Jump to content

Poly

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320

Poly's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Am un bmw 320d 2006 automat cu 130.000 km si de o saptamana sta in service la dealer nu ii gasesc problema. Se simt mici socuri cand schimba viteza, nu se tureaza anormal nu schimba aiurea de ex din 5 in 3 si chestii deastea doar ceva socuri indiferent daca schimba superior sau inferior. Cei de la reprezentata zic ca softul e ok uleiul e ok. Daca ai vreun sfat ... sunt recunoscator
  2. D-nilor am citit in mare cam ce sa scris aici, nu vreau sa fac pe desteptu imi zic doar parerea. In primul rand lucrez in domeniul auto ce va pot spune e ca la mercedes regenerarea filtrului de particule se face automat la fiecare aprox. 3000 de km de catre computer prin "supraincalzirea DPF" (intre "" pentru ca procesul este ma complex) moment in care masina scoate un fum alb, are miros de ars si o variatie mica la turatii cam astea sunt manifestarile. Acum daca masina a circulat mai mult in oras scoate fum mai mult mai alb ... etc daca a circulat mai mult exterior scoate putin aproape deloc. In cazul in care regenerarea a fost intreupta de mai multe ori (prin oprirea motorului de catre sofer) se infunda si sunt sanse mici sa fie curatat cu testerul. Totodata sunt povesti de la diversi mecanici care au facut plimbari la turatii mai mari sa curatat si la taxat pe client zeci sute si mii de euro .... probabil or fii daca ii zici la o persoana care nu se pricepe poate pune botu ... Dar va asigur ca fitru de particule se schimba ca si la Mercedes, Audi BMW etc producatorul recomanda sa il schimbi la 200.000 km daca masina respectiva a circulat exterior (ma repet) poate sa tina filtru 250.000 km..... asta cu te pune sa platesti si nu schimba nu o cred e ca si cum ti-ar lua fitru de aer il cu un jet de aer il curata de praf si il pune la loc Din informatiile mele BMW nu are proces de regenerare ca la Mercedes de Audi nici atat nu stiu. Ce va recomand cand face-ti un drum exterior nu trebuie ungaria autostrada etc.... la 3000-3500 ture in a 2 sau a 3 treapta cum va permite drumul timp de 10 min sau 10 km si se curata suficient cam toata lumea are tempomat pe masina sunt sigur ca nu e greu. Totodata or sa aiba multi surpriza la BMW cand va scrie pe bord 30.000 km DPF si se va infunda (nu va mai trage masina deloc) sa intamplat, iarasi uleiul de motor trebuie cel recomandat de producator la BMW daca nu ma insel e acelasila BMW, la Mercedes sunt uleiuri mai scumpe putin pt DPF si sunt pentru cele fara mai ieftine. Am auzit recent o poveste cum ca se poate da jos DPF se toarna diluant se da foc dupa care se sufla cu aer ... acum romanul e roman gaseste o solutie
  3. Jantele sunt in stare impecabila, fara nici o zgarietura fara lovituri etc. Au si cauciucuri dar nu sunt intr-o stare prea buna cam 4-5 mm uzura, ele sunt asa ca "bonus". cine vrea mui multe poze sau detalii mail la p0lex@yahoo.com Pret 450 eur
  4. mam grabit sa iti raspund dupa care am citit ca ai reusit.
  5. 13 eu zic ca e mult, avand in vedere ca fac foarte multzi km in oras..mai am un pathfinder cu motor de 2.5L si imi ia cam 12 in oras si mi se pare ca ma soarbe <_<) da de acord cu tine 163 f buni si de ajuns! eu am masina din aug 08 un e90 320d automat sept 2006, pentru oras e ok al meu computerul arata 9,2 l si cam atat si consuma afara undeva la 6,5-7 l acum depinde si de condus. Consumul iarna la friguri mari dimineata pana la lucru (10-12 km) consuma cam 10-11 l dar aici si din cauza preincalzitorul de la motor sau heater booster cred ca asa ii zice ca merita pt ca in foarte scurt timp da caldura in habitaclu si datorita distantelor mici. Eu sunt un fan al cutiei automate pentru mine numai exista manuala :) navi eu zic ca merita si pentru design, bordul drept fara navi nu arata bine parerea mea. Iar seria 5 mie personal nu imi place la interior parca a intrat Hans cu toporul beat si a facut bordul. La inceput din poze interiorul la 3 si 5 pareau la fel in realitate nu mi-a placut 5. Motorul de 3000 ii super cuplu putere sunet tot .... dar pentru oras si din pct de vedere financiar eu am ales cel de 2000
