Jump to content

Augustin AG

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pitesti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318

Augustin AG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Intrucat sunt extrem de stramtorat cobor pretul masini la 3000 euro cash !
  2. UP !!! Nu se baga nimeni ? La pretul asta si la cum arata masina rar sa mai gasesti asa ceva.
  3. Atunci cand am cumparat eu masina la 600 -1600 de euro mai gaseai masini fabricate prin 92-93 . Eu pe a mea am luat-o de la propietar si nu din parc.Daca citesti anuntul meu o sa vezi ca taxa de inmatriculare la mine a fost 1200 euro nu 300-400 .Deci... Nu imi laud marfa dar asta chiar e o masina super ok . Daca eram bisnitar de masini nu pierdeam la ea atatia bani ci o vindeam atunci cand era inca calda. :)
  4. Cu toate ca e masina mea de suflet ma vad nevoit sa o vand.Am adus masina anul trecut din Germania si am inmatriculato in decembrie de frica taxei minune si balbaielilor domnilor guvernanti.Speram ca daca o inmatriculez in februarie , martie reusesc sa mai scutesc cateva sute de euro si nu tb sa dau 1200 atunci. De cateva luni bune am masina de serviciu iar Bmw-ul nu il mai folosesc si e pacat de el sa iasa doar odata pe luna si atunci doar pana la spalatorie. Masina merge frumos, nu bate nimic la ea .Practic in tara are doar 12.000 km decand am adus-o . Modelul este E 36 318i ,data de fabricatie a fost 12 decembrie 1995 si prima inmatriculare a fost in iunie 1996, are ca dotari : 2 air baguri, ABS, Pilot automat, dublu clima electronic, car kit parrot , 4 chei , carte service la zi, carlig de remorcare demontabil ,cauciucuri noi ,filtre schimbate acum cateva sute de km, kilometraj 199.850 km . A avut pe ea cateva puncte de rugina (vopsea umflata ) in locurile cunoscute deja pentru bmw.. adica pe buzele de la aripa si pe colturile de la praguri, dar au fost rezolvate imediat. Atunci cand am adus masina am dat pe ea 3600 euro in germania, 1200 euro a fost taxa cretinilor iar drumul , actele si toate cele au mai fost inca vreo 700 euro . Pretul este de 3700 euro si se poate vedea in bucuresti .O vand la pretul asta pentru ca am urgenta nevoie de bani . Telefoane la care pot fi gasit :0741155013(Augustin) sau 0741105060 (Robert) Masina e acum in bucuresti la ring grand hotel in parcare .O tin acolo la un prieten pt ca vroiam sa o bag in vitan in weekend.La al 2 lea numar se poate vb direct cu el pt vizionare . Imi cer scuze pt calitatea pozelor.
  5. Si eu am avut problema asta ...La viteze mici , in special in curbe imi fugea de spate putin.Am verificat mecanica si amortizoarele si erau ok .Am schimbat cauciucurile care erau pentru toate anotimpurile cu unele de vara si am rezolvat problema. Iar ca recomandare pt cei cu motoare mici (1,6-1,8l) puneti un cauciuc mai inalt pe masina .La ce drumuri avem noi in tara si tinand cont de faptul ca masinile nu sunt facute pt liniute si drifturi o sa scutiti multi bani pe mecanica .Eu am acum 205/65/15 si sunt super multumit.A crescut confortul si mecanica nu mai tipa asa de tare cand treci peste gropi sau peste denivelari .Recunosc ca merg batraneste cu masina si nu o alerg decat pe autostrada si nici atunci cu viteze mari tot datorita drumurilor...
  6. Merci Dan pt explicatii !!! Mai mult de atat chiar nu am ce sa mai cer .Da-mi si mie un pm unde gasesc chestile astea sa bag comanda.Deci zici ca la gropi nu se intampla nimic cand treci cu masina peste ele ? Mda ... Explicatia ta e absolut logica si imi lamureste mie nedumerirea.Eu am folosit asa ceva cand faceam off road extrem si intradevar astea de poli sunt super rezistente.Durata lor de viata depasea lejer echivalentul a 3-4 bucsi de cauciuc.Singurul dezavantaj acolo e ca nu prea preluau socurile si transmiteau chestia asta in alte subansamble.Dar acolo ideea era sa termini cursa nu sa ai confort. Da-mi te rog pe PM sursa . SI inca odata multumesc frumos pt o explicatie super pertinenta.
  7. Bun si daca sunt mai dure nu iti afecteaza pivoti ? M-am uitat si eu la astea cu poliuretan si am retineri... O sa fie mai precisa directia dar o sa iti omoare mai repede pivoti si capetele de bara.Ele de la mama lor au un anumit grad de deformare .Iar cu alea de poliuretan acel grad dispare complet. Pe masina mea am cauciucuri cu talon mai mare deci alea de m nu o sa fie o problema.Prefer comfortul si mai putin sportivitatea.Deh..varsta !
