Jump to content

kosfunny

Members
  • Posts

    290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kosfunny last won the day on January 11 2013

kosfunny had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.amdauna.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    unii ii spun Capitala

Previous Fields

  • Masina
    focus

Recent Profile Visitors

10740 profile views

kosfunny's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

78

Reputation

  1. In procesul verbal de sanctionare a vinovatului, a carui copie trebuie sa o primeasca toti cei pagubiti, trebuie ca politistul sa treaca in rubricile prevazute numele asiguratorului si numarul politei de asigurare ! Dosarul de daune se deschide de deschide prin intermediul BAAR in baza autorizatiei de reparatie si a procesului verbal de sanctionare .
  2. kosfunny

    Euroins?

    In caz de dauna majora nu va grabiti sa bagati masina in service, chiar daca va spune inspectorul. Masina este a voastra, nu a inspectorului, nu a asiguratorului si nici a service-ului. Daca masina este dauna totala legea nu il obliga pe asigurator sa plateasca mai mult decat valoarea maxima de despagubire. Daca din aceasta suma trebuie sa platiti tractari, devize, reconstatari parcari etc nu este problema asiguratorului. Legea il protejeaza la acest capitol. Daca indicatia de duce masina in service a fost data de inspector pe mail , atunci service-ul sa ceara asiguratorului bani.
  3. Modificarile legislatiei RCA facute prin intermediul Ordonantei 54/2016 se aplica numai politelor emise dupa data publicarii in Monitorul Oficial . Fac aceste precizari deoarece Ordonanta aduce unele schimbari importante atat in ce priveste procedura de despagubire cat si in ce priveste obligatiile asiguratului . O modificare demna de luat in seama si pe care nu o vad prea mediatizata este aceea prin care asiguratul RCA in caz de accident, este obligat ca in termen de 5 zile lucratoare sa notifice asiguratorul furnizand informatii cu privire la cauzele si imprejurarile producerii acestuia ! ATENTIE , nerespectarea acestei obligatii da dreptul asiguratorului ca in anumite cazuri sa recupereze sumele platite ca despagubire de la vinovatul de accident ! In consecinta , dupa un accident , fie el si unul minor SA NU REPARATI MASINA FARA SA VA PREZENTATI CU EA LA ASIGURATOR !
  4. Cum i-am spus si personal lui Daniel de la inceput si apoi s-a convins si singur, pana falimentul Carpatica nu va fi luat prin hotarare judecatoreasca definitiva nimeni nu ii va baga masina in reparatie decat daca plateste el. Fondul de Garantare poate face constatarea daunelor dar nu este in masura sa plateasca niciun dosar pana falimentul nu este declarat in toate conditiile legii. Cat despre despagubirea pe care o face FGA-ul , vad ca unii spun ca ar fi defectuoasa . Clientii mei care au avut dosare pe Astra si chiar Forte asigurari au fost destul de multumiti . La fel si unele service-uri care au avut de primit bani de la ei. Nu neg ca poate altii au avut neplaceri dar atat eu cat si cei pe care ii cunosc am fost multumiti de ei. In mod normal nici nu ar trebui sa existe probleme deoarece acest fond a tot acumulat bani de-a lungul timpului iar singurele despagubiri au fost facute doar pentru Astra si Forte pana acum.
  5. kosfunny

    Euroins?

    REgie proprie la un nivel care sa ii permita pagubitului sa isi repare masina cum si unde vrea el !
  6. kosfunny

    Euroins?