  6. Mecanicul la care ai fost ar trebui sa aiba unul dintre urmatoarele testere: GT1/DIS sau SSS/Progman ca sa poata face codarea modulului. Si daca chiar are asa ceva trebuie sa stie ce face pentru ca altfel poate sa iti faca o gaura maricica in buzunar. Legat de profesionalismul celor de la reprezentanta din Cluj, eu am fost de doua ori la ei pentru diagnoza si nu au gresit niciodata. Prima data era greu sa greseasca dar a doua oara a fost ceva mai dificil de diagnosticat problema. Daca te duci la ei pregateste-te sa astepti. Poti sa iti iei un laptop cau au wireless pe gratis si vor trece mai usor orele. Deocamdata nu te pot ajuta cu mai mult de atit, poate in viitor ma apuc si de codat module, dar nu vreau sa fac deocamdata experimente pe masina mea. Poate gasesc voluntari carora nu le mai trebuie masina <_< . P.S. Se mai poate face codarea cu NCS Expert/Ediabas dar este mai dificil, si e si mai usor sa strici ceva. mersi de sfaturi ... sper cu nu ai inteles gresit eu vorbeam de cei din mures ca nu prea le au si am fost trimis la bv sau cj ca sunt mai buni si tu mi-ai confirmat...... idee e ca nu am crezut ca e asa de complicat am crezut ca este pe tester optiune on/off si nu a gasit-o el ... daca la mercedes faci din computerul masinii si la vw passat modelu nou ii o chestie care le au toate... pana si sora mea la seat toledo are optiunea asta ... decat sa ma risc cu module si resoftari imi cumpar o lanterna :)
  7. ideea e ca mecanicul la care merg cu masina la service are tester sau cum ii zice si ne-am uitat amnadoi dar nu gasesc de unde se modifica nici in tester, partea asta ma intereseaza ce mai mult defapt, iar cei de la reprezentata "da cred ca se poate nu stiu sa vedem... " si platesc 3 milioane sa zica ca nu se poate si defapt nu stiu .... cu cei de la reprezentanta am mai avut odata 2 experiente am ajuns sa imi zica vanzatorul lor sa merg la service din bv sau cj pt ca sunt mai buni
  8. Pai nu vreau optiunea pentru fitze sa zic asa, de exemplu ii simt lipsa seara cand plec de la firma unde trebuie sa inchid toate luminile si pana ajung la masina am 2 caini care sar pe mine si undeva si un canal deci in cazurile astea e chiar super ok sau cum zice myxage in parcarile mari pentru ziua e intradevar inutila. Am pe masina pachet de lumini si lumineaza leduri de la manerele usii sunt ok si ca desing si ca utilitate ... dar in mica masura. vreau pe faza scurta sau faruri de ceata
  9. Scuzati am uitat si nu reusesc sa schim numele topicului Este un e 90 320d 2006
  10. Vreau sa va intreb daca stiti cum pot sa setez in momentul cand apas pe telecomanda deschis sa se aprinda farurile si aici nu ma refer la folow me home, vw de exemplu are asa sau la mercedes se aprind pozitiile si farurile de ceata. La mercedes se poate seta din computerul masinii "locator lights on/off" eu am navi buissnes si nu pot seta doar cate secunde sa stea aprins folow me home am auzit ca s-ar putea seta din computerul de la service am incercat la mecanic si nu am gasit nimic multumesc.
  11. si eu stiu ca nu se poate asa ceva. cel putin pe partea mercedes si bmw cand se configureaza masina si alegi xenon programul de configurare pune automat si sistemul de spalare in faruri, eu unul nu ma stiu asa bine la tuning dar din fabrica va asigur 100 % ca xenon fara sistem spalare la faruri nu exista. Eu din cate am studiat vreau si eu sa imi pun xenon la al meu iar kitul complect pe e-bay pe langa faruri exista cele doua transformatoare(computere) de la faruri si un computer care se monteaza pe sasiul masinii pentru autoleveling si nu stiu daca trebuie schimbat si cablajul... eu am un E90.
  12. Eu am 320 automat E90 2006 si in oras pe distanta scurta cam 8-10 km cat am pana la birou unde motorul nu se incalzeste cat trebuie imi ia in oras 11l consum facut la pompa, afara in nu am reusit sa ies cu iel pe timp de iarna pe timp de vara imi ia in oras 8,5 -9 l si afara 6,5 l condus normal prin oras si afara 120-140 km /h aprox. eu am avut o problema mare cu consumul cand am luato era stricat senzorul de la axu cu came si imi lua 12-13 l in oras toate lumea mi-a zis ca nu are legatura aceasta piesa cu consumul am schimbat snzorul si precum am zis acum vara am max 9 l. Trafic de oras mic
  13. Si al meu pe bord afiseaza cam 12l dar la pompa consumul ii de 10
  14. Aha mersi merg si pana la ei sa vad ce parere au, oricum deja e prea tarziu si sunt satul de umblat de colo colo am cumparat masina pe 7 iulie si am reusit sa o inmatriculez abia pe 26 august lucru care aici dureaza 2 ore max, asta e numai pe mana bugetarilor sa nu ajungi (politie, spital ....tot ce tine de statul nostru drag). Eu marti am fost la RAR cu masina mea am avut hartie cu dotarile de la masina de la BMW, stampilata de BMW un prieten care stie mai bine germana a sunat in Munchen si cei de acolo mi-au trimis scanat o chestie pe germana ca seria de sasiu cu motorul etc are filtru de particule si in plus masina mea are navi professional unde scrie ca am filtru de particule si ca mai am 90.000 km sa nu stiu ce trebuie facut schimbat sau ce in fine. Computerul de la navi confirma ca am filtru de particule hartiile confirma iar D-NUL INGINER DE LA RAR a zis ca eu nu il vad deci nu are, si platesc 100 si ceva de euro in plus ca tot romanu am zis asta e.... daca ii dau in judecata stau vreo 2 ani sa ma judec si nu stiu ce o sa obtin. Asta se intampla la RAR Mures.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.