Jump to content

popcalin

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW318i

popcalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. @dan_13: vezi scurgeri sub masina, sau in scut? daca nu, atunci temperatura in bord iti trece de jumatate?
  2. Pai: are service pe Campina nr.58, mai are cativa mecanici pe langa el, a fost un prieten de-al meu cu un e90 cu vreo doua luni in urma si a fost foarte multumit...si zilele trecute mi-am reparat la el sistemul de racire; au mai fost cativa baieti de pe forum la el daca imi aduc bine aminte, razvan zicea ca si el il cunoaste, parca... e serios baiatul, si priceput...as in bmw-uri, dar stie orice masina:) piese care nu trebuie nu iti baga pe gat, si nu lucreaza scump deloc!
  3. Facelift-ul pe s3 e46 e din 2002 incepand; nu stiu de ce la tine nu a mers, mie mi-a reusit resetarea, si am acelasi model!
  4. Nu stiu ce reprezinta numarul acela, dar nu te speria, pentru ca nu e neaparat sa fie kilometrii reali! La a mea de exemplu apare 69.000, rulajul in bord e de 140.000 km, dar mai mult de 50.000 km am facut doar eu, plus ce a rulat in Germania! In alta ordine de idei, acelasi lucru l-am incercat si la un prieten cu e46 1.8i 2003, pe care l-a cumparat nou; a facut cam 170.000 km, dar cand reseteaza oilservice-ul apare un numar de vreo 400mii:))
  5. aaahhh! nu citisem postul! cam acelasi lucru vroiam sa spun si eu...si despre diferentele dintre norme...la urma urmei, si E-urile ca norme de poluare chimica isi gasesc utilitatea in calcularea normelor de impozitare...pentru ca in fond si la urma urmei, nu ii doare prea mult pe "ĂŁi de sus" cat si cum poluam, ci cat si cum platim(poluarea e doar contextul legal)...
  6. XXL, complet de acord cu tine! Eu doar am precizat ca intre norma de poluare din Germania si norma Euro e o diferenta...Si daca un autoturism se incadreaza intr-o norma D x , norma E poate sa fie x sau x-1, in ciuda faptului ca si masina cu norma x si cea cu norma x-1 au caracteristici foarte asemanatoare in ce priveste consumul, noxele, etc...
  7. la mine cel putin, s-a simtit o crestere in consum; 0.5 litri la 100 km...maxim 1 litru in plus?(majoritatea facuti in oras, e drept), dar in aceleasi conditii de trafic, in aceleasi conditii de mers...si mentionez ca am pus filtru sport la vreo 3000 km dupa ce am facut revizia...
  8. RAR-ul incadreaza in norma de poluare in functie de data fabricatiei, motorizare, etc; neamtul de ani buni a fost mai istet, si normele lor de poluare(deutsche) au fost mai eficiente, si mai protective fata de mediu si in acelasi timp, incurajatoare pentru client...la noi in schimb, nu...
  9. si la mine se aude sunetul! nu e nimic in neregula, se intampla pe vreme rece!
  10. la cuplu nu se simte nimic; la consum in plus, da! si la zgomot e...ok, daca nu e masina de care te folosesti zilnic!:)
  11. daca ai adaugat deja 1l de ulei, trebuie sa mergi mai mult de 50 km ca sa se simta o posibila pierdere...
  12. poti verifica toata tzevaraia de evacuare, se auzea si la un prieten ceva in genul, si erau foarte uzate protectiile de la tobe...avea un fel de joc la pornire si la turatii mai mari, cand era mai solicitata evacuarea;
  13. la fel am patit si eu pe 318i e46: o fisura in rezervorul de apa, si bec aprins odata pe saptamana!
  14. Multumim de pont! La mine pe 318i e46 a functionat din prima!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.