Jump to content

waterresistro

Members
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • AIM
    -
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://-
  • Yahoo
    waterresistro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kronstadt
  • Interests
    Masini, IT

Previous Fields

  • Masina
    E36 316i touring

waterresistro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand dispersoare stanga-dreapta pt far e36. Sunt originale si sunt ca noi. Se potrivesc doar pe farurile cu cod OEM 63 128 353 543(stg.) si 63 12 8 353 544(dr.) pret 90 lei pt amandoua. http://img855.imageshack.us/img855/4468/img0992ia.jpg Uploaded with ImageShack.us
  2. Ma intereseaza un plafon pt e36 touring(fara trapa). de preferat de la cineva din Brasov sau orasele invecinate. Multumesc!
  3. si cu intelegerea amiabila cum ramane ?
  4. da, se pare ca mai exista un rulment care ar putea creea genul asta de problema. Este vorba de rulmentul aflat in centrul volantei, in care vine axul cutiei de viteze. Daca este gripat, normal ca va invarti axul ca si cum ar fi inca cuplat discul de ambreiaj. Mai ramane doar sa vad cand pot sa desfac toata sandramaua... ma bucur ca eu centrez, eu dau cu capul... :twoup:
  5. este reprezentanta dar nu i-am vizitat. Nu prea am bani de aruncat pe "brand" acuma. mersi pt raspunsuri baieti. O sa vad ce pot sa fac cu debitmetrul ala....
  6. Pai nu am decat una. si aia e inainte de catalizator
  7. Am vazut ca ar mai fi si problema din bucsile timoneriei. desi se comporta altfel si nu ar avea de ce sa intre greu in viteza din cauza jocurilor din bucsi, nu as vrea totusi sa elimin si posibilitatea asta. Pana la urma aici e problma ca nu decupleaza complet si interesant este ca dupa schimbul kitului a mers perfect. Mai sunt oare si alte piese care nu vin cu kitul si care ar trebui schimbate ? Dupa logica mea, cel mai probabil ar parea cazul in care exista aer in instalate. Am incercat sa fac mai multe aerisiri dar ori nu stiu eu sa le fac, ori nu e de aici...
  8. Salut, se pare ca motorul meu are niste probleme cu amestecul de carburant. problema 1 Daca o calc scoate fum negru. Nu mult, dar e vizibil si e deranjant. asa imi luam diesel. problema 2 Cand iau piciorul de pe acceleratie si intra in frana de motor se aude un mic rateu undeva pana in catalizator sau chiar in el. Dupa cunostintele mele astea sunt semne de amestec prea bogat, desi consumul nu mi se pare mare. adica ia in oras undeva la 11.5 in conditiile in care in specificatii e trecut consum de aproape 11. Sonda am masurat-o si functioneaza, bujiile sunt NGK(cele specificate) iar catalizatorul a fost schimbat cu unul universal de vreo 10k km. Fuurtunele am vrut sa le schimb dar nu am apucat, desi nu par crapate. Motorul merge bine, rotund, nu trepideaza.
  9. Ar parea logic, doar ca garniturile au fost schimbate odata cu filtrul... si cu filtrul vechi era aceeasi poveste. O sa le verific zilele astea...
  10. L-am schimbat, de la producatori diferiti, se comporta la fel.
  11. Uleiul este Castrol magnatec 10w40 , e de vreo 4000Km in motor si la fel se comporta si cu Aral atat la 0Km cat si la 11-12 mii. motorul are aproape 200 mii(la bord, real... Dumnezeu cu mila :twoup: ) Daca motorul este cald si opresc undeva 5 minute, la pornire se stinge imediat, dar daca stau mai mult, sa zicem jumate de ora, din nou se stinge ceva mai greu. Si eu ma gandesc tot la o valva de genu asta sau alte filtre infundate(daca mai exista si altele in afara de cel care il schimba toata lumea odata cu uleiul. stie cineva ce rol are valva 5 din prima imagine sau piesa 4 din a doua imagine ? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...ump_with_drive/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...tem_oil_filter/
  12. Salut, problema pe care am sesizat-o este la pornirea motorului, si anume, becul de presiune la ulei in loc sa se stinga in momentul pornirii motorului, se stinge cam dupa o secunda. Inca nu am avut timp sa ma duc sa-mi verific presiunea la ulei dar am facut un "test" cu motorul la temperatura optima. Am tras frana de mana si din ambreiaj am tinut cateva secunde motorul undeva la 600rpm si becul la ulei nu s-a aprins deloc. stie cineva de ce ar fi problema cu presiunea doar la pornire ?
  13. incepe si tu cu ce e mai simplu: filtrul de polen l-ai verificat ? vezi eventual si fara el daca baga ceva
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.