Jump to content

olyro2000

Members
  • Posts

    135
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

olyro2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

8

Reputation

  1. Nu ai mers pe unde trebuie inseamna, merg tot de vreo 8 ani cu masina iarna si cred ca au fost doar 1 sau 2 ierni in care nu am ramas impotmolit.Pe de alta parte masina era joasa si de multe ori am ramas suspendat, desi chiar si de cand am inaltat-o am avut probleme . In general undeva la 20-30 cm e limita maxima pt rwd sigur depinde foarte mult daca e zapada afanata sau gheata. Ca si comparatie cu RWD+autoblocant nu am ramas niciodata impotmolit dar acolo deja vorbim de un avantaj clar dat de autoblocant.din punctul meu de vedere rwd+autoblocant ar fi varianta ideala.pacat nu se mai regaseste pe modelele noi.
  2. http://www.bmbikes.org.uk/Forum/viewtopic.php?t=9437 teoretic asta ar fi ulei prost/gresit . Atfel defect de fabricatie.
  3. era de incercat O2 pilot Mod , super simplu si mai ales ieftin.
  4. vezi pe la baiatul asta prin videoclipuri. sunt destul de interesante.
  5. absolut off topic - ce inseamna motoarele moderne mai jos e un videoclip cu un m30 care merge in conditii destul de dure si nu pare sa sufere stiu acum sunt tolerante mai mici in motoare
  6. capacul de culbutori e prins de 8 suruburi daca nu ma insel, dureaza 10-15 min maxim sa se verifice starea axei cu came si a spray oil bar-ului.
  7. pai nu desfaci zice si acolo The first thing to do is remove the rocker cover and inspect the camshaft for signs of wear. Each lobe should be smooth; any scratches or ridges indicate a worn cam which makes it uneconomically viable to replace the tappets; you will have to refresh every part of the valvetrain. If your cam is in good condition, first try an oil change and a new oil spray bar. This will help keep the tappets lubricated. They will continue to tick on cold start but will hopefully quieten down as the engine warms in general când ai probleme se aude cam asa
  8. la motor posibil sa ai nevoie de axa cu came si sau tacheti. http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/M40#Common_Problems
  9. Oarecum, din pacate ce care au facut vopsitoria au dat rasol.
  10. cazan s-a rupt evacuarea intre timp,mai bine ca cineva o tunase si mai era doar finala si catalizator.grupul plange si el dupa niste atentie dar asta e viata.bine nu ar strica si Koni-urile de pe spate intarite un pic, sa vedem daca mai merge reglajul pare ca am lasat-o cam moale pe spate.
  11. nu preturile de intrare sunt in general sub ceea ce zici tu.Depinde mult si de la ce furnizor cumpara, daca iei de la Trost de ex e mai scump.Daca vorbim de OE se pot lua prin contract preturi foarte bune. In general in service se castiga relativ putin din manopera , grosul vine din piesele de schimb acolo se merge pe la 20-30% adaos. Una peste alta se prefera sa se dea pret mai mic la manopera iar apoi sa se recupereze din piese, oarecum normal e un business si trebuie sa si castigi.Se poate si manopera mai mare si preturi mai mici dar in general omul se uita mai intai la manopera.
  12. era 3600 parca. mai bine luai cel cu 6 cil era mai ieftin,fara ac ce e drept. tot in Belgia?teoretic trebuia sa fie in tara de joia trecuta.
  13. cum zice titlul.caut e36 318is class 2.in stare cat mai buna fĂŁrĂŁ tuning.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.