Jump to content

valithemen

Members
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    vip_vali@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318

valithemen's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Problema rezolvata dupa 2 zile de cautari.Inchiderea centralizata din alarma,s-a blocat,"se cearta",asa cum mi-a spus electricianul,cu calculatorul masinii. Multumesc.
  2. Salutare. Va rog,ajutor in urmatoarea problema. Ieri,ma duc hotarat sa plec cu masina mea (E36,1.8,'93),si o gasesc cu bateria descarcata si bordul aprins.Incarc bateria,incerc sa pornesc dar nu se pun indicatoarele de temp. apa si litrometrul.Pornesc,dar nu se opreste.Demontez contactul cu cheie,partea electrica,o curat,problema persista.Scot mufa de la contact,pun borna la baterie,bordul se aprinde...Mai exact partea cu oil service si kilometrii + cele 2 becuri rosii de sus.Ideea este ca nu se opreste din cheie si ramane bordul aprins chiar daca scot cheia din contact.Am incercat si cu alte ceasuri de bord,la fel.Va rog,un sfat. Multumesc.
  3. Bravo frate!Respect!Cacacioshii astia sunt buni doar de scris iordane pe forum,ca in rest....Oricum,subscriu si eu la ce ai spus tu mai sus!
  4. Salut. Singura piesa de pe stalpul de care zici tu ii intrerupatorul(contactul) care ii si de la luminile din interior sau nu am inteles eu bine care ii piesa. Asta ii piesa de care zici? exact asta!
  5. :) Oameni buni!Nu faceti greseala mea!Acelasi lucrum am patit si eu,si am demontat degeaba tot sistemul de inchidere!Defectiunea este alta!Pe stalpul din mijloc de pe partea soferului se gaseste o piesa in care se "imbuca" sa spun asa broasca de pe usa.Tot acolo se gaseste un "butoias" din plastic care in mod normal la fiecare inchidere-deschidere a usii se roteste.Daca se blocheaza se uzeaza neuniform si atunci broasca de pe usa care are un microcontact o citeste ca si deschisa si automat o descuie.Inainte de a verifica altceva, verificati si partea asta.La mine asta a fost! Multa bafta!
  6. Eu caand spun ca unii bat campii aici!
  7. Frate asculta: Daca ai banii du-te si cumpara 318 i,nu mai sta pe ganduri. Daca nu esti hotarat,nu iti lua. Orice se spune aici ssa nu iei in seama,99% se bate campii,sunt multi care nu aau habar mavar si din ce am aflat multi nici nu sunt posesori. Eu am 318 i inmatriculat in Bulgaria,este super masina trage bine cand ai benzina buna (nu lukoil contine prea mult sulf si dauneaza),cat despre faza cu Nova eu unul nu cred.Se fac mlte misthtouri pe aici.daca vrei sa te convingi de calitatile e36 intreaba un posesor direct NU AICI! 115 cai sunt suficienti pentru drumurile din tara asta. Din toti utilizatorii de pe forum care intradevar m-a ajutat unul singur a fost serios si la obiect DANS,ca restul...deschizi topic de bmw si se vorbeste de Nova,deschizi de debitmetru se vorbeste de esapamente,roti,tuning,scaune etc si la final raspunsul nu il gasesti aici. Sper ca nu te-am dezamagit si te sfatuiesc sa nu renunti la visul tau si sa iti achizitionezi cat mai curand BMW-ul mult dorit.MERITA! Succes
  8. Aceeasi problema o am si eu!Iata cum se manifesta la mine: Daca stau la semafoe mai mult de 2-3 minute,cand accelerez,motorul se tureaza dar parca nu trage...eliberez acceleratia putin si accelerez din nou si motorul trage normal .ce sa fie oare???
  9. Frate,am zis bine ai venit in clubul celor nemultumitide e36 pentru ca si eu tot asta am.subscriu la tot ce ai spus despre suspensii.Eu am vrut sa o indrept pt ca dupa ce am schimbat toata suspensia statea pe starda parca era avion,ce spui tu de paralel cu pamantul la mine era aiurea rau de tot,avion ce mai.Si atunci ,dupa 3000 de lei bagati in curul ei,numai piese stock,am decis ca cea mai ieftina si de scucces solutie era bucata de cauciuc.Culmea cu asta am rezolvat-o!crezi ca mie imi place?Dar asta e acum!
  10. Salut! Frate nu pot sa iti spun decat "bine ai venit in club"!Pna acum cateva luni asa eram si eu,negru de suparere.Cu timpul insa m-am calmat...asta e acum...ce sa ii fac asta e!Eu am avut,si am inca,o mare problema la suspensii,si nimeni nu stie ce e,dar roman fiind am rezolvat-o romaneste!o bucata de cauciuc de2.5cm sub arc si acum sta dreapta!(statea 1.5 cm mai jos de dreapta spate,poate stii topicul meu,ai scris si tu acolo).In fine,acum e cat de cat ok,dar problema ramane ,nu? Acum fruntea sus frate!decat o dacie,fie ea si logan si solenta si berlina celebra...mai bine un e36!cat despre calibra,crede-ma nu ai vrea!E groaznica frate,in afara de forme,nu are nimica!Sunt si masini mai groaznice vezi ford mondeo '95-'04,fiesta,renault megane,clio....si mai sunt cateva!Dra de ford sa fugi cat poti! Gata...multa bafta si sper sa iti rezolvi problemele cat mai curand...fruntea sus frate de suferinta!
  11. INCEARCA AUTOKARMA,eu am luat schs-uri la preturi bune!
  12. pentru ca erau ultimile pe lista de posibile probleme cu asieta!asta dupa ce am schimbat in prealabil bucsi amortizoare si flanse fata+spate!
  13. arcurile sunt noi noutze!a fost primul lucru la care m-am gandit!
  14. <_< Pai nu Vali mergea la Berlin .. am reusit o rezolvare partiala...cred! o bucata de cauciuc de 2.5mm bagata sub arc spate si e aproape ok acum!s-a ridicat acel 1 cm!si sta dreapta!dar nu e ok!nu????
  15. si cand spun ca unii bat campii aici pe forum...se supara <_< :) :bashwall:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.