Jump to content

benkenobi

Members
  • Posts

    203
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316i

benkenobi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. nu lucrezi la nici o reprezentanta. poate portar dupa cata gramatica a limbii romane stii. poti ajuta omul sau nu? on topic-motor sh este solutia si pus pe le piesele noi pe care deja le-ai achizionat. bafta
  2. buna ziua tuturor. am un e36 din decembrie 95, dubluclimatronic ffind ger afara ceed ca au inghetat comenzile paletilor de dirijareca aerului. asa incat atunci cand am vrutr sa rotesc rozeta din aerisitorul central ( pe cald/rece) cred ca s-a rupt ceva. acum merge in gol, nu mai actioneaza nimic as vrea daca e posibil sa imi spuneti cum se poate demonta pentru reparatie/inlocuire. multumescd tuturor si va doresc un an nou mai bun ca cel ce se incheie curand.
  3. si la mine mirosea urat. am luat un sparay spuma cu un furtunel. am desfacut compartimentul unde este filtrul de polen , l-am scos si am bagat spuma la greu. dupa ce s-a dizolvat spuma, aam bagat un filtru nou. am mai bagat spuma si in aerisitoare. acum nu mai miroase asa tare ca la inceput. cred ca in vara asta mai fac odata operatiunea.
  4. am cumparat un spray de igienizare ( ala cu furtunel), am scos filtrul de polen siu am bagat spuma pe radiatorul ala in locul unde intra filtrul. am bagat si prin aerisitoare. am scapat de misrosul neplacut dar nu stiu poentru cata vreme. masina e 36 climatronic.
  5. am avut o pb similara. masina 316 din decembrie 95. ventilatorul de pe radiator nu se oprea, mergea continuu chiar si cu motorul rece. de vina era un releu care a ramas cu contactele lipite. releul se afla in cutia cu sigurante si are culoarea mov. nou costa 19 lei. legat de lipsa aerului cald inclin sa cred ca instalatia de racire nu este aerisita corect.
  6. strange putin ( 90 grade) surubul de reglaj al cremalierei casetei de directie. daca dispare bataia inseamna ca ai joc in caseta, daca nu incearca schiumbarea flanselor de amortizor. sa ai spor si o zi buna.
  7. problema rezolvata. mufa de la final stage unit. se poate inchide.
  8. salut tuturor. de curand am o mare problema, masina este e36 din decembrie 95, 316i, dublu climatronic digital. problema este ca odata pornita ventilatia nu baga aer, adica nu invarte motorasul de la aeroterma. mentionez ca nu baga aer cald si nici rece, desi pe ecran pare indicatia ca turatia motorasului aerotermei varaiaza de la minim la maxim. am desfacut capacul de sub capota si am pus fire de alimentare de la baterie la motorasul aerotermei. motorasul functioneaza perfect. am legat un bec la firele de alimentare ale motorasului si am pornit climatizarea. am constatat ca nu becul nu se aprinde, deci nu vine tensiune la motorasul aerotermei cand climatizarea este pornita. sigurantele din cutia de la compartimentul motor sunt ok. nu stiu unde sa mai caut. am inteles ca ar putea fi un alt set de sigurante sub torpedoul de la pasager aferente climatizarii. adevarat sau fals? sau ar mai putea fi de vina piesa cu tepi? sincer nu stiu unde sa caut. ar mai putea fi ceva relee de vina? multumesc tuturor care pot da solutii.
  9. salut tuturor. am avut aceeasi pb. masina 316 din dec 95. am schimbat valva pcv si lucrurile s-au ameliorat substantial. am inceput cu schimbarea bujiilor. rezultat zero. am curatat clapeta acceleratie-rezultat zero. am curatat senzorul de pe corp clapeta acceleratie-rezultat zero. debitmetrul este ok. nu am pus masina pe tester dar, asa cum am spus, dupa schimbarea valvei pcv lucrurile s-au ameliorat substantial. o zi buna tuturor.
