Jump to content

amon

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    CLUJ NAPOCA

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525 d Steptronic E 60

amon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 2 buc. m-ar interesa. Prefer cu protectie de janta, cat de noi si cu DOT de maxim 3 ani, numai marci consacrate: Michelin, Continental, Dunlop, etc. Stare cat mai buna. salut, avem mai multe modele; cate ai dorii; set de 2 sau de 4? avem de la 50 lei bucata
  2. M-ar interesa anvelope de vara 225/55/16 - cat de bune.
  3. Vand/schimb 2 seturi de jante E60, originale pe 16, STAR SPOKE 115 si TRAPEZOID SPOKE 134 in stare f buna, nelovite, zgariate. Pret , fara anvelope : 350 Euro/set STAR SPOKE 115 si 275 Euro/set TRAPEZOID SPOKE 134. La schimb - caut jante cu anvelope ptr. E60 pe 17 sau mai mari.
  4. Salut, Anvelope pe 225/55/16 cu protectie de janta intre 300 si 450 lei ce ai avea? Ma intereseaza sa fie cu protectie de janta si sa nu fie noname. 2 sau 4 buc. Merci,
  5. La Cluj e 153 lei la reprezentanta. COmanda la 3 zile.
  6. Azi le-am curatat si eu. La fel cu EGR si galeria de admisie. Toate erau f. murdare, si cu multe depuneri. Voi posta si niste poze. Am decis deocamdata sa le las acolo, si voi urmari evolutia celor din strainatate care le-au schimbat. Oricum, e un pericol f. enervanta, acela de-ati distruge un motor, niste piese f ieftine, proiectate prost.
  7. Azi am demontat termostatul de la EGR si surpriza ..... . Acesta se pare ca nu functioneaza, deoarece pot sufla aer prin el. L-am comandat. Il voi schimba si va voi tine la curent cu evolutia temperaturii motorului. Acum, la drum de 50 km, fara urcare, niciodata temperatura nu ajunge la 90 gr. Maxim 85. De obicei, in jur de 82. PS. Acest termostat nu are nici un senzor sau mufa electrica, deci nu poate fi monitorizat de computer. Nu stiu, in schimb daca termostatul principal nu are mufa electrica.
  8. Nu cred ca se intampla acest lucru la nici un motor/display care ar avea simptomele descrise mai sus (adica probleme cu unul sau ambele termostate)
  9. Eu ma refeream la faptul ca, desi unul sau ambele termostate pot sa nu functioneze in parametri corecti, aceasta eroare nu apare pe tester, iar la E 60, daca nu intri in meniul secret nu poti sa vezi temperatura reala, deci nu stii despre aceasta defectiune usor neobisnuita. Practic poti sa umbli ani intregi asa , fara sa stii. MIe imi consuma cam la fel. Dar motorul e 177 CP. Ori e foarte departe de cifrele oficiale. Oricum e de asteptat sa nu le poti atinge, dar nici asa mare diferenta nu mi se pare normala.
  10. Am vazut pe un site strain ( http://forums.e60.net/index.php?showtopic=...=swirl%20flaps) , o foarte interesanta constatare, conform careia, e posibil ca acele E60uri care consuma mult sa fie afectate din urmatoare cauza: - neincalzirea suficienta motorului in timpul mersului si ca urmare motorul comanda mai mult combustibil pentru a incerca sa ajunga la temperatura optima de functionare ~ 90 gr. celsius. - cauza : un termostat aflat in apropierea valvei EGR care ramane deschis, practic racind motorul din prima clipa, inca inainte de atingerea unei temperaturi optime. - uneori si termostatul principal este gasit vinovat. Din experienta celor de acolo, s-a simtit o imbunatatire sensibila a consumului de combustibil. Ce trebuie facut, in primul rand este monitorizarea temperaturii de operare a motorului, ceea ce se face prin accesarea meniului secret (07) care afiseaza temperatura digitala a lichidului de racire. " 1) Turn ignition key to position 1 (Radio) 2) Press and hold Trip button until 01.__ appears. 3) The car’s chassis number will soon appear below this – add the last five digits together, and remember this total for later on. 4) Press and hold Trip button to get 01.__ again, and then keep pressing the Trip button repeatedly until menu “19 Lock On” appears 5) As soon as 00 appears below it, immediately keep pressing the Trip button until this figure reads the same as the total number of the last five digits of the chassis number which were added together previously 6) Wait momentarily until menu 01.