Jump to content

marius_marius

Members
  • Posts

    266
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

marius_marius last won the day on January 1 2013

marius_marius had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Masina
    318i e36

marius_marius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Am si eu probleme cu bateria, dupa 1,5 ani a murit. Rombat 72 A Calciu...Am cautat pe un site ce baterie ii trebuie la e36 318 i, 1995, scria de 80A. Nu e cam mare? Ideea e ca la relanti are pe borne13.8V, la 1500 ture 13.9 V fara consumatori, 13,68 V cu aeroterma la max si faza lunga. Daca apas buton dezaburire luneta 13.45V. Imdiferent cate ture ii dau sta constant 13.9 V. Credeti ca e o problema de incarcare? Asa era si cand am facut garantia si electricianul ce a pus stampila a zis ca e ok incarcarea. Ce baterie recomandati? Am avut si Varta black...abia 1,5 ani doar cu o iarna
  2. Da.Doar sa fi atent cand cumperi butuc de contact, trebuie sa fie tot de pe o masina ce a avut cip pe contact,altfel nu se potriveste
  3. Salut, nu iti trebuie calculator sau ews, pur si simplu scoti cip-ul din cheia veche ( e o pastila mai mica decat un tic-tac) seamana cu o bucata de ferita. O bagi in cheia noua si gata. Am schimbat si eu anul asta.
  4. Salutare, am si eu nevoie de un sfat: La demontarea basculei ptr inlocuirea rulmenrilor pe spate, s-au rupt 2 suruburi din cele 3 ce tin bascula. Practic s-au retezat fiind foarte ruginite si nedesfacute niciodata. Ce soluttie ar fi: - se poate da o gaura de pe o parte pe celalta sipus surub cu piulita? Nici nu imi imaginez unde ar iesi - sub caapeaua din spate.. - sa sudez direct un surub cumva? Mecanicul tot a incercat sa dea o gaura prin el dar nu a reusit ieri. proabil trebuie un spiral ai de firma... Cine a mai patit si ce solutii ati aplicat?
  5. Salut, si eu am aceeasi problema cu indicatorul de benzina, pica sub minim brusc, isi revine cand vrea el. Am crezut ca e de la ceasul de bord ptr ca uneori daca ii dadeam o palma in bord, isi revenea. 80% din timp sta ok, asa ca nu il schimb.Becul de rezerva se stinge daca am peste 10 l in rezervor, nu stiu daca asa trebuie, dar e foarte precis ptr ca stiu ca mai merg fix 100km ( in oras ). Din ce spui tu, sa nu fie vreo problema cu sonda, sau firele ei.
  6. Si eu am probleme cu geamul din dreapta, am desfacut fata de usa si initial nu se vedea nimic deosebit. Apoi am bagat mana in usa, am pipait pe jos pe acolo si am gasit bucati de plastic alb, era ceva rotund ca o bucsa. Am gasit de unde lipseste, e o imbinare pe partea de jos a macaralei fix pe mijlocul geamului, un brat ce culiseaza. Nu am incercat sa ii mai fac nimic deoarece imi parea ca imbinarea de unde s-a rupt e nituita. Am scos firul de la buton si gata. Cand o sa gasesc pe unul de a mai schimbat asa ceva, poate ca ma apuc de ea, desi am vaga impresie ca trebuie sa o schimb cu totul. In concluzie, cauta prin usa ca vei gasi bucati din ce e rupt pe acolo.
  7. Si eu am avut cevq probleme cu bateria, in sensul ca am ales una proasta Varta Black si subdimensionata, 56A pe considerentul ca daca cea anterioara a fost de 56 si a mers ok, sa iau una la fel, si sa incapa si in lacasul ei, fara sa rup plasticurie alea de pe acolo.Dupa 1 an jumate a murit, asa ca anul asta am luat alta nu inainte de a suspecta alternatorul pe care l,am masurat cu x aparate si era cat pe ce sa cumpar altul. Cand am facut gaantia bateriei noi, m-a pus sa o turez la 2000 apoi sa aprind si sa sting farurile fara faza lunga, aveam si radio pornit si ventilatia.Spunea ca vrea sa vada daca sta in tensiune la cresterea consumului. Din masuratorile facute pe acasa, eo diferenta mare la aprinderea fazei lungi, cca 0,5-0,7V, adica la tine daca o masura faza lungainseamna a aveai peste14V. Cred a e foarte ok, mai ales ca nu folosesti mai deloc faza lunga si chiar asa, 13,7V este peste tensiunea bateriei, deci bagi in ea, nu consumi.
  8. Ai dreptate Paul, am cam neglijat lichidele, si nu numai... Tot citind pe varia forumuri, credeam ca cel putin lichidul din cutia de viteze e life time.. Uleiul din diferential, nici macar nu stiam de el ca exista si se schimba. Lichidul de racire nu l-am schimbat, am completat doar. @sorin114: nu m-am gandit ca lichidul de frana invechit afecteaza performantele franei, am facut ITP pe bune, franele tin foarte ok. Am inlocuit doar placutele pe fata, pe spate nu am umblat, sa va spun sincer am oroare de mecanici si imi e teama sa fac anumite interventii. Ca si exemplu am mers cu ea 60.000 km, nici nu am atins bujiile, porneste atat de frumos vara, iarna, la cald sau rece incar imi e teama sa nu stric ceva mai degraba.
  9. Cristos A Inviat! Ieri seara am constatat ca borcanul cu lichid de frana era cam gol. De 5 ani de cand am masina nu a fost nevoie sa completez. Am pus din greseala dot3 on loc de dot4 cum scrie pe capac. E nasol rau?
  10. L-am inlocuit, eu, de fapt un baiat, foarte greu fata de cum se schimba cel de pe fata. A umblat pe interior, pe acolo l-a scos dupa ce a demontat de pe fata plasticul ala. Practic a umblat fara sa vada ceva, pe pipaite.. Spatiu foarte stramt. La mine s a rupt o bucata dinmecanism, e dintrun fe de duraluminiu nustiu cum ii spune, insa e casant.
  11. Chiar a zis... Nu inteleg ce vrei sa sa spui. De turat o turez, insa 80% din trasee reprezinta reprize de cate 4 km, pana la munca, la gradinita, la piata, acasa. Poate nu se incaeca suficient, nu stiu ce sa zic, am citit ca are nevoie de cateva min sa recupereze pornirea....
  12. Am schimbat bateria si merge perfect. Singurul semn de intrebare e ca mecanicul a zis ca e putin 13,2 cu toti consumatorii inclusiv faza lunga... e cam putin. Fara consumatori la relanti e un 13,7- 13,8V. Sa inteleg ca ar trebui sa iau in calcul alternator...
  13. Asa am patit si eu pe e36-le meu joi. Am dus.o la mecanic, a zis ca e butucul pe care m am bucurat ca aveam unul pe acasa. Ghinionul era ca cel al meu are cip, cell de rezerva nu, asa ca nu se potrivea deloc. Am cautat pe la toate dezmb din Ploiesti si abia am gasit unu la 200 ron doar contact cu 1 cheie, insa cheia e noua, nefolosita. A mers ok, am mutat cip vechi in cheia noua si gata. PS Nu stiam ca cip e de fapt bobitza aia de ferita sau ce naiba este, si nu placuta cu ledul....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.