Jump to content

mihais

Members
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i

mihais's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. E suficient ca sa imi fac o idee despre ce ma asteapta. Multumesc frumos.
  2. Salut X X L De ceva vreme ma bate gandul si pe ine sa imi pun volan multifunctional si cruise control pe masina (318i din 99). Am motorul M43TU si nu am gasit nicaieri un DIY pentru el. Am instructiunile din EBA pentru alte motorizari de e46 dar nimic pentru motorul meu. Banuiesc ca volanul se monteaza la fel ca si la celelalte motorizari dar nu stiu cum se monteaza si mai ales cum trebuie conectate restul componentelor: actuatorul, switch-urile pentru ambreiaj si frana, unitatea de control pentru cruise control. Ai putea sa ma ajuti cu ceva instructiuni?
  3. Da, ar trebui sa fie doua capete: unul in mufa mare de sub scaun si un capat pe intinzatorul centurii. Capatul de pe intinzator are o clema mica pe care o dai la o parte finut cu surubelnita si tragi in sus de mufa sa iasa afara. Ar fi bine sa folosesti niste spray de contacte. Vezi ca eroarea ta se refera la intinzatorul de la scaunul soferului si ala nu are senzor de prezenta.
  4. Nu am experienta cu e91, dar in principiu oriunde ai o rezistenta prea mare si un conector pe traseu merita sa cureti intai conectorul respectiv poate e doar o problema de contact. E mult mai ieftin decat sa incepi sa inlocuiesti piese din prima.
  5. Inainte de a schimba cablajul incearca sa cureti contactele de la cuplele din capetele cablajului. Si mie imi da din cand in cand eroarea asta, doar ca e pentru scaunul pasagerului si curatarea contactelor functioneaza de fiecare data.
  6. Ventilatorul ala trage aerul din masina peste senzorul de temperatura. Daca se opreste, masina nu mai stie ce temperatura e in interior si clima functioneaza aiurea. Ventilatorul se opreste intr-adevar la la 16 minute dupa ce inchizi masina si se porneste in momentul in care o deschizi. Deci la tine functioneaza normal.
  7. Daca aerul intra prin spartura si ajunge la prima sonda lambda aceasta va detecta o cantitate prea mare de oxigen in esapament. DME-ul va interpreta asta ca amestec sarac si va compensa prin cresterea cantitatii de benzina care intra in cilindrii. Deci da, poate afecta consumul.
  8. Din pacate daca e membrana crapata nu cred ca se poate inlocui si trebuie inlocuita toata valva.
  9. Nu prea am cum sa ajung in Bucuresti asa ca as prefera prin curier. Te sun maine sa stabilim detaliile.
  10. Langa joja de ulei se afla valva DISA nu valva PCV, deci banuiesc ca la ea te referi. Daca tacane s-ar putea sa fie stricata. Ar trebui sa o scoti afara si sa o verifici. O sa vezi ca are o membrana de cauciuc care s-ar putea sa fie crapata.
  11. Salut, Te rog verifica daca nu cumva bujiille au codul 12129071003, cred ca din codul trecut in anunt lipseste cifra 1. Daca e asa, le vreau eu.
  12. De acord cu tine, sa mutam off-topicu pe mess. Ti-am trimis un PM.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.