Jump to content

Liviudev

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    liviudev

Previous Fields

  • Masina
    318 TDS E36

Liviudev's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Aha, mersi frumos ... chiar mi-ai fost de ajutor cu unele informatii. Ea ca masina asa trage desi motorul e slabut rau de pe 318 TDS - un 4 cil. de 1.7L 90 CP :twoup: si deasta zic ca nu prea imi vine sa cred ca ar fi terminat motorul.. demaraj are. O sa ma ocup sa incep sa-i fac reglajele si schimbarile necesare si eventual am sa revin cu noutati Iar varianta extrema cred ca ar fi sa il dau pe un 318IS / 320i (tot E36) dar mi-ar cam parea rau ca e vorba de consum motorina -benzina :twoup: hmmm..
  2. Liviudev

    318is 140CP

    Pentru Marc :twoup: Fara ezitare as alege 318 mai ales IS :) 316 nu are distributie pe lant in primul rand si nici NU fuge... Iar daca tocmai ai terminat facultatea ... sigur nu o sa-ti para rau cu un 318IS coupe (dupa 94)! De bani nu-ti face probleme ca o sa-i cheltui si o sa-i faci mereu... Parerea mea nu-ti lua 316i.
  3. Serios chiar te pricepi :twoup: mersi... E si vina mea ca am scris/intrebat in graba si pentru ca nu am inclus mai multe detalii in primul post... deci chiar se prelinge motorina pe la motor pe undeva nu am apucat sa vad exact de unde anume dar se prelinge mai ales atunci cand o turez pe loc si la manevre in parcare. Deci pierderea asta de presiune banuiesc ca este din cauza compresiei si trebuie resegmentare sau cum? Chiar nu stiu ce sa zic dar asa este se prelinge motorina si porneste mai usor iarna decat vara... Concluzie: Este fum negru si nu albastru (nu ma deranjeaza), pompa este buna, am sa schimb bujiile, sa schimb filtrul de combustibil si sa mai incerc cu supapa de sens in cazul in care se prelinge motorina?
  4. O problema la pornire asemanatoare am si eu pe E36 318 TDS Sedan 95' Euro 2 Diesel (ceea ce nu prea cred ca este normal nici la Diesel sa porneasca greu). Deci indiferent ca este vara sau iarna trebuie sa pun contactul de cel putin 5-7 ori ca sa amorseze pompa de motorina pentru a putea porni motorul... 1. Sa fie intradevar pompa de motorina (nu mai amorseaza cum trebuie) 2. Bujiile trebuiesc schimbate (nu le-am schimbat de 3 ani deoarece din cate stiu la diesel nu este acelasi lucru ca la benzina) 3. Sa fie ... dar de la ce sa fie? :twoup: Acum partea buna ... baterie f. buna, motorina cat cuprinde, electromotorul fara probleme, demaror bun, de la ce ar putea sa fie? Posibil sa fie motorul terminat...? Are consum normal de combustibil, ulei schimbat + filtru ..dar totusi scoate un fum negru la pornire, si ma gandesc ca fumul are legatura totusi cu starea motorului sau fumul negru este din cauza turbinei si nu are legatura cu motorul? Ma gandesc sa nu fie motorul terminat (prea uzat) ?? Cine ma poate ajuta cu niste raspunsuri, idei...
  5. Amortizoare sport ajustabile fata+ spate, Germania garantie TUV, etc ...set complet = 800 RON. (Amortizor galben arc de culoare rosie). ...pe ebay.co.uk <_< uitam ..pentru pisica E36 sedan 4 usi 4 cil. :)
  6. Ca bine spui tzucule...si mie imi place E90 dar mai astept cativa ani sa ajunga la banii unei pisici si imi iau si eu unu <_< .. tot diesel.
  7. Ce vrei e normal e diesel... dar s-au cam dus vremurile cand lumea avea bani pt. carburant si nevoie de viteza adica NeedforSpeed acum ce a ramas e de stil asa ..tunning etc..daca vreau viteza si drift merg pe circuit <_< 1,68 la relanti :bashwall: 320 in concluzie 318TDS E36 consuma f. putin, trage cat pt cei 90CP ai ei ..dar nu se compara cu un motor de BMW incepand de la 320i in sus.. asta e CLAR :|..dar depinde de cat te tine buzunaru ..vrei benzina si mergi muult tre sa ai bani :unsure: eu la benzina mai mult de 700-800 RON nu-mi permit sa bag pe luna mai ales pe timp de criza :blink: ..la diesel parca as mai baga :)