  8. Si eu tb sa schimb bucsile pe masina.Cand treceam peste gauri se auze un zgomot mai dur.Am crezut ca e vreun pivot sau cap de bara dar am fost la un amic de are statie itp si am pus masina pe scula lor de verificat mecanica si mi-a spus ca sunt bucsile alea.El l-e zicea bucsi de comfort. In magazin se gasesc si cu colierul ala metalic la vreo 120ron bucata sau separat doar bucsa la 25 ron bucata.Cele de prim montaj Lemforder sunt cu vreo 4 ron mai scumpe decat Swag sau Feby.Mecanici imi recomanda Lemforder.Eu stau in Pitesti si nu am problemele cu drumul la fel ca si colegii din Bucuresti.Eu injur primarul daca vreun capac de canal nu e la nivel cu soseaua .... Acum citind topicul asta am aflat ca cele de M difera si ca sunt pline. Stie cineva, daca montez de M nu afecteaza mai tarziu pivoti sau capetele de bara? Amicul meu mi-a recomandat sa schimb repede bucsile astea pt simplul motiv ca pe principiul dominoului o bucsa stricata la mecanica v-a atrage dupa ea si alte stricaciuni . Si cum adica rigidizeaza directia? Stiu ca diferenta intre mecanica de M si cea normala pe E36 consta in bucsile astea , arcuri, amortizoare si parca bara de torsiune . Daca pun bucsile de M nu termin mai repede pivoti su capetele de bara? A montat cineva si a mers cu masina 10.000-15.000km si a observat vreo diferenta?
  9. Am ametit cautand pe forum... A cumparat cineva cheie briceag pt E36 ? Eu am cautat azi in vreo 4 magazine, am gasit ceva dar cand am mers la mesteri care prelucreaza asa ceva mi-au explicat ca nu se poate prelucra modelul . <_< A cumparat cineva asa ceva dintre voi ? Ce marca sau daca imi poate da un link catre un magazin de vinde asa ceva. Cheia mea a suferit un mic soc si trebuie neaparat sa imi fac un set nou.SI daca tot vreau sa o schimb vreau sa ii pun o cheie biceag ca e satula nevasta sa tot sa imi coasa buzunarele pe interior. Multumes mult !
  10. Pyu..mergi la un magazin de piese auto cu seria de la masina si pune-l pe flacaul ala sa caute filtrul dupa serie si sa iti si arate unde vine.Daca se coieste mergi la alt magazin din oras .Daca cauti filtre Mann alea au si poze in cutie.Distanta e prea mare intre noi sa pot sa te ajut fizic. Eu merg pe ideea ca unul dintre fosti propietari ai masini a scos filtrul si a uitat sa il mai monteze. Mult succes !
  11. Pyule de unde esti ? Ca poate facem vreo manevra si ne vedem ..Imi tb toata seria masini nu doar ultimele cifre.Cam ciudat ce imi spui tu acolo.Alea fara filtre sunt primele modele de E36 .Dar in 95 doar cine stie cum sa nu ai filtru.Asta nu era optional.
  12. Mda... DA mai multe detali : imi tb inclusiv seria de la caroserie .De unde ai luat tu masina?Exista o singura varianta care nu are filtru deloc.E cea cu cea mai slaba echipare sau comenzile speciale gen flotila auto la vreo firma.Stiu ca sunt rare modelele astea dar se pare ca tu in momentul de fata esti propietarul uneia dintre ele .De curiozitate ..ce optionale ai tu pe ea?
  13. Pyu ..ce masina ai tu mai nene? Ca spui ca nu e acolo... unde toata lumea il are .Deci aer nu ai ...nu are cum sa fie in spatele aerotermei .Deci e in fata sub stergatoare este sigur !Daca masina ai luat-o de la nemti si intamplator parcul avea patron turc sau rus sigur nu o sa il gasesti.Daca neamtu mai face o revizie inainte sa vanda masina, turcu sau rusu rezolva in stil romanesc.Nu baga aer..scoate filtrul si gata.Poate din cauza asta nu il gasesti. Eu acum 15 minute am schimbat filtrul de polen si am urmat pas cu pas ce spun colegii pe forum . A durat 20 de minute demontat - montat ! Mergi la un mecanic care stii ca e meserias in bmw-uri si rezolva treaba. Exista riscul sa mai rupi si alte alea pe acolo daca tot montezi si demontezi haotic.Si nu face daraua cat ocaua ...
  14. Eu am E36 318i din 95.Masina conform manualului de service a primit de la 140.000km numai ulei Mobil 1 15W40 pe timp de vara si pe tip de iarna 5w30 tot Mobil 1. Eu acum am facut revizia si am bagat acelasi tip de ulei. De la un bun prieten care e un mecanic deosebit , am aflat ca atunci cand schimbi uleiul din motor si aici vb de producator e foarte indicat inainte sa speli motrul prin interior.Iar explicatia lui imi pare logica.Fiecare producator foloseste un alt tip de aditiv iar formula chimica difera cam la toate. AM vrut initial sa bag Castrol pt Bmw dar baiatul de la magazinul de piese mi-a aratat factura de import si stupoare . Pe ele scrie made in germany dar sunt defapt produse in Turcia...A doua zi un coleg de al aluia se jura si pe masa si pe tacso ca sunt uleiuri nemtesti.Pretul de achizitie era in jur de 28 ron.Iar pe raft ajungea la 56. Ca deh ..e original. Deci grija mare la ce cumparati. Eu mobil 1 il cumpar de la importator si stiu clara ca e produs ori Belgia ori in Franta. Eu unul pt E36 recomand Mobil 1 datorita eliminari riscului de teapa turceasca.
  15. Sarutmana boierule ! Merci mult ! Nu stiam de faza cu disparutul lor treptat.Credeam ca pleaca de la 1 si incet incet urca pana la galben .Daca asa e ..atunci am rezolvat problema repede.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.