Jump to content

Octavian123

Members
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Ford Mondeo

Octavian123's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. La multi ani! Va salut cu drag pe toti. Am o rugaminte mare si cred ca este posibil sa gasesc rezolvarea aici. Sunt sigur ca am citit pe undeva (mai mult ca sigur pe forumul BMW) dar nu gasesc si caut de doua zile. La expirarea numerelor provizorii cum se procedeaza pentru obtinerea unui nou rand? Care sunt pasii exacti care trebuie urmati? Numerele provizorii deja erau obtinute la achizitionare deci nu am de unde sa stiu ce trebuie facut. Va multumesc anticipat pentru ajutor. Daca nu am postat bine aici, am sa rog un moderator sa nu se supere si sa mute topicul intr-o locatie adecvata.
  2. Si eu ceva tot 600 EUR am auzit. Alte pareri?
  3. Salutare Intrebare este urmatoarea: care ar fi pretul corect pentru niste jante de E60 pe 17" cu cauciucuri RTF aproape noi? Este vorba de jantele in 5 spite, modelul pe 17" care se pot vedea pe majoritatea E60. Parca am vazut pe aici un topic in care erau prezentate jantele BMW dar nu il gasesc acum ca sa indic exact modelul. Cauciucurile sunt 225/45/17.
  4. Ce nu a subliniat nimeni este corelarea cutiei de viteze cu plaja de turatie pe care masina o suporta si de aici utilitatea cutiei automate. Ma tot gandesc la chestia asta dar nu imi aduc aminte daca am apucat sa o scriu in topic - daca am mai scris-o am sa ma repet. Sa zicem ca la benzina putem sa turam maxim pana la 6500 ture incepand de la un relantii de 750 ture ceea ce inseamna ca automata are o plaja de 5750 ture in care poate sa schimbe superior, sa retrogradeze etc. Daca tinem cont si de faptul ca benzina are cuplul mare si forta la o turatie ridicata, cutia automata are o plaja de turatie destul de mare unde "sa isi faca de cap" si sa obtina reprize bune de acceleratie - chiar si prin retrogradarea a 2 trepte cum zicea cineva pe aici. In coltul opus - ca la box - se afla motorul diesel. Sa zicem de la relanti 750 pana la un maxim de 4000 - 4500 ture ceea ce inseamna un teren de joaca pt cutie de 3250 - 3750 ture. In acest interval cutia are mult mai putine sanse sa se puna in valoare. Daca tinem cont si de faptul ca diesel-ul are cuplul la o turatie mult mai mica decat benzina aproape ca nici nu mai are nevoie sa retrogradeze intr-o treapta inferioara, nici nu se pune problema de 2 trepte la diesel ca nici zona rosie nu o sa mai tina acul sa nu se dea peste cap :) . Este stiut ca de multe ori la diesel obtii o accelerare mai buna fara retrogradare - in cazul retrogradarii este posibil sa obtii o turatie atat de mare incat practic acceleratia sa fie de scurta durata si este necesar sa schimbi treapta superioara ca sa continui o depasire. Din punctul meu de vedere automata nu se preateaza atat de bine la motorina cat se preteaza la benzina. Ca sa zic asa: MOTORINA - MANUAL (eventual automat daca personal iti doresti si diesel si automat - strict optiunea fiecarui posesor) BENZINA - AUTOMAT deoarece cutia se poate pune mai bine in evidenta (bineinteles in functie de preferinte si manualul este la fel de bun). Cum ziceam si mai demult nu trebuie sa-i judecam pe cei cu preferinte pt manual sau automat este legat strict de ce doreste fiecare de la o masina. Eu am vrut sa fac o comparatie strict a functionarii cutiilor automate in funtie de tipul de carburant. Daca cineva are alta parere astept....
  5. Parca nu a zis nimeni de unde au fost achizitionate consumabilele si la ce service au fost schimbate. Restul posesorilor de E60 de unde va luati consumabile? Ma intereseaza magazin si producatorul pe fiecare tip si eventual un pret estimativ. Multumesc
