Jump to content

roby_m

Members
  • Posts

    1367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

roby_m last won the day on October 21 2016

roby_m had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Contact Methods

  • Yahoo
    robyaa21

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 318is, BMW E46 318i

roby_m's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

46

Reputation

  1. Poate te ajuta ce vei gasi pe blogul asta: https://bimmerprofs.com/
  2. Ai luat legatura cu Emu din Bucuresti (Emu Emu pe farcebook)?
  3. Sa nu te superi, dar calitatea Ta Technix lasa mult de dorit si sa nu mai vorbesc de confort.
  4. Si eu as fi interesat sa aflu.
  5. Salut! Ai ventilator electric sau vascocuplaj?
  6. Cu siguranta sunt specilizati si la cele pe banzina. Ii poti intreba direct, cel mai bine.
  7. Cateva informatii bine argumentate despre soft-uri.
  8. Softul este bine a fi facut personalizat masinii, pe un dyno si neaparat de o firma serioasa care stie sa modifice parametrii de cuplu ca astfel toate modulele masinii (cutie, stabilitate, tractiune, etc) sa stie despre modificare. Eu am pe masina un soft no name, facut de cineva cu experienta (chiar de aici de pe forum), dar nu as mai face la el sau la altii de genul dupa ce m-am documentat mai bine. As alege doar firme mari, cateva in Bucuresti, alta in Buzau. iar alta in Iasi.
  9. Poti sa verifici si cutia filtrului de aer sa se atunga de vreo fulie si sa aiba astfel o mare gaura in ea. Si furtunasul mic tot din zona cutiei.
  10. Mergi la cineva care are ISTA si se pricepe sa interpreteze. Si eu am avut niste erori "ciudate" care ar fi avut ca rezolvare directa schimbarea unori piese, dar s-a dovedit a fi de fapt altceva, anume ECU (in cazul meu), care culmea era si cel mai ieftin de schimbat (unul sh + rescris). Incercasem cu INPA si DIS, dar sunt depasite, ISTA fiind mult mai bun si detaliat. Succes!
  11. Eu am avut la un moment dat o problema ciudata, niste erori legate de clapeta de acceleratie (se oprea in mers, ramaneau si niste martori aprinsi uneori) - s-a dovedit a fi DME-ul bun de schimbat. Am aflat prin interpretarea corecta a circuitelor electronice ale motorului in ISTA.
  12. Sa revii cu info dupa ce segmentezi motorul. Vei schimba si simeringurile sau nu?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.