  10. nepornita de 4 zile. a pornit la prima cheie. a mers ok pana s-a incalzit, apoi la temperatura de regim normal de lucru a ramas blocata la 1200 rot/min. nu vrea nicidecum sa mai coboare. nu stiu care ar fi cauza, dar macar porneste. daca totusi aveti vreo idee.......... nepornita de 4 zile. a pornit la prima cheie. a mers ok pana s-a incalzit, apoi la temperatura de regim normal de lucru a ramas blocata la 1200 rot/min. nu vrea nicidecum sa mai coboare. nu stiu care ar fi cauza, dar macar porneste. daca totusi aveti vreo idee.......... masina e36, 316 dec 95
  11. o problema simlara am avut si eu. am schimbat valva pcv si acum merge brici.
  12. daywalker- sunt total de acord cu tine. fara echivoc montarea inversa a anvelopelor de iarna cu sens unic de rotatie nu face decat sa le reduca gradul de eficacitate. oare suntem noi mai destepti decat cei care fac, poate, mii de experimente ( proiectantii si contructorii acestor tipuri de anvelope) pana gasesc solutia tehnica cea mai potrivita pentru obtinerea aderentei maxime a anvelopei? in alta ordine de idei- daca montarea corecta a unei anvelope de iarna creeaza aderenta maxima, nu este logic ca aderenta ramane neschimbata indiferent ca vb despre tractiune ( demaraj) sau franare? ce naiba mai oameni buni, inventam noi apa calda? personal folosesc anvelope de iarna din anul 2001 si niciodata nu le-am montat invers. trebuie mentionat c a exista insa si anvelope de iarna fara sens de rotatie( construite in mod special pentru diminuarea zgomotului la rularea pe carosabil neacoperit de zapada), acestea putand fi montate oricum pe janta. ciupanezu- te rog posteaza articolul si actul normativ, atunci cand le vei gasi.
  13. 100000% sunt ilegale În România ºi În majoritatea Þãrilor din UE. Unde scrie asta? P.S. nu vand, nu cumpar astfel de anvelope ci doar sunt curios unde scrie pentru ca nu am vazut nicaeri scris anvelopele clutate nu sunt interzise in romania (nu inca) asa cum nici cele de iarna nu sunt obligatorii ( inca). spun asta din surse sigure ( prieten de familie mare importator de anvelope). in europa sunt mai multe tari care permit utilizarea lor pe timp de iarna, cateva luni pe ani. si inca ceva- un principiu de drept spune asa-unde legea nu distinge, nici noi nu distingem. deci daca nu este mentionat nicaieri in mod expres interdictia de a utiliza acest fel de anvelope, atunci ele sunt legale. anvelopele in cauza se pot utiliza si fara cuie ( neclutate) gaurile in cauza actionand pe gheata ca niste mici ventuze. clutarea lor se face la cerere si se face foarte repede cu ajutorul unui mic cleste ce intra in gaura si o largeste lasand sa cada cuil inauntrul ei, cauciucul strangandu-se singur pe cui dupa scoaterea clestelui. da, exista riscul sa sara cele cuie daca se ruleaza in viteza pe carosabil uscat. cat despre vibratii , acestea nu sunt de natura sa afecteze comportamentul masinii, numai zgomotul pe carosabil uscat este ceva mai deranjant. daca acele clute ( cuie) genereaza vibratii, atunci ce sa mai spunem despre lanturile antiderapante? in fapt exista si anvelope pentru TIR-uri (anvelopele superbalon pentru puntile spate ale semiremorcii) care au aceste mici ventuze pe calea de rulare pentru a conferi o mai mare aderenta la asfalt., respectiv stabilitate pe serpentine.
  14. am schimbat acum 3 luni acel cot. piesa a costat 28 lei, manopera nimic. am muncit cca 1,5 ore. nu am demontat carcasa filtru polen, m-am chinuit putin dar a mers. masina e36, dubluclimatronic.
  15. unul singur pe roata stanga fata.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.