    Da , asa e, privesc situatia din balconul celalalt, dupa ce am fost si in alalalt DE cativa ani nu mai lucrez pentru asiguratori, ma ocup de consultanta in asigurari si asistenta in despagubiri. Adica apar interesele pagubitilor in fata asiguratorilor si mediez conflicte aparute in procesele de despagubire. Nu poti face acest lucru in mod corect si profesionist decat daca cunosti drepturile si obligatiile ambelor parti , daca esti constient de interesele ambelor parti. Trebuie sa stii cum sa impaci si capra si varza , altfel se pierd bani si timp prin tribunale . Iti raspund punctual si pentru ultima data . Nu am chef de polemici si nici prea mult timp de pierdut. Da, stiu foarte bine ce se intampla in service-uri, inclusiv in reprezentante. Poate tu esti un om corect si reprezentanta la care lucrezi tu este una unde totul decurge cum este normal intr-o tara civilizata. Ce pot sa iti spun , este ca eu unul nu sfatuiesc pe nimeni sa isi bage masina in vreo reprezentanta decat daca nu are alta solutie. La ce masina vrei sa iti aduc injector nou, la jumatate de pret ? Cred ca intelegi ce vrei sa spun si inteleg si altii , nu e nevoie sa continuam. Asta e si un raspuns dintr-o multitudine, la intrebarea legata de cunoscutul cuiva din service. Legat de Audatexul cu contract, ai partial dreptate. Dar aici nu vorbim de service-ul care are conventie de colaborare cu asiguratorul unde aspectele legate tarife sunt negociate in asa fel incat ambele parti sa fie multumite. Vorbesc de serviceurile care nu vor sa cada la pace cu asiguratorii dar in schimb fac lucrari ce se deconteaza pe RCA, ca doar legea permite pagubitului sa mearga la orice service. Daca o sa iti arat devize in care ora de manopera sare si de 100 de EURO la masini normale , nu la vreun Bentley , o sa zici ca mint , dar sa stii ca exista . Si sunt mai multe lucruri, care sincer chiar nu sunt de spus , lucruri urate care sunt acoperite de legi facute in interesul unor cercuri de baieti destepti care fac bani frumosi pe seama asigurarilor si in detrimentul pagubitilor. Iti mai spun si ca afirmatia ta prin care sustii ca "inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" chiar ma face sa rad. Voi astia din unele service-uri nici rahat nu ati mancat, nici gura nu va miroase. Hai sa nu mai fim ipocriti , e de recunoscut faptul ca asiguratorii mai au mult de lucrat in ce priveste o relatie corecta cu pagubitii, dar sa negi ca in ograda service-ului totul e bun , frumos si in interesul amaratului napastuit de soarta e o dovada clara ca nu poti fi obiectiv. Pe langa realitatea pe care am expus-o in postul precedent legata de piesele care nu se inlocuiesc, mai exista o realitate. Cea legata de inspectorii de daune, multi dintre ei fiind in stransa legatura de colaborare cu unele service-uri care dau comisioane pentru fiecare masina trimisa. Unii dintre ei, chiar sunt angajati la asigurator prin tragerea unor sfori de catre patronii acestora. Daca nu ar face bani service-urile de pe urma daunelor nu ar mai avea atata interes sa lucreze cu asiguratorii si nici nu ar avea bani sa intretina lantul asta de coruptie. Cine a avut nesansa sa deschida dosar de daune poate confirma faptul ca dupa sau in timpul deschiderii dosarului inspectorul incerca sa manipuleze mai mult sau mai putin subtil pagubitul cu scopul de a-l indruma catre un anumit service. Vezi? Eu sunt impartial, nu scutesc pe nimeni de critici. Un lucru insa trebuie constientizat, in triunghiul asta al Bermudelor...ASIGURATOR-PAGUBIT-REPARATOR, ultimul este cel care mereu are de castigat. De aceea asiguratorii incearca sa excluda reparatorul din joc. Din pacate ofertele in regie proprie nu sunt mereu indeajuns de convenabile pentru pagubit, dar poate in viitor vor imbunatati sistemul. Cat despre audatex , dat, eurotax cred ca stiu cu ce se manaca. Lucrez in daune de pe vremea cand service-urile nu auzisera de ele sau se zgarceau sa le achizitioneze si faceau devize pe coli A4 scrise cu pixul . Ele mi-au stricat vederea Si poate nu ai dedus bine ce am scris si profit de asta sa imi fac si putina reclama , ca tot am scris atat, am lucrat mult timp ca inspector de daune si inspector antifrauda in cateva firme de asigurari, dar de cativa ani ma ocup de consultanta in despagubiri , adica REPREZINT INTERESELE PAGUBITILOR IN FATA ASIGURATORILOR, asa ca nu e in interesul meu scot cat mai putini bani pt asigurator. Interesul meu e sa fiu corect cu ambele parti , acest lucru ajutandu-ma sa rezolv cat mai repede dosarele clientilor mei. Daca faci putina cercetare atat pe forumul asta cat si pe altele cu specific auto vei vedea pe cati colegi i-am ajutat cu succes. Poti afla chiar ca sunt si detinatorul site-ului www.amdauna.ro . Daca ai nevoie de mine in vreo problema legata de asigurari si daune sa stii ca iti stau la dispozitie, nu sunt ranchiunos . Mult succes in activitatea ta si... condu preventiv.
  7. Salut, Doar din vorbe nu imi dau seama de situatie, dar in general zgarieturile de crengi nu sunt profune. De obicei solutia tehnica pentru asa ceva e ...UNIFORMIZARE. In principiu trebuie lacuit intregul element . In mod normal , cei din service ar fi trebuit sa solicite prin reconstatare schimbarea solutiei tehnice , bineinteles , daca dreptatea era de partea lor.
  8. kosfunny

    Euroins?

