Jump to content

highsn

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

highsn's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Am și eu nevoie de ceva ajutor cu o problema la BMW-ul meu e46. Acum ceva timp am fost ĂŽntr-un service unde mi s-a recomandat sa schimb fulia de la x curea de accesorii (cea cu alternatorul, pompa de apa, aerul condiționat, etc...). Am luat una originala de la dezmembrĂŁri. Cei de la service au strâns șurubul bĂŁgând ĂŽn viteza superioara, ținând piciorul pe frana un timp ce altul strângea cu cheia. Dupa vreo 3 luni s-a lĂŁsat șurubul. Motorul merge dar șurubul se ĂŽnvârte ĂŽn gol deoarece nu mai strânge fulia. Am ĂŽncercat același procedeu ca cei de la service, pĂŁrea ca am strâns ok dar când am pornit motorul totul e la fel. Discutând cu un mecanic specializat ĂŽn BMW-uri mi-a spus ca nu trebuia strânsĂŁ asa, ci blocata volanta cu o bara speciala și apoi strâns. Acum am masina in parcare și nu pot ajunge la service. Un mecanic a zis ca o poate face ĂŽn parcare dar nu mai reușesc sa dau de el. Am doua optiuni: 1. GĂŁsesc un mecanic care sa vina la mine ĂŽn parcare, o ridica pe cric, ii blocheazĂŁ volanta și o strange 2. GĂŁsesc o platforma și o duc la un service care se baga sa o repare Cunoaște cineva un mecanic care sa se bage la o astfel de reparatie ĂŽn parcare sau la un service? Cam cât ar costa transportul pe platforma?
  2. Sunt fericitul posesor (de vreo 10 ani de zile) al unul BMW 320D Touring, E46, 150cp din 2004. Aparent mi-a aparut in timp o problema foarte ciudata. Simptome initiale: - a aparut martorul de motor la bord (care cateodata apare, cateodata dispare); - daca merg constant la 1900-2400 turatii (nu conteaza in ce viteza sunt), daca apas acceleratia incet sau chiar la maxim, masina nu face nimic. Nu reactioneaza in nici un fel, parca nici nu as fi apasat. Dupa cam 0.5 - 3 secunde, accelereaza brusc si isi revine la normal; Dupa ceva timp de mers asa a aparut inca un simptom. Cand stau pe loc, daca accelerez, cand trece de 1500 ture incepe sa creasca foarte incet turatia, tremura masina si incepe acul de la turatie sa fluctueze ciudat. Asta face pana la 2500 ture. Dupa ce trece de 2500 ture (trebuie sa apas foarte tare acceleratia sa trec deoarece nu prea vrea), nu mai are nimic. Trepidatia dispare total, turatia e constanta, acceleratia merge normal. Problema exista doar intre 1500-2500 ture. Pare ca nu mai primeste motorina sau nu mai merg 1-2 bujii la cum tremura. Am fost sa o pun pe un tester (destul de bun din ce stiu eu, marca Bosch). Am atasat poza cu rezultatul. Aparent a iesit ca am probleme la injectoare si la debitmetru. Am curatat EGR-ul si am curatat debitmetru cu un spray special pentru asa ceva, cam acum 1 luna si nu am observat nici o imbunatatire. Am gasit sa verific injectoarele cu 20 lei bucata si sa le reconditionez pe cele cu probleme cu 350 lei bucata. Garantie 3 luni. A mai incercat careva reconditionare, este ok? Noi costa 1200 lei bucata. Eu sunt de acord ca probabil injectoarele nu merg prea bine, dar nu cred ca problema principala este de la ele. Am inteles ca in principiu este EGR-ul si debitmetru. EGR-ul a fost curatat, debitmetru nu garantez ca a fost curatat ok asa ca voi pune altul maine sa vad daca se schimba simptomele. Am inteles ca problema mai poate aparea si de la turbina sau de la senzorul de la acceleratie. Ce parere aveti?
  3. Ar merge pe un casetofon cu navigatie mica, monocrom? Masina e produsa in 2004, nu am magazie de cd in spate, am doar modulul de cd pentru gps. Daca se poate cat m-ar costa cu tot cu montaj? Sunt din Bucuresti.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.