Jump to content

Sandru Florin

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    florinsndr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    timisoara

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i

Sandru Florin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la mine cand a inceput sa scartiie volanul la a doua rotatie erau duse ambele brate aveau joc mare in pivoti, se verifica usor, ridici masini pe cric si misti brutal de roata tinand roata cu o mana de sub ea si o mana deasupra, eu mi`am schimbat bratele si am rezolvat scartaitul, vreau sa iti spun ca jocul era foarte mare la pivotii aia dava vrei suna`ma 0769044945
  2. si la mine se aude acel zgomot e46 318i 99 doar ca la mine cand apas ambreiajul dispare, cred ca este rulmentul de presiune. masina are acum 226000 si are kit`ul original cutia sigilata, si cred ca se mai aude ceva si la diferential
  3. gata, le`am si montat pe masina.. mi`a luat toata treaba cam o ora, abia astept sa vina seara sa vad cum arata, o sa pun si poze
  4. gata, le`am si montat pe masina.. mi`a luat toata treaba cam o ora, abia astept sa vina seara sa vad cum arata, o sa pun si poze
  5. eu mi`am luat leduri si le`am montat direct cu 2 suruburi pe capacele alea care trebuiesc scoase, in felul asta am scutit niste bani si chiar nu deranjeaza cu nimik pentru ca doar lumina care o fac trebuie sa conteze ca nu se uita nimeni daca ai sau nu "foot lamp" acolo.. daca vreti poze ID: florinsndr
  6. Eu am un 318i din 99, l`am luat in februarie 2008 la 134000 km si acum am 223000, merge perfect, ii fac schimbul la 12000
  7. senzorii nu se pot repara, ca sa ii verifici pui contactu` bagi in mansarier dupa care pui degetul foarte aproape de senzori pe rand, care iti merge o sa il simti printr`un click, care da impresia de usoara curentare la deget. daca unul sau mai multi senzori fac un click foarte incet sau nu fac deloc inseamna ca nu este bun, de aceea atunci cand bagi in mansarier se aude un beep lung dupa care nu se mai aude nimik. in legatura cu desfacerea lor din spoiler, nu trebuie sa dai spoilerul jos, la e 46 non facelift se desface doar bandoul din spoiler cu ajutorul a doua surubelnite drepte dupa care aveti acces deplin la senzori chiar ii puteti inlocui. e46 la face lift fa fel se scoate doar bandoul acela de pe spoiler dupa care poti sa faci ce doresti cu senzorii.. bafta
  8. pe "butoanele" butonul ala BC nu imi arata nimik efectiv parca nici nu`l apas.. cine stie poate sa fie si dn cauza la buton.. in fine deja m`am resemnat ca n`o sa mearga , poate am drum pe la buc si merg la filaret unde tot zic baietii ca merg cu masinile lor si poate ii fac aia ceva.. pana atunci merg asa.. oricum va multumesc mult ca v-ati interesat de problema mea o zi buna .. si conduceti prudent :twoup: :twoup:
  9. ce nu-ti arata? p.s. n-are treaba cassu'... nu imi arata cat mai merg pana in peco , consumu mediu pe 100 de km si nici ceasu :twoup:( efectiv la mine in bord acum ii doar cati km are masina, km ala pana la 1000, si mai jos imi arata tempratura de afara, atat eu nu cred ca e din cauza ca nu am radiocasetofon original,, dar ce sa fac ???
  10. salut .acum 2 zile am fost eu cu masina "bmw 318i" 1999 la reprezentanta sa`mi activez computeru , eu am maneca cu BC insa nu imi arata, cei de acolo mi`au spuc ca nu imi arata deoarece am casetofonu schimbat pe masina, adica nu este cel original si din acest motiv nu`mi mia arata nici in bord, nu prea cred dar na ,, e reprezentanta doar
  11. tks pt raspuns.. as mai avea cateva intrebari.. ai putea sa imi dai id tau de mess sa te mai intreb unele chestii .. mercii mult
  12. Cum am incercat sa explic si mai sus, faptul ca masina nu mananca ulei, nu inseamna ca uleiul este bun. Uleiul poate avea culoarea aceea sanatoasa, sa nu aiba impuritati si praf (principalele cauze ale innegririi) si sa fie uzat pana la refuz. Uleiul uzat nu isi pierde culoarea in conditii de test. In orice test de laborator uleiul va avea aprox aceiasi culoare si dupa 40.000km. Calitatea lui insa are de suferit datorita uzurii, moleculele isi pierd elasticitate si detergentii se descompun. Faptul ca uleiul care il scoatem noi din motor este negru se datoreaza mizeriei pe care detergentii din ulei o spala. In ceea ce priveste filtrul epurator, daca iti iubesti turbina, musai sa faci o vizita la service si sa schimbi urgent problema. Original costa pe la 140 ron. Da un search si o sa gasesti explicatii detaliate. o fi cum spui tu. eu nu am turbina. e pe benzina a mea. :twoup: Eu mi`am luat de curand 318i, 184000 km si la service baietii mi`au bagat ulei original BMW 5w30 ,, vreau sa stiu si eu cat de bun este ??
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.