    Si nu e logic ca firma de asigurari sa urmareasca sa scape de dosar cu cat mai putini bani ? Acum ca ofera destui bani sau nu pentru reparatia in regie proprie e problema lor de management dar scopul final este ca paguba sa se repare cat mai ieftin si cat mai bine posibil . Pana la urma e si interesul pagubitului , daca si gestioneaza bine reparatia poate ramane si cu bani de un gratar. Acum, fara sa ti-o spun cu rautate , cu ce e pagubitul castigat daca vine la tine la service, fara sa te cunoasca , sa ii pui tu capota originala cu 3000 de lei si sa incasezi banii pe vreo factura de 1500 de euro ? Ca sa nu mai spunem ca in 90% din cazuri, service-urile, fara stiinta clientului, ori repara piesa data la inlocuit, ori pun una aftermarket , ori baga una sh. Si acum , cu rautate iti spun , ca problemele la care s-a ajuns in materie de despagubiri isi au originea si in lacomia patronilor de serviceuri care atunci cand au reparatii pe asigurare ridica enorm tarifele. Am in spate o experienta de cateva mii de dosare de dauna instrumentate ca inspector de daune ulterior completata si cu cateva sute bune de cazuri in care am oferit asistenta individuala de specialitate, asa ca stiu foarte bine ce vorbesc ! Ca o paranteza, saptamana trecuta am obtinut de la Asirom 6500 de lei pentru o dauna care s-a reparat cu 4500 dar la care devizul Audatex intocmit de un service ajunsese la 12000 de lei. Si reparatia nu s-a facut pe genunchi dar s-au folosit piese de caroserie sh originale, chiar de pe un donator de fabricatie mai recenta .
  9. Din pacate Carpatica e in insolventa si administratorul judiciar dispune platile. Altfel spus, sunt plati in asteptare care se efectueaza pe masura ce se fac si incasari. Service-urile auto nu au prioritate si de aceea nu mai fac lucrari pe decontare directa. Avand in vedere ca sunt sarite airbaguri inseamna ca e destul de ridicat pretul reparatiei dar cred ca nu ai alta solutie decat sa iti achiti tu reparatia , sa depui cererea de despagubire insotita de actele doveditoare si sa faci dupa 10 zile reclamatia la ASF pentru a avea prioritate.
  10. Ai dat bara jos ? Mai mult ca sigur mai e cate ceva de constatat !
  11. Mai omule, daca vrei sa intelegi nu ai ce astepta de la ei , astepti mult si bine . Ti-am spus care e solutia, DESCHIDERE DOSAR PE RCA chiar daca este Euroins , despagubirea este simtitor mai consistenta plus ca exista un termen maxim de trei luni. Pe casco , termenul maxim este cel la care se redacteaza hotararea definitiva a instantei si nu ai nicio garantie ca iti este favorabila ! Legat de ASF sa stii ca nu au nicio putere de constrangere a asiguratorului in cazul asigurarilor facultative ! Ti-am spus ca te ajut, nu te speria, nu iti cer niciun ban !
  12. Cum ti-am raspuns si in privat, Eu merg in primul rand pe ABC pt ca am o relatie mai stransa cu ei si am mai auzit ca sunt OK si cei de la Gothaer si Forte . Pentru cine vrea asigurator cu contract de decontare cu reprezentante , dar cu pret pe masura , recomand Generali , Groupama si Uniqa !
  13. Am primit mailul, si iti raspund aici. Am citit raspunsul asiguratorului pe care mi l-ai atasat si sincer nu imi revin din uimire . Tu cu masina asigurata pe 10400 euro la dauna totala asiguratorul ajunge sa scoata din buzunar suma de 2750 de euro ???????????? Nu cunosc clauzele din contractul de asigurare al celor de al Credit Europe dar mi se pare prea de rahat . Este posibil sa fie acoperiti totusi de niste clauze, foarte probabil abuzive. Cum adica sa recalculezi suma asigurata dupa accident ? Daca nu aveai dauna iti incasau banii in functie de prima