Iata si raspunsul rudei care lucreaza la bmw : " Despre motor eu stiu pana acum numai lucruri bune. Motoarele diesel nu sunt din pacate dezvoltate la noi ci in centrul BMW de motoare Diesel die Steyer. Din cata informatie primesc eu despre motorul asta, am auzit numai lucruri bune. Am si colegi care au 320d si sunt extrem de multumiti. Puternic, nu prea galagios, confortabil, cam asta e parerea generala. Probleme nu a avut nici unul pana acum. Poate poti sa-mi spui ce ai auzit negativ depre motor si incerc sa ma interesez mai in amanunt in ce masura e adevarat sau nu. Uneori eu nu primesc aici direct suficienta informatie despre ce se intampla pe piata cu masinile cand trec de primul an, avand in vedere ca majoritatea celor care au BMW aici i-l iau in leasing pt 6 luni pana la un an. Daca i-mi spui despre niste probleme clare pe care considera unul sau altul ca le are, pot sa incerc sa-mi dau cu parerea sau sa mai aflu ceva in plus de la cei implicati. X-Drive-ul este un concept complet diferit de 4X4-ul clasic. Sistemul nu este gandit numai ca sa te ajute sa iesi din zapada, ci ca un asistent permanent, care duce la o stabilitate mai mare in curbe, pe strada umeda samd. Elecrtronica adapteaza in mod permanent distributia intre fata si spate asa incat DSC-ul sa aiba mult mai putin de lucru. Standar tractiunea e distribuita ca 60% spate - 40% fata. In functie de necesitati se redistribuie. Daca o roata tinde sa patineze, de exemplu, se redistribuie tractiunea spre puntea cealalta, asa incat in prima faza DSC-ul sa nu trebuiasca sa reduca acceleratia. La demaraj in schimb, tractiunea se distribuie spre spate. samd. In contextul asta, xdrive-ul nu se poate decupla. Are in sine relativ putin sens sa cumperi xdrive si sa mergi fara." Pachetul inovationist consta in : Faruri adaptive, asistent pt faza lunga, acces fara cheie in masina, xenon, si spalator faruri