  6. Ma cam ia frica cu sumele care s-au vehiculat pt CASCO la un E60. Puteti sa mai dati cateva exemple cei care au CASCO? Ma intereseaza societatea, suma asigurare si prima anuala. Multumesc
  7. Pai daca ramani la Copsa Mica fara baterie, vine cineva de la AB sa schimbe bateria?
  8. In manualul masinii ce scrie legat de schimbarea bateriei? Ma gandesc ca daca schimbarea bateriei este un subiect atat de sensibil este imposibil sa nu fie mentionat ceva in manual in acest sens. Pana si in manualul de la Dacia iti explica cum sa schimbi bateria veche legand-o pe cea noua in paralel cu ea. Deci daca la BMW schimbarea bateriei poate duce la pagube de mii de EUR sau la inregistrare de erori care necesita stergere si resoftari si etc atunci este imposibil sa nu zica ceva in manual. Macar sa te avertizeze ca daca esti in situatia de a schimba bateria in Siberia este posibil sa inregistrezi erori pana la primul service autorizat BMW. Ce parere aveti? Daca este "normal" sa apara erori si probleme la schimbarea bateriei trebuie sa fie o avertizare pe undeva in manual, ca doar nu lasau nemtii la latitudinea "carpacilor" din Romania, Bulgaria etc sa isi dea cu parerea la reprezentanta ce e de facut si sa ia banii la misto,nu????
  9. Este DTC si include si oprirea functiei DSC prin apasarea mai lunga
  10. pai nu e nimic obligatoriu in afara de ce ai spus tu..100k nu inseamna nimic altceva...placutele de frana se schimba la 45000 km, iar bujiile, cand e cazul, de obicei la 25.000 km; cu alte cuvinte, nu exista nimic de schimbat neaparat la 100 k km filtru benzina sau motorina?
  11. DTC si PDC. Pozitionarea asta se regaseste incepand cu 2007 cand a fost facut face lift-ul la E60. Pana in 2007 se gaseau central in lucul in care acum este scrumiera. Ce imi puteti spune legat de schimburile la 100,000km? In afara de consumabilele standard?
  12. La un E60 (benzina sau diesel) la 100,000 km ce este obligatoriu de schimbat? In afara de ulei, filtru ulei, filtru aer, filtre carbon si placute + senzori daca este cazul ce se mai schimba? Filtru de combustibil si bujii se schimba la benzinar la 100,000 km? Ce altceva ar mai fi necesar?
  13. Foarte edificatoare raspunsurile. Mi-am cam dat seama ce este cu cauciucurile astea. De ce sunt mai zgomotoase la rulare?
  14. Stiam postul asta, ca E90 nu are loc de rezerva...eu intrebasem pt E60 si raspunsuri la dilemele mele nu prea se gasec acolo. Oricum multumesc frumos pt implicare :)
  15. Salutare din nou Am cateva nelamuriri legate de acest tip de anvelopa si nu am reusit sa ma luminez mai deloc folosind functia "search" Am vazut ca majoritatea E60 sunt echipate cu acest tip de anvelope. Ce am inteles din diferite post-uri este ca sunt oarecum intarite astfel incat in caz de pana poti sa mai mergi 100-200km fara sa fie presiune in cauciuc. Am inteles ca daca este doar intepatura pot fi vulcanizate? E60 este prevazut cu spatiu pt depozitare roata de rezerva? Daca se taie un cauciuc RFT si masina nu e prevazuta cu roata de rezerva cam nasol nu? Cum "stie" masina ce presiune este in roata, are ceva senzori montati pe janta in interiorul "balonului"? Cum sunt montati acesti senzori? Daca schimbi jantele cu care vine masina cu niste jante replica mai merg senzorii de presiune?(cum se monteaza senzorii pe noile jante). Si ultima intrebare ar fi daca pe jantele cu care vine masina si pe care sunt montate RTF-uri se pot monta cauciucuri clasice tubeless si in acest caz daca senzorii presiune mai functioneaza. Sunt multe intrebari dar mi-ar placea sa le lamurim deoarece sunt sigur ca aceste intrebari le au destul de multi useri. V-am pupat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.