  8. NU e adevarat...multi spun ca BMW de 90 CP e lenes sau ca e motou mic ..si etc. , intradevar e motor mic pt. un BMW si in comparatie cu motoarele mari de la BMW dar fiecare cu ce are nevoie. Si eu am tot 318TDS din 95 E36 sedan de 90CP si cu dubluclimatronic FULL geamuri electrice tot ce se poate pe el..si sunt multumit de cum trage masina chiar si pt 90 CP, si am mers si cu 325i VANOS 24V de 192CP benzina f. mare diferenta nu e ..decat la curse si pe circuit se observa. In plus ca la TDS te ajuta si turbina...in in concluzie trage masina ...un motor mic e cel de OPEL ATSRA de 75CP diesel ..ala e motor mic. <_< ..iar la consum 325i VANOS cu 50 RON mergi putin iar la 318 TDS .. te saturi de condus :unsure: 318TDS E36 consum la 80Km 2% instant..iar normal prin oras 7 uneori si 6.5. :) ..cu 325i VANOS iae doar noaptea si nu-l las mai jos de 5-6k de ture :bashwall: asta cand am bani de aruncat pe benzina sau am chef de drift-uri.
  9. Eu mi-as lua de la BMW doar E36 92-96 - 320i / 325i(325is) / 328i / M3 de 3.0L / M3 de 3.2L / 318TDS 1.7L / 325TDS 150CP, atat ..sau BMW E90 sedan 2006-2009. Restul BMW-urilor nu-mi plac atat de mult. <_<
  10. Caut mecanic bun care se pricepe la BMW E36 pentru montaj piese mecanica si unele chestii pe la electrica: - montaj bascule noi cu pivoiti si bucsi fata; - montaj amortizoare sport pentru BMW E36 TDS 4 cil. sedan 4 usi; - discuri spate + fata; ..cam atat, practic se inlocuiesc piesele vechi cu cele noi (piesele le am noi toate compatibile cu modelul respectiv); astept oferte de pret, multumesc. Aviz moderatorilor in cazul in care am postat acest topic gresit va rog sa-l stergeti. Multumesc.
  11. Se mai poarta acum la E36 si partial facute... eu l-as face rosu tot cu folie carbon pe capota, plafon si portbagaj si deja o ai 60% tunata, mai pui si un filtru K&N cu sunet, tragi teava pana in capat un parasolar negru cat aproape jumate din parbriz si e gata, daca masina merita si merge bine. <_<
  12. Chiar e inmatriculat 320i-ul tau ? il vinzi ? :) sau la schimb cu un diesel E36 1.7 litri si dubluclimatronic:)) ? Ideea e ca eu vreau benzina ... sa bag bani in evacuari . etc.. ca la diesel nu merge <_<
  13. Intradevar si eu am 318 TDS de 90 ala de 1.7 litri :) consum de 6.5 in oras si cam asa e cum spune si mc_crbl masinile se cam cunosc la adevarata putere a lor si tin si de caroserie etc, ... iar TDS-ul chiar trage ia burn usor ..merge pe burnout....se invarte la cerculete ...si motorul se aude muult mai incet ca la alte diesel-uri nesimtite chiar ...gen audi A4 modelul nou varianta diesel de 2,4 - 2.5 litri nu mai stiu exact cat ... ca solutie ar fi sa-i mai schimbi din filtre .. sau chiar poti sa-ti pui un filtreu de aer K&N conic de vreo 5-6 mil. <_< si ar trebui sa traga .. ca un 325i cu VANOS sigur nu o sa traga dar oricum nu va fi mare dif. cred.
  14. Eu vreau sa vand motorul de pe 318 TDS E36 an fabr. '95, 300.000 KM reali estimez eu (pe bord sunt doar 194K) --- consum 6.5 - 7 /100km in oras capacitate 1665 cu tot ce tine legat de motor. instalatii etc. sau sa fac schimb cu un motor de E36 320i/325i/328i benzina cu cel mult 230.000 km rulati, Germania si nu in Romania an fabr. min. 94.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.