BMWClub: BeRnEk - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
721 (0.2 per day)
Most Active In:
Seria 3 (345 posts)
Joined:
03-August 08
Profile Views:
7965
Last Active:
User is offline Private
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Senior
Age:
37 years old
Birthday:
December 15, 1980
Gender:
Male Male
Location:
Cluj-Napoca

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
E46 FL 1995 cmc - N42B20

Latest Visitors

  • Photo OaKy 
    08 Feb 2016 - 11:26
  • Photo Coressy 
    11 Oct 2015 - 10:18
  • Photo Beriba 
    14 Mar 2015 - 10:54
  • Photo MaQ 
    30 Dec 2014 - 15:33
  • Photo Rapy22 
    18 Nov 2014 - 11:07

Posts I've Made

  1. In Topic: Benzina E10 sau E95

    18 April 2016 - 22:56

    View PostVL69BBO, on 18 April 2016 - 22:31, said:

    Si pana la urma, pentru tipul meu de motor, cu ce benzina sa-l alimentez ? Pana acum am bagat si una si alta, dar trebuie sa fie vreo diferenta si in timp, poate chiar am probleme daca nu bag ce trebuie.
    E10 sau 95 ?



    Ce vine la mana ca tot acolo esti ... hai sa fim seriosi astea sunt mofturi cu benzinele. Daca aveai un Ferrari din 2014 hai sa zicem ca merita sa te gandesti :) motoarele sunt facute sa functioneze cam cu orice benzina cat de proasta ar fi (ma refer la tarile cat de cat dezvoltate nu ceva prin Africa).
  2. In Topic: Regimul corect de exploatare a unui BMW

    13 August 2015 - 18:48

    View Postbimmer90f30, on 13 August 2015 - 11:52, said:

    Salut,
    1. vitezele se schimba la motorina oriunde de la 1500-1700rpm si pana in rosu, dupa ajunge motorul la regim. Eu stiu ca pe grafic varful curbei puterii la motorina e in jur de 2000rpm si un pic peste. de aici tu decizi. :rolleyes:

    2. nu se stie ce filtre si ce ulei, dar sa stii ca masina/motorul are si alte filtre decat cel de motor..
    ...daca ai plecat de la Dacie ai trecut pe la VW si te-ai oprit la BMW inca nu ai aflat ca pe cauciucuri, pe mai toate sunt niste repere unde poti afla singur daca sunt prea uzate sau mai au "viata" in ele? ..iar cand se verifica franarea.. ar trebui sa stii si cat de groase mai sunt inca DISCURILE!?

    3. APROAPE TOTUL este produs in china pentru ca china produce de la foarte buna calitate, pana la cele mai ieftine produse si de aici vorba aia, te tine dupa cat ai dat (si as mai spune si cat ai analizat..)

    4. nu ma bag

    5. "Cam care sunt limitele masinii in conditii normale?" asta e cea mai amuzanta intrebare (sincer). Pai cred ca "conditiile normale" luand contextul .. ar fi sa o scoti pe autostrada si sa pui pedala la fund (sau aproape) pana incepi sa o simti nesigura (sau tu nesigur) pentru mine alea-s conditii normale, nu cand am intrat intr-o curba dupa care ma intreb daca data viitoare pot mai tare pentru ca motorul poate(!) iar eu poate NU MAI IES VIU!..
    nu te supara, conditiile NORMALE sunt atunci cand conduci CONSTIENT UNDE TE AFLI.

    6. nici aici nu ma bag ca opiniile vor fi garla de la alti colegi

    7. eu as pune cu "balon" cat mai mare pentru drumurile din Romania, iar masina o VEI SIMTI (sub c**) mai bine daca TE INTERESEAZA CONFORTUL TAU si BUCSELE MASINII. ...Fie vorba intre noi nu ti-ai luat o supercar.. de bmw. Dar, nu vreau sa ma pun de-a curmezishu' prea mult :rolleyes:

    8. Colegul de mai sus ti-a raspuns exact ce si cum iarna.

    9. Daca acel cineva ti-a spus sa nu pui frana de motor la BMW ce frana ti-a spus sa pui in schimb??? ..cea de picior?.. la roata? :purple:



    1. in nici un caz 2000 RPM poate te referi la cuplu maxim ... puterea maxima e undeva pe la 4000 rpm poate chiar peste la masini mai noi.
  3. In Topic: Problema AC e36

    10 April 2015 - 23:49

    View Postbimmer90f30, on 09 April 2015 - 00:13, said:

    Uita-te cat poti de bine dupa pete umede mai intai; zona pompei de apa, conectari furtune circuit racire... invata cat poti de bine circuite de racire, de aer conditionat, conducte frana de alimentare carburant... daca iti propui sa tii masina un timp, te va ajuta sa iti amintesti usor in viitor ce si cum.
    Nu e usor la inceput dar cu timpul o sa fii incantat ca stii deja. Capace a ceea ce poti scoate de pe langa motor.. si pe sus pe jos te prinzi ce si cum. O groapa, o rampa te poate ajuta. NU TE INCURAJEZ sa te bagi sub masina scotandu-i rotile SI FARA SA TE ASIGURI CA E STABILA, CAT MAI STABILA ridicata pe vreun cric! Mai ales, sub masina, sprijinita in cric, NU TRAGE DE NIMIC.. corpul tau sa il tragi tragand de ceva.. doar pe pipaite si cu lumina buna..

    DAR CEL MAI BINE E SA MERGI LA MECANIC si poate te lasa sa te uiti pe dedesupt.. pentru tine, sa vezi mai multe, sa faci poze ;)


    +1 merita incercat
  4. In Topic: LOGO LED BMW

    04 April 2015 - 20:32

    View PostBigmoon, on 04 April 2015 - 20:12, said:

    haaa haa si masina aia din linkul de ebay nici macar nu e bmw :)) eu zic sa renunti la tigania aia ;)


    +1
  5. In Topic: Instalare Turbo pe 1.8i

    29 December 2014 - 22:39

    Ce smecher era mosu de iti lasa sub brad un M52B25

Friends

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    BeRnEk 

    27 Apr 2011 - 21:13
    “On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.”
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro