Jump to content

Joe Black

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionutbroasca84

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW316i

Joe Black's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. daca ti-ai rezolvat problema zimi si mie, cum?! uita-te in topicul meu, am aceeasi eroare.... si nu am reusit sa o rezolv!!!!
  2. am reusit ieri sa las masina la AB si azi am luat-o. ce crede-ti, mi-au schimbat furtun recirculare g.(nu stiu exact ce inseamna) valva vacuum: 240 ron piese, 200 manopera +tester! ce crede-ti mi s-a aprins din nou acelasi bec(imi vine sa-l scot din bord!). trebuie sa recunosc masina merge mai bine... in sensul ca-mi sta relantiul dar de tras.... unde , sau la ce specimene de specialisti treb. sa mai ajung sa-mi rezolv si eu odata prolema! sunt fan bmw si nici nu vreau sa ma gandesc sa o vand... dar m-a adus in pragul disperarii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Nu, la ei nu am fost pentru ca imi trebuia programare si sunt presat de timp ca saptamana asta sa o rezolv, pentru ca nu voi mai avea timp de saptamana viitoare sa umblu prin service-uri cu masina. Oricum, baietii de la AB mi-au spus ca ei nu au auzit de senzorul de la clapeta de acceleratie (cica nu exista asa ceva!) pe care, de altfel, l-am cumparat de la un magazin depiese auto. Resetarea setarilor a facut-o in seara asta, dar rescrierea soft-ului am auzit ca, costa foarte mult... si sincer, nu am bani de aruncat pe fereastra... Daca ascultam de toti pana acum, as fi schimbat tot ce am enumerat mai sus. Ideea este ca nimeni nu vrea sa ii asume responsabilitatea. As cumpara nu unul, ci doua debitmetre daca as sti SIGUR ca asta rezolva problema. Si eu incin spre partea de soft... exact de ce imi era cel mai teama. Cui as putea sa ma adresez pentru o rescriere a softului?
  4. Offf... pai da... stiu de eroarea asta... am incercat si eu sa o "treduc" sa am si dat-o altora (de la service... cica mai deshtepti k mine) si mi-au spus ca e debitmetru! Io nu stiu cum sa interpretez eroarea (.... ca-s praf...) DA` EI DE CE NU STIU?!?!?!?!?!?!? Asadar.... care e butonu`????????
  5. Dragii mei, Au mai trecut trei zile in care am fost in trei service-uri diferite... Codul de eroare care apare pe test este urmatorul: "Amestec carburant - setare". Unele computere vad si codul, adik 171 (cod de fabrica BMW) corespondentul lui, in celalalt sistem fiind P0601. Cautand sa lamuresc "problema", am primit urmatoarele raspunsuri: 1. Debitmetru! Trebuie schimbat debitmetru! - clar si raspicat... Am scos mufa si am decuplat debitmetrul... si ce credeti? Masina merge la fel de prost ( mentionez ca oscileaza la relanti intre 500 si 900 rpm... si nu mai are aceeasi putere). Cel care mi-a oferit solutia cu debitmetrul a constatat si o functionare defectuoasa a sondei Lambda a doua (cea de dupa catalizator) si parametrii necorespunzatori la pistonul nr. 4 (dar nu cu diferente foarte mari). 2. Prima sonda Lambda, cea care trimite semnalul catre catalizator pentru amestecul de carburant! - spusese un nene care facea analogii... Prima sonda Lambda functioneza in parametrii normali (cf. testelor de comp.) 3. Clapeta acceleratie - spusese un alt nene care a si curatat-o .... Codul P0601, din alte surse, se refera la "soft"...si astfel se bate cap in cap, codul de eroare... clapeta fiind ceva mecanic, nu electronic. 4. Catalizator - acelasi nene care facea analogii... cica aici se face "pe bune" amestecul de carburant. Dar cum facem legatura cu eroarea care spune "setare"? 5. Pompa de benzina - un alt nene... un alt test, o alta parere. Cica nu stiu ce mai face si asta... 6. Ultima si cea mai grava "parere" a fost referitoare la computerul de bord. Cica poate sa o fi luat-o razna si sa ii dea informatii eronate "throttel body-ului" (ca cica asa se numeste- cf. erorii). Mentionez ca impreuna cu eroare ce face obiectul povestirii de mai sus, a mai aparut (pe rand) si erori generate de senzorul "axa cu came" si "potentiometru clapeta acceleratie" pe care m-am grabit sa le schimb si, Slava Domnului, nu mi-au mai aparut ca si erori, dupa multe teste, fireste. Avand in vedere ca sunt la limita rabdarii si a nervilor, si daca nu vreti sa auziti de cineva care a dat foc la Universitate unui BMW seria 3, va rog din suflet sa ma ajutati, fiecare dupa cum stie si/sau i s-a intamplat, a auzit, a citit pe undeva... etc. cu informatii care sa ma ajute sa descoper marea dilema. Cu drag, Joe
  6. nu, nu l-am schimbat. masina are 170 de mii de km. e un 316i cu motor de 1.9, din 2000. crezi ca, daca ar fi de la debitmetru si avand in vedere ca am mers asa vreo luna si jumatate, s-au stricat si senzorii? ca si eroare de computer, nu apare chiar debitmetrul, daca el e buba?
  7. pare debitmetrul ....fa o proba cu debitmetrul cuiva ... merci mult! pare debitmetrul ....fa o proba cu debitmetrul cuiva ... merci mult! crezi ca am schimbat senzorii aia degeaba, desi mi-au aparut ca eroare pe tester?! dupa ce pun debitmetru trebuie sa mai resetez calculatorul?
  8. am pus-o pe 8 testere. am schimbat 2 senzori: axa cu came. clapeta de acceleratie si eroarea la bord mi-a aparut din nou!!!!!! nu stiu ce si unde sa ma mai duc!!!! nu-mi sta relantiul, oscileaza si nici numai trage cum tragea!nimeni nu poate sa-mi spuna ce anume este defect... apreciez orice ajutor venit din paretea voastra!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.