitasem eu sa completez lichidul de frana dupa aerisire :blink: de asta imi spunea calculatorul ca nu este lichid... Cu geamul era de la senzor... Era pus invers... Iar acum, cu uleiul din cutie, il schimb da' putin mai incolo... Am pus aditiv de transmisie si vreau sa vad cum lucreaza. Senzorul este in portiera (trebuie data jos fata de la portiera), undeva pe cadru ei... E o bucata de plastic cu doua fire (arata ca o lamela)...
  13. Multam mult de sfaturi... Cred ca voi deveni si eu 'fan' Liqui Moly... Mai ales daca zici ca e asa bun si te'a scapat de anumite probleme. Inca o data, multam mult! :blink:
  14. Is eu nebun... Nu am nici o pierdere nimic... Am aerisit franele si am uitat sa completez lichidul si e normal sa-mi sara calculatorul in cap... :) se mai intampla :blink:
  15. Am gasit senzorul ala. Cineva a mai umblat la acel senzor, pt ca era asezat exact invers decat ar trebui. Acuma l'am pus pe pozitie si merge foarte bine. Multam. Asa o sa fac.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.