Jump to content

darco_timisoara

Members
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    E46 FL 2002 318i N42

darco_timisoara's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

29

Reputation

  1. Am curatat contactele si la motoras si la debitmetru. Nu mi-a mai murit motorul. O sa-i pun zilele astea testul pe ea sa vad daca au reaparut erorile. Unde e situata unitatea de control al vvt?
  2. Buna seara, De cateva zile a inceput sa imi moara motorul din cand in cand la relanti si sa tremure la relanti. Ieri mi s-a aprins si martorul "check engine". Astazi am facut o scanare cu INPA si mi-a returnat erorile pe care le postez mai jos. Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de aceasta problema si care a fost rezolvarea? De asemenea, din ce am mai citit, s-ar putea sa fie defect modulul de control al vvt sau motorasul vvt. Nu stiu unde este localizat modulul de control vvt la motorul meu, E46 318i facelift N42. - 27F3 CDKCVVT - CAN-Timeout VVT-Control unit Error counter: 16 Logistic counter: 101 - 285C CDKDVCAN - VVT-CAN-communication Error counter: 0 Logistic counter: 0 - 2811 CDKCANB - Local CAN Bus Off Error counter: 0 Logistic counter: 0 - 2783 CDKLM - Hot film air mass meter Error counter: 0 Logistic counter: 0 Multumesc!
  3. Eu spuneam ca poate asa e normal sa faca, cand e rece motorul sa intre "socul" si sa fie mai turat motorul cateva secunde. Zic si eu
  4. Masina aia sigur are mai mult de 150k km. Eu pe al meu N42 il am de peste 7 ani si am mers extrem de putin cu el si are aproape 200k km. Daca totusi o vrei, te duci la reprezentanta sau un service de incredere si o verifici cap-coada.
  5. Felicitari! Arata bine de tot! :goodjob:
  6. Mie imi place maxim frozen blue
  7. Ia-ti volan pe partea normala pentru tara asta, vrei sa omori oameni nevinovati? Oricat de "cu capul pe umeri" te crezi, nu te ajuta masina de Anglia. Gandeste putin inainte sa te arunci la masina cu volan pe dreapta. Ai de unde alege BMW-uri si ti-o poti face cameleon, leopard, struto-camila sau ce vrei tu. N-ai bani de volan pe stanga? Mai strange sau ia altceva.
  8. M-am resemnat cu acest consum relativ mic Daca n-am schimbat la garnituri si o-ringuri...
  9. Aditivii sunt frectie la picior de lemn. La N42 e clar, in prima faza schimbi garnitura capac, pompa vacuum, iar daca scoate fum pe evacuare dupa ce stai putin la relanti - schimbi semeringuri supape. Dupa ce am facut asta, mi-a scazut consumul de ulei de la 2l/1.000 km la sub 1 litru din schimb in schimb.
  10. Foarte frumoasa! Si eu visez la motorul acesta. Unde au fost facute pozele?
  11. Dupa multi ani am reusit sa rezolv treaba de mai sus. Poate ajuta pe cineva care are probleme similare la pornire cateodata. Rezolvarea am descoperit-o citind despre aceasta problema pe un forum strain - un simplu update de soft. L-am facut in ianuarie la reprezentanta si de atunci nu s-a mai repetat problema nicidoata. Precizez faptul ca pornea rau atunci cand temperatura apei era putin peste minim.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.