__ appears, and then press the Trip to get menu 07.__, and the temp. will appear. If the car is started from this menu, you will get a continuous temp. read-out until the ignition is switched off again." Daca masina nu atinge intr-un timp rezonabil - depinde de regimul de mers - temperatura de 90 grade celsius, se recomanda verificarea celor 2 termostate, incepand cu cel mai usor accesibil - cel de langa EGR. Termostatul principal se pare ca este mai greu accesibil si dureaza mult mai mult. La mine, E 60 525 D Steptronic, in Cluj, se incalzeste destul de greu motorul, chiar daca afara sunt ~ 20 gr. Celsius. Trece de 90 de grade numai daca merg agresiv sau se merge bara la bara. Ce e putin mai ciudat, in aceste ultime cazuri temperatura trece de 95 si revine destul de greu. Sunt curios sa vad temperaturile cu care va laudati voi.
  11. Despre noxe, se scrie acolo ca au luat cu totii (in Finlanda si Anglia) testele de noxe. Cat despre permis un E 60 - tocmai asta e : foarte multi dintre noi le-am achizitionat second-hand. Ceea ce automat inseamna ca ne-am asumat - constient sau nu - riscul picarii unor piese. Dar adevarul e, ca nu imi permit un motor nou pe ea, ptr. ca pica niste piese in motor. Din ce am studiat eu, multe au picat si sub 65.000 km! Daca erau in garantie, se schimba alt motor, daca nu .... . Oricum BMW, in mod oficial nu recunoaste aceasta problema, astfel incat sa decida rechemarea in service, macar a celor care au clapetele cu ax de 4 mm (si nu de 4,5 mm pe noile modele). De asemenea, am inteles ca pe modelele diesel LCI, aceste clapete nu mai exista. De verificat.
  12. Am un E60 din 04.2004 cu navigatie Business si soft din 2005 (asa am luat masina). Sistemul audio este cel original, format din aceeasi unitate care primeste si DVDul de navigatie. Acesta nu citeste decat CD in format audio. Am incercat in CLuj sa upgradez CD playerul ptr. a citi si mp3 fara ca tipul respectiv sa reuseasca. Mi-a spus ca, ar fi reusit numai daca as fi avut 2 unitati de CD/DVD. Una pentru navigatie si una ptr. audio. Stiti cumva daca este adevarat? Oare la reprezentanta as primi acelasi raspuns? Ce experienta aveti cei care ati reusit sa upgradati sistemul si cat v-a costat?
  13. Am vazut pe un site strain ceva f. f. interesant. Relativ curand, un finlandez a postat un DIY despre cum sa scapi de clapetele din galeria de admisie prezente pe modele diesel E60. Am si eu ceva scurgeri minore in acea zona si sunt extrem de tentat de a le demonta. Se pare ca in Occident, foarte multe dintre aceste motoare, si nu ineaparat cu multi km, sunt distruse din cauza ruperii acestor clapete si aspirarea acestora in motor, cu consecinte dezastruoase. Nu am vazut informatie confirmata, dar se pare ca rolul acestor clapete este doar de a reduce emisiile la turatii sub 2000 . Daca vreti sa vedeti DIY , dati o cautare pe google dupa "anzafin swirl flaps". Ce parere aveti? Voi le-ati demonta? Astept pareri.
  14. Mare dezamagire dupa testele din iarna ale BMW Sauber. Iata greutatile cu care se porneste in cursa de maine, preluate de pe alt site. ] 1. Sebastian Vettel, Red Bull, 644kg 2. Fernando Alonso, Renault, 637 3. Mark Webber, Red Bull, 646.5 4. Rubens Barrichello, Brawn GP, 661 5. Jenson Button, Brawn GP, 659 6. Jarno Trulli, Toyota, 664.5 7. Nico Rosberg, Williams, 650.5 8. Kimi Raikkonen, Ferrari, 673.5 9. Lewis Hamilton, McLaren, 679 10. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 673 11. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 679 12. Heikki Kovalainen, McLaren, 697 13. Felipe Massa, Ferrari, 690 14. Kazuki Nakajima, Williams, 682.7 15. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 690 16. Nelson Piquet, Renault, 697.9 17. Robert Kubica, BMW Sauber, 659 18. Adrian Sutil, Force India, 648 19. Timo Glock, Toyota, 652 20. Giancarlo Fisichella, Force India, 679.5
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.