Jump to content

xcassius

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    craiova

Previous Fields

  • Masina
    e46 320d

xcassius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Eu as crede ca e senzorul de turatie.
  2. Am schimbat electroventilatorul cu tot cu modul. Totul functioneaza acuma, cel vechi nu mergea pe treapta 2- cand cuplm clima.
  3. Revin in legatura cu clima. Cand am clima pornita electroventilatorul dupa cum am zis se invarte usor iar apa acul de la apa tinde s o ia spre rosu. Daca opresc clima , se invarte electroventilatorul mai tare iar acul de la apa imi sta iar la mijloc. Ce ar mai putea fi acuma ?
  4. Din ce stiu eu termocupla porneste dupa 110 grade cel putin la e46 318i. La a mea de termostatul deschide la 105 si termocupla dupa 110.
  5. debitmetru de aer! La a mea ( e46 318i ) la fel facea. Se tura singura, imi murea motorul, etc . Verifica cu alt debitmetru si vezi daca dispar probelemele.
  6. Multumesc pentru raspunsuri. Am schimbat azi si pompa de apa si pana la urma si a revenit, termocupla porneste acum!. Ideea este ca dupa ce schimbai pompa de apa si completai antigel apa imi ajunsa la 115 grade dar tot nu imi deschidea termocupla. Innebunisem ! Dupa ce verificai radiatorul jumatate ardea iar cealalta jumatate ( partea cu senzorul care l declanseaza era rece) ... de asta nu pornea termocupla. In tot timpul asta pe aerisitor iesea abur mult fapt ce intelesai ca nu am destula apa in motor. Scosai furtul care intra in partea de sus a radiatorului iar cealalta parte intra in motor si bagai antigel pe furtun pana imi iesi pe radiator. Dupa care totul reveni la normal , radiatorul era incis iar termocupla imi porni. Toata povestea a pornit acum cateva zile cand am dat jos radiatorul sa l curat. Dupa ce l am spalat pe interior si l am pus pe masina a inceput " calvarul " ) Deci am rezolvat. Va multumesc inca odata! Inainte sa schimb pompa de apa ieri am probat si un alt electroventilator cu tot cu modul si bineinteles ca nu a pornit. Mai ramane acuma daca puteti sa mi spuneti pe partea cu clima : cum pornesc clima ... dupa 3 secunde imi pleaca ventilatorul dar la o turatie mica . Este normala turatia ? Sau tre sa se invarta foarta tare ? Intreb pentru ca la semafor are momente cand baga cald dupa care rece.
  7. Nu este senzorul stricat ! Este nou si probat . O sa incerc sa o las pana la 118 dar ma mir pentru ca am lasat o pana la 117. O sa va anunt daca porneste. De ce banuiesc pompa de apa ? Facui o proba ... am scos furtunul de intra in radiator in partea de sus cu vasul de expansiune si am pornit motorul sa vad daca imi vine antigel pe radiator ... dar nimic . Logica mea este ca pompa trebuie sa invarta si sa bage apa prin radiator indiferent daca e cald sau rece motorul... dar dupa 4 minute nu se vedea strop de apa ca vine pe radiator in parrea de sus.
  8. Am scos senzorul afara cu mufa bagata in el , l am incalzit cu bricheta dupa care ventilatorul a inceput sa mearga. Deci senzorul si ventilatorul este bun. Incep sa cred ca pompa de apa este de vina.
  9. Probat cu alt electroventilator si modul ... la fel , nu vrea sa porneasca
  10. Am facut asta. Porneste ventilatorul daca scot mufa iar senzorul il schimbai azi.
  11. Salutare. Este vorba de un e46 318i nfl din '98. Prima problema este ca electroventilatorul nu mai vrea sa porneasca chiar daca apa ajunge la 105 -110 grade ( vazut in meniul ascuns ). Cand pornesc clima, porneste ventilatorul dar incet. Am schimbat termostatul si senzorul ce se afla pe furtunul care intra in radiator. Daca scot mufa din senzor ventilatorul porneste. Toate acestea au pornit dupa ce am schimbat antigelul. In timp ce faceam aerisirea apa ajunsese in rosu si atunci m am prins ca nu merge electroventilatorul. Dupa care am schimbat termostatul si senzorul. Poate sa fie modulul stricat de pe electroventilator ?
  12. La varianta asta ma gandi si eu pe seara. Merg cu ea zilele astae din plin si sper sa imi dau seama. Sa crape ceva ca sa stiu odata ce se intampla ) Acum pe seara am dat inca odata clima si casetofonul jos ca sa ajung iar la caloriferul de caldura...porni masina, am dat drumul la aeroterma pe cald ( sa faca presiune ) si o lasai 30 de minute... insa nimic. Singura picatura mica a fost dupa ce am oprit motorul pe una dintre tevi aproape de intrarea in interiorul masinii( sub stergataore ) dar repet ceva foarte putin. Am sa golesc maine si lichidul de parbriz ca sa elimin orice suspiciune.
  13. Cosmine acum veni cu masina de la un mecanic care imi pusa masina pe rampa. Vazu urmele de lichid de sub masina iar concluzia lui : este apa de la aerul conditionat . Eu nu folosesc clima ca nu am freon asa ca ii explicai omui dar nimic. Plecai aiurit de acolo. Ajunsai acasa si verificai conductele de la radiator. Foarte putin umed sub stergatoare... pana sa intre mai departe in interiorul masinii ... Ceea ce deduc ca pe acolo pierd. 50 de km cat mersai cu ea prin oras nu imi facu deloc balta sub masina. Nu are logica ce spun dar exact asa se intampla.
  14. Nu am avut clima pornita cand s-a intamplat sa curga pe jos.
  15. Salut colegi. Este vorba de un e46 '98 318i care pierde antigel. Sunt momente cand pornesc masina, o las 5 minute dupa care curge antigel sub caroserie de o parte si de alta, cam in dreptul pedalelor de la sofer respectiv pasager. La motor si in interior totul este uscat. Am schimbat acum 2 luni cotul din spatele chiuloasei si termostatul din fata iar ieri radiatorul de caldura. M-am gandit la conductele care duc la radiator dar logica mea ar fi ca ar trebui sa am presurile ude. Dilema cea mare este ca desi pierd antigel, vasul de expansiune este la nivel . De exemplu ieri dupa ce am schimbat radiatorul de caldura, am lasat masina sa mearga 30 de minute si nu s-a intamplat nimic, dupa care am plecat sa alimentez, ca sa vad in peco siroaie dupa mine. Bag capul sub masina... balta. Dupa m-am plimbat iar 1 ora si nimic. Este posibil sa fie una din conducte fisurate exact sub stergatoare pana sa intre in interiorul masinii iar de acolo sa se prelinga in stanga si in dreapta caroseriei sub masina ? Asta este singura varianta la care ma gandesc. Acolo am pus mana si am vazut foarte putin umed dar comparativ cu balta care o gasesc sub ea este nimic. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.