Jump to content

johngotti

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E83 2.0i 2008

Recent Profile Visitors

880 profile views

johngotti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. La mine e regulatorul de presine rampa
  2. Sunt niste baieti pe Spataru Preda in Bucuresti care le desfac cu o freza mica si schimba ledurile. Cer 100 de lei pe stop. Doar ca trebuie sa le duci demontate de pe masina
  3. Salutare, La tester mi-au iesit erorile din imaginea atasata. Din cate stiu, modelul meu nu are calculator de valvetronic separat, ci este incorporat in ECU. Inteleg ca trebuie sa schimb valvetronicul dar nu-l gasesc nicaieri pe site-urile magazinelor de piese auto. O fi bagat sub alta denumire? Se poate curata asta pe care-l am pe masina? Nu pot sa atasez. Sunt doua erori: 2A6C Valvetronic, dimeniul de serare 2A61 Valvetronic, adaptare
  4. Salutare, Mi-a aparut o eroare de bec ars in bord si cand m-am uitat pe spate, pe partea stanga, la stopul de pe haion, in loc de 3 linii mai era doar una. Un mecanic mi-a zis ca becurile alea nu se inlocuiesc. Trebuie sa schimb stopul cu totul. Chiar asa este?
  5. Azi a fost mai cald. Masina nu a mai fost pornita de aseara. Si cu toate astea, a pornit foarte bune si nu a mai murit motorul. Deci face doar la temperatura scazuta. Naiba stie ce are. Pe tester da o eroare de clapeta si una de sonda lambda.
  6. Johngotti X3 E83 2.0i an 2008 150cp
  7. Salutare din nou. Toti furnizorii de piese auto imi spun ca filtrul de benzina este in rezervor. Nu prea vad cum pot sa-l schimb.
  8. Nu, nu face asa. Porneste foarte normal si sta turata pe la vreo 1100 1200 cam 5 secunde, dupa care incepe sa se balbaie ca si cum nu ar avea benzina si moare. Azi, dupa ce n-o mai pornisem de vreo 24 de ore, mi-a murit de 3 ori pana a pornit si a mers normal
  9. Cam asa e. Se apropie de Dacia 1300:)) M-am linistit. Merci.
  10. Nu am nicio eroare la diagnoza. Nu am schimbat filtrul de cand am luat masina. Este in rezervor sau sub masina?
  11. Merci pentru raspunsuri. La mine a foat suficient sa tin apasat pe butonul de pe bord pana s-a facut din rosu, portocaliu. Pe urma am apasat inca o data scurt si a disparut eroarea
  12. Salutare si inca o problema. E83 ul meu benzina are prostul obicei ca dimineata cand e frig sau daca am lasat-o multe ore nepornita, sa porneasca la sfert de cheie iar dupa vreo 5-10 secunde sa inceapa sa se balbaie si sa moara. Pe urma porneste iar la sfert si iar se balbaie si moare. Singura sansa e sa o tin putin din acceleratie. Am auzit o opinie cum ca ar fi un furtunas rupt sau fisurat si ca ar trage aer fals pe acolo? Ce credeti, s-a mai intalnit cineva cu problema asta?
  13. Salutare, Va tog sa ma lamuriti cu o treaba. Am luat recent unX3 E83 2.0 benzina si directia mi se pare mult prea tare, mai ales dimineata cand e frig. Pe urma parca se mai inmoaie volanul dar tot tare mi se pare. Asa sunt toate sau are a mea o poblema?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.