Jump to content

Dan_316i

Contributors
  • Posts

    4818
  • Joined

  • Days Won

    13

Dan_316i last won the day on July 12 2021

Dan_316i had the most liked content!

About Dan_316i

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Interests
    BMW e36

Previous Fields

  • Masina
    e92 335i M-Paket

Recent Profile Visitors

28281 profile views

Dan_316i's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

860

Reputation

  1. BMW are deja partener in Romania, pe cei de la Bertrand care au doua locatii in Sibiu.
  2. Pozele sunt din urma cu 2 ani, atunci cel putin arata ok. Eram intr-o vizita de curtoazie, tentat fiind de achizitionare. Masina era trasa "pe dreapta" in garaj din lipsa de sofer. 279454km
  3. @Tzitzicat Daca prin demontat complet te referi la striptease pana la cadru, atunci nu. Pernele si husele au ramas la locul lor, daca le desfaceam complet atunci mutam si plasa de prezenta si nu mai faceam codarea. Ca sa scoti cablajul nu e chiar asa de complicat, doar atentie sa nu iti belesti mainile in cadru si poze pentru situatia in care vrei sa documentezi totul. Eu a trebuit sa scot airbagurile din scaunele masinii si sa le pun in cele de M3. @minu94 Daca termostatul de ulei deschide mai repede clar nici uleiul nu ajunge la o temperatura mai mare sau ii ia ceva mai mult timp, este exact acelasi principiu ca si la lichidul de racire, iar temperatura lichidelor din motor este influentata de cea a mediului exterior. Iarna un motor se incalzeste mai lent decat pe timp de vara, iar orice artificiu ajuta sau incurca, in cazul asta un termostat care deschide mai repede are sanse sa incurce.
  4. @Tzitzicat M-am uitat peste pozele facute acum 5 ani si se pare ca retrofitul a inclus inlocuire de cablaj plus interschimbarea a 2/3 motorase de pe scaunele de Anglia, dar asta am facut-o pentru ca nu se potriveau cablajele cu memorie, mai exact motorasele pentru memorie aveau o mufa in plus. Faza e ca am facut retrofitul de ceva timp si nu vreau sa te induc in eroare, un lucru stiu sigur ca am comparat codurile la motorase pe bmwfans.info si asa am luat decizia schimbari lor intre scaune stg/dr dr/stg. @minu94 Da, stiu de existenta acelui termostat care inlocuieste cel original aflat in corpul filtrulu de ulei, insa pentru mine nu reprezinta o varianta castigatoare. Nu am de ce sa scad temperatura cu 15 grade, pentru ca atunci iasa motorul din temperatura optima de functionare, cresc noxele-consumul-alte belele. Oricum nu fac track cu ea si nici calduri de Arizona nu avem in Romania, inca. Alt lucru care nu imi place este ca odata inlocuit termostatul trebuie sa ai si garnitura necesara pentru capac, care nu se gaseste separat pe cod de la BMW si trebuie sa recurgi la artificii cu oringuri pe post de garnitura. Iarna temperatura nu o sa mai creasca nici in valorile ideale de functionare si atunci pune termostatul OE inapoi, alta problema de etansare de la garnitura greu de procurat si tot asa. Cand am zis reconditionare am facut trimitere la piesele care se pot servisa, inlocuit rulmentii de pe carcasa, bucsi, ansamblu inele colectoare, ansamblu perii colectoare regulator tensiune, punte diode, fulia care nu e una simpla, verificat rotor si stator, o curatare generala pentru ca se depune mizerie. Pentru fulie am folosit INA, iar pentru restul Bosch.
  5. Retrofitul l-am facut de ceva timp... ani, clar am folosit cablajele de pe scaunele vechi care erau tot full electrice cu memorie ca si cele de M3, la fel am mutat panourile de comanda ca sa fie comenzile pe partea care trebuie. Dar motorase stiu sigur ca nu am schimbat.