de asigurare initiala . Lasand toate astea la o parte, eu iti recomand sa suspenzi dosarul de la Credit Europe, sa ceri actele si sa il deschizi pe RCA la Euroins . Pe legislatia RCA , daca luam in calcul valoarea de piata de 7500 euro despagubirea minima ar fi de 5625 de euro . In aceelasi timp , nu i-as lasa in pace nici pe cei de la Credit Europe, i-as da in judecata si le-as cere toti banii care au fost dati pe Casco de la inceput plus dobanda legala , plus daune morale ! Da-mi un telefon daca vrei sa incepem razboiul ! PS Dragi colegi aveti grija cu cine incheiati contracte Casco , mai toti asiguratorii au inventat niste conditii contractuale de mai ai putin si trebuie sa le dai tu bani in caz de dauna, nu ei !
  14. Pentru ca sunt foarte multe abuzuri din partea asiguratorilor in cazurile accidentelor cu masini stationate sau oprite si in care se incheie formularul de constatare amiabila vreau sa clarific pentru dvs unele aspecte. Stabilirea raspunderii si regimul probator in cazul constatarii amiabile se face conform unui protocol semnat de toti asiguratorii. Aci se specifica clar, la art. 18.2 in ce caz se stabileste culpa comuna in cazul in care un vehicul era SATATIONAT (nu oprit !!! ) NEREGULAMENTAR sau OPRIT NEREGULAMENTAR INTR-O STATIE ! 18.2 Cazul 4.2 (culpa comuna) se aplica atunci cand A este in stationare (durata opririi depaseste 5 minute) neregulamentara sau oprit neregulamentar in statie (repet, DOAR in statie), si anume: a.) in zonele urbane , daca se dovedeste ca NU ESTE: -nici intr-un amplasament prevazut in acest scop in momentul in care existenta acestuia a fost dovedit -nici de-a lungul trotuarului (de ex in statie sau stationare pe doua benzi) -nici parte pe drum, parte pe trotuar longitudinal b.)In afara zonelor urbane , daca se dovedeste ca este: -total sau partial pe drum fara a fi semnalizat regulamentar prin semnalizare de avarie sau printr-un triunghi de pre-semnalizare -sau in afara unei amplasari prevazute in acest scop din momentul in care s-a stabilit existenta acesteia Deci - daca unul dintre vehiculele implicate in accident este parcat chiar sub semnul de stationare interzisa, chiar pe o trecere de pietoni sau chiar la o distanta mai mica de 25 de metri de coltul intersectiei dar este pozitionat longitudinal de-a lungul trotuarului sau parte pe drum parte pe trotuar , tot longitudinal, ASIGURATORUL NU POATE STABILI CULPA COMUNA . VINA EXCLUSIVA O POARTA CONDUCATORUL AUTOVEHICULULUI IN MISCARE -daca in afara localitatilor vehiculul stationat pe partea carosabila NU ESTE SEMNALIZAT REGULAMENTAR, indiferent de pozitia lui, este CAZ DE CULPA COMUNA Cine se confrunta cu un astfel de abuz il poate sesiza la consultanta@AmDauna.ro si va fi reprezentat gratuit in fata asiguratorului ! Tot la acest mail puteti solicita si o copie a acestui protocol !
  15. La serviceul pe care l-am recomndat mai sus o poti rezolva fara probleme cu conditia sa inchei un mandat de reprezentare ori service-ului ori mie ca sa putem recupera banii pt ca nu are conventie incheiata cu Carpatica. Daca vrei neaparat unul cu conventie iti pot recomnda mai multe dar sa stii ca cei de la Carpatica le dau bani destui de putini si nu te astepta la vreo lucrare prea calitativa. E posibil ca piesa nici sa nu vada cuptorul. Ar fi un service colaborator la pe Calea Rahovei vsv de MC Donald , in curte cu spalatoria. Patron e un fost electician de la Honda, Ionut si la fel sta si el mult printre oameni si ii tine din scurt. Nu mai gasesc nr lui acum , parca ceva cu Monkey era numele service-ului .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.