Jump to content

Andrei Pavel

Members
  • Posts

    194
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW G26

Recent Profile Visitors

10251 profile views

Andrei Pavel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

-1

Reputation

  1. Salut. Eu am rezolvat astfel problema: Am desfacut carcasa originala a cheii, prin taiere cu cutter-ul (sunt tutoriale pe youtube in acest sens. Odata taiata carcasa, ai acces la placa electronica a cheii. Comanzi un acumulator nou si o carcasa noua pentru cheie. Inlocuiesti pe placa electronica a cheii acumulatorul (daca nu te pricepi la a utiliza un letcon, poti merge la un service de telefoane si iti vor inlocui ei acumulatorul). Apoi muti placa electronica in carcasa noua din plastic si ai o cheie ca noua. Carcasele aftermarket un se lipesc, ci se inchid prin clipsare si pot fi desfacute la nevoie fara a fi taiate.
  2. Masina este fabricata in august 2006 si luata de mine de la MHS Militari in iunie 2009 fiind importata cu 10500 km la bord. Motorizarea este M47, 2.0D 163 cai putere, fara sa fi avut interventii pentru marirea puterii. Acum 15.000km am schimbat toate bratele, bielete (MEYLE) si amortizoarele fata si spate. (SACHS). Am inlocuit si discurile de frana cu discuri originale BMW, la fel si placutele de frana spate si fata. Acum 10.000km a fost realizata o revizie completa a motorului: inlocuit segmenti, simeringuri supape, ghiduri supape, garnituri. Si daca tot s-a demontat, a fost schimbata si distributia. Toate piesele inlocuite sunt originale BMW. Motorul nu consuma ulei si merge ca nou acum. Am inca garantie pe lucrare pana la sfarsitul lunii februarie. Am schimbat si EGR ul impreuna cu clapeta (piese noi, originale BMW) deoarece dadea eroare clapeta. Acum 20.000 km am inlocuit filtrul DPF cu filtru nou, original BMW. Masina are urmatoarele retrofituri: -Faruri cu halogen de LCI (Valeo) - cele originale se matuisera si voiam sa am angel eyes. - Asistent faza lunga (am inlocuit oglinda cu una cu camera, plus calculatorul de lumini). - Sistem multimedia NBT cu joystick cu touch, hdd, bluetooth, navigatie, etc. - Afisaj digital ceasuri bord. Nu am modificat nimic la cablaje, a fost plug and play, se poate reveni la ceasurile originale pe care le dau cu masina. Masina vine cu jante originale pe 17 cu anvelope.de vara si jante oroginale pe 16 cu anvelope.de iarna. Km 244.500. Pret 8000 euro negociabil. Din punct de vedere estetic masina a fost intretinuta si parcata in garaj, functioneaza fara probleme. Se vinde desi intentionam sa o mai tin, dar am ocazia de a face upgrade la un G26. Link cu anuntul de vanzare: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-320d-dpf-edition-fleet-ID7HgQK6.html?isPreview=1
  3. Salut. Din ce stiu eu, volanul de pe F30, nu se potriveste in coloana de la E90. Sigur merg volanele de la F10 cu ceva adaptari la partea electrica de comenzi. Recomandarea mea daca vrei sa ii faci o schimbare unde sa se potriveasca volanul pe coloana de directie iar comenzile sa fie plug & play, , monteaza un volan de E90 sport. sau unul de X1 E84: sau daca gasesti un volan de BMW Z4 E89:
  4. Schimba-i distributia cu totul, nu doar intinzatoarele. La anii ei si la KM ei, sigur are uzura si lantul si patinele. Eu am tot un E90 M47 la care am schimbat distributia la 185000 km. Acum am 201000 km, si motorul merge foarte bine. Dupa schimbarea distributiei si sunetul motorului a devenit mai silentios, parca mai rotund. Curata-i admisia pentru ca e incarcata, verifica si clapeta de la EGR. Verifica sa fie ok si bujiile incandescente. Verifica discurile de frana, mai ales cele de pe spate (cele de pe fata e posibil sa fi fost inlocuite cel putin odata). Lichidele de servo directie si de servo frana trebuie inlocuite daca nu le-ai schimbat in ultimii doi ani. Verifica daca termostatele (cel principal si cel mic de la EGR) sunt functionale in parametrii. Masina ta are filtru de particule? Daca da, mai e cel original pe masina sau l-ai inlocuit?