  6. Singurul artificiu facut la scaune a fost codarea pentru plasa de prezenta, in momentul asta stie ca e tot timpul cineva pe scaun. @WIN60 te referi la intercooler, pare mai relaxat motorul.
  7. Pe partea de soft nu am modificari. Am pus alt intercooler cu scopul de a reduce putin temperatura aerului din admisie si o incalzire usor mai mica a uleiul. Temperatura ridicata la care functioneaza N54 distruge cam orice ulei am pus in maxim 6-7k km. La ultimele schimburi de ulei am pus Liqui Moly Synthoil 5w40, iar pana in 10k km nu am mai completat decat max 500ml.
  8. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe club, dar lucrurile nu au stat pe loc. Intre timp familia a crescut si ca numar de persoane si ca numar de masini, asa ca urmeaza un update al topicului. Avem in plus un e84 X1 2.0D ED Sport Line 2014 si un F36 LCI 420i M Sport 2020, ambele doar sDrive si manuale. In ultimii 3 ani am mesterit la masina atat pentru upgradeuri cat si pentru mentenanta, stopuri LCI noi OEM daca tot am pus faruri noi OEM, intercooler Wagner Evo1, eleron carbon portbagaj, timonerie OE BMW Performance Short Shift, schimbat diverse bucsi si brate, inlocuit bara stabilizatoare fata cu alta noua OE, frane fata si spate OE, garnituri corp filtru ulei/baie/capac motor OE/OEM, reconditionat alternator Bosch+INA, Baterie noua Banner... Multi dintre voi ati sugerat alte jante pentru iarna si stopurile LCI, mai jos aveti dovada schimbarii.
  9. Michelin Pilot Sport 4 si 4S sunt din clasa UUHP Michelin Pilot Sport CUP 2 si derivatele sunt clasa anvelope de TrackDay
  10. Ia vezi aici, par sa stie ce fac.
  11. Pretul de care vorbesti este cu sticle noi de China, lucru pe care nu il vroiam, iar rezultatul era oricum un produs semi nou. Am ales varianta mai sigura si fara pierdere de timp. Initial am respins ideea de retrofit la stopuri LCI pentru simplu fapt ca sunt un moft estetic, dar le-am pus pe lista de modificari cu prioritate scazuta Astazi am dat comanda pentru un material de izolare capota de la STP, ce am acum pe masina necesita inlocuire.
  12. Baieti multumesc pentru apreciere Sunt faruri pe producator AL(Magneti Marelli), le-am prins la promotie pe autodoc cu 1800lei bucata fara modulele de xenon si cornering. Calitatea lor e foarte buna, acum vedem in timp cum se comporta. Le-am pus folie de protectie din start sa nu imi bat capul dupa. Din punctul meu de vedere nu merita sa fac recontitionarea, pretul la sticle-lupe-adeziv-manopera era cat costul unui far nou, iar in final tot nu erau noi. Poate altcineva le lasa asa cum erau, dar cand vrei si functionalitate si aspect, scoti cardul. Mai recuperez o parte din bani de pe farurile vechi. Daca tot am dat fata masinii jos pentru faruri, am inlocuit si cablurile de capota plus curatat si gresat incuietorile.
  13. Masina a primit un set de faruri noi OEM.
  14. Corect, atat 4 cil cat si 6 cilindri au problemele lor, totul depinde de ce isi doreste fiecare si depinde ce model vrei in final. 320i e usor orientat spre consum si fara mari pretentii sportive, 330/335i este usor mai gurmand si suficient de sportiv. Multi recomanda n52 pentru 6 cil, dar n53 si n54 nu sunt bau bau, iar motoarele sunt bune cat timp sunt intretinute corect. Orice motor alegi trebuie sa constientizezi mentenanta atenta dupa 100k km, care difera de la 4 la 6, de la aspirat la turbo.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.