Jump to content

sobyy

Members
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    timisoara

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520d e39

sobyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la mine este pusa in spatele elicei de la electroventilator in partea de sus dar depinde ca din cate stiu eu sunt de doua tipuri acum celalalt tip nu stiu cum este da ma gandesc ca e ca cel de pe realoem
  2. daca ar poza toti membri fiecare reparatie pe care o executa la masina ar fi alta viata <_<
  3. da aveam vibratii dar cel mai tare se simtea cand mergeam in marsarier si cand opream motorul , m-am convins ce e cu furtunasele acelea , de potrivit tampoanele de 530d nu stiu daca potrivesc la 520d dar poti sa intrebi la un magazin de piese . Se schimba foarte usor daca ai cunostinte minime de mecanica si vorba aia ce e facut de mana ta e sfant <_<
  4. daca nu ma insel cred ca are un inel de guma pe caroserie iar tubulatura aceea de care ti-am spus trece prin acel inel si se imbuca cu cu acel burduf de care mi-ai spus tu
  5. 720 tampoane motor ( 2 buc fara cele de la cutie ) marca corteco azi le-am schimbat si alta viata nu vibratii nimic <_< am sa va pun si poze cu cel rupt sculele care le-am folosit sunt clichet cu doua prelungitoare scurte si unul lung si prelungitorul acela cardanic fara de care nu cred ca ai cum sa destrangi piulitele in partea de sus si cic de 16 , si un cric cu care am ridicat de motor timp de lucru 1 ora ( trebuie demontate amandoua scuturi motor+cutie ) :)
  6. nu , el trece prin caroserie si face legatura cu tubulatura din imagine ce e pe jos demontata
  7. belea mare cu tampoanele astea de motor ieri mi sa bulit unul iar acum cand pornesc masina toata tremura dar cel mai rau e cand o opresc , dar bine ca maine imi ajung tampoanele noi ( 720 lei ) si le voi schimba Intrebare ? ce legatura are acele furtunase de vacum ce intra in amandoua tampoane iar pe urma merg la o electrovalva?? masina bmw 520d an 2002 <_<
  8. poti sa verifici senzori punand contactul bagi in marsarier si te duci in dreptul fiecarui senzor cu mana la o ditanta de 2-3 cm si asculti care e bun trebuie sa tacane care nu tacane e defect toate astea doar in cazul in care ai vreun senzor defect daca e altceva atunci o diagnoza ar fi buna
  9. masina e 520d an 2002 si azi am cumparat si schimbat rezistori de turatie ai electroventilatorului de racire a freonului <_< :) Simptomele erau urmatoarele: porneam masina tot o data porneam si climatronicu , si electroventilatorul meu nu pornea la treapta 1 decat pe treapta a 2-a si atunci cupla ( mergea maxim 30sec ) si decupla si tot asa de ma inebunea ( cupla in regim de avarie adica cand presiunea freonului era foarte mare) , dupa indelungi verificari am constatat ca numai acestia puteau fi de vina Pret 200ron , munca vreo 2-3 ore lucrat lejereanu , montat sus si parca era alta viata :bashwall: am sa va pun si cateva poze
  10. apropo de trepidat si de mers neregulat din cate stiu eu daca ziceti ca pe tester nu da nici o eroare s-ar putea sa fie de la filtru de particule ( parca pe e60 este asa ceva ) acel filtru cand se regenereaza atunci motorul are mai multe cicluri de funcionare si de injectie ( nu stiu sa va explic exact termenii ) Daca circulati mult in aglomeratie ( oras ) atunci acel filtru de particule se regenereaza mai des .Sfatul meu e ca macar o data pe saptamana sa iesiti cu masina in afara si sa o calcati putin ca si motorina de la noi e de toata jena eu stiu ca atunci cand se regenereaza atunci si motorul are un mers putin neregulat
  11. astazi am masurat consumul de curent dupa ce intra in sleep mod si era de 0,22 , iar cand am sos sigurantele, la siguranta 9 a scazut la 0,11 iar mecanicu a spus ca 0,11 e un consum bun . Scotand siguranta 9 am remarcat ca nu mai mergea nimic de pe panoul de clima . La mine cand pornesc clima nu imi porneste ventilatorul de racire al freonului pe treapta 1 , decat pe a 2-a si cupleaza si decupleaza in functie de presiunea din instalatie . Am inteles ca problema cu treapta 1 ar fi de la cele doua rezistente ce sunt montate in fata elicei de racire a freonului , azi am sa le comand si am sa le schimb si sunt curios sa vad daca mai am probleme cu curentul ( bineinteles ca am sa scot si mufele ce duc la sprituitoarele de parbriz )
  12. am si eu o intrebare, cine are tester-diagnoza pentru e39 in timisoara ? Dar sa se priceapa contracost?
  13. vascocuplajul este montat pe pompa de apa si este antrenat de cureaua de alternator . Cand ajunge lichidul de racire la temperatura de lucru (85-95grade) normal ar trebui sa iti cupleze vascocuplaju
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.