  5. Se pare ca se incearca pentru posesorii de E9X, E6X,realizarea unui panou digital pentru instrumentele din bord. Sper ca nu e reclama https://www.indiegogo.com/projects/bmw-retrofit-cluster#/ dar e singurul site unde am vazut ca se dezvolta asa ceva. Eu unul sunt nerabdator sa incerc asa ceva, acum depinde si de pretul pe care il vor cere.
  6. Salut. Masina nu trebuie sa aiba musai XENON. Am facut eu retrofit la High Beam Asist pe E90 din 2006, cu faruri halogen. Am schimbat FRM-ul cu un FRM3 LED BASIS.
  7. Am reusit sa fac sa functioneze High Beam Assist pe faruri cu halogen la un BMW E90, din 2006, nfl. Am instalat oglinda cu senzor FLA, am codat-o pe masina. Am instalat FRM3 led basis, si am facut retrofit la faruri cu halogen de LCI, mai mult pentru prezenta angel eyes. Am codat FRM-ul cu urmatoarele linii de cod pentru a functiona FLA-ul: FL_AUS_BEI_BIX_IN_S_FLC nicht_aktiv BI_XENON_BEI_LH aktiv XENON_AL_VERBAUT aktiv Sistemul functioneaza perfect. Vreau sa ii reglez sensibilitatea daca s-ar putea. In localitati foarte mici, cu cativa stalpi de iluminat, dar fara lumina puternica, imi trece pe faza mica desi simt nevoia de mai multa lumina. Si la unele semne de circulatie daca sunt puse mai multe impreuna (gen curba periculoasa), imi trece pe faza mica.
  8. Da se pot schimba. Sunt plug & play. Nu faci modificari la mufe sau la prinderi. Ulterior poti sa faci update si la FRM si vei putea avea functia coming home sau day running lights pe angel eyes.
  9. Exact. Internetul il iau prin Bluetooth de la telefon. Initial imi mergeau toate optiunile. Acum doar browsing pe net pot face. Daca intru pe vreme imi zici ca nu am conexiune.
  10. Mie pe nbt imi merge sa intru pe google, dar nu imi mai merg widget-urile : bremea, point of interest, etc.
  11. Am montat azi oglinda, conectat firele la CAN BUS. Am incercat cu NCS sa adaug la VO mentiunea $5AC atat pentru CAS cat si pentru FRM dar dupa ce ii dau sa execute FA_WRITE si zice job done, daca inchid si pornesc NCS nu imi salveaza in VO si mentiunea $5AC. Unde procedez gresit?
  12. Pentru retrofit faruri Xenon ce piese sunt necesare astfel incat sa poata fi integrate cu sistemul de High Beam Assist? Noile faruri pot fi si aftermarket? Multumesc.
  13. Salut Vreau sa adaug masinii ( E90 nfl 2006) optiunea de High Beam Assist. Am insa o problema si anume din ce am studiat pe net, nu este functional pe farurile cu halogen. Inteleg ca senzorul din oglinda da comanda catre shutterul de la bi xenon si nu actioneaza lampile de faza lunga de pe centru. Pe e90post.com unul din useri abordeaza problema, pe care sustine ca a rezolvat-o cu urmatoarele codari: FL_AUS_BEI_BIX_IN_S_FLC nicht_aktiv BI_XENON_BEI_LH aktiv XENON_AL_VERBAUT aktiv Aveti idee, are dreptate? Altii zic ca ar merge implementat sistemul si pe faruri cu halogen, montand un releu prin care sa alimentezi faza lunga si care sa fie actionat de firul de la shutter, in acelasi timp pacalind masina ca are activ xenon. Daca codezi insa masina pentru xenon mai merge faza mica pe halogen? Mai merge actionat manual faza mare pentru flash sau situatii in care doresti sa o actionezi fara sistemul FLA?
  14. Sau poti pune asta https://avinusa.com/10-25-bmw-3-series-e90-e91-e92-e93-android-multimedia-navigation-system.html Cel putin pentru cei care nu au avut navigatie, arata destul de bine integrarea ecranului mare de 10.25'' care are si touch control. La baza e Android, deci are o multime de functionalitati, iar interfata imita interfata de EVO. Am vazut ca vine si cu controller idrive care se monteaza in locul de depozitare de pe consola. Nu e nici foarte ieftin dar e o varianta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.