Jump to content

eee3

Members
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    China Town

Previous Fields

  • Masina
    .

eee3's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Posibile cauze: - Rotile neechilibrate; - Pivoti dusi; - Jante strambe; - cauciucuri cu galci
  2. Daca mai este valabil iti ofer 50Ron pe toate
  3. numai ca am facut rost de 4 jante tabla cu 100 RON :twoup: pomana se poate inchide.
  4. Cumpar jante de tabla pe 15'' pentru un bmw e36 316, fara anvelope. nu-mi trebuie neaparat originale, dar sa fie compatibile, si sa fie in stare relativ buna :twoup:
  5. incearca sa-i faci o aerisire la radiator, si mie mi s-a intamplat de multe ori sa nu-mi bage caldura.
  6. M-ar interesa cotiera daca o mai ai si din ce material pt e36, si la ce pret. ms
  7. Poti sa pui o lista cu tot ce ti-a mai ramas de la un e36 ?
  8. pai si droserele se cumpara si separat ? si la ce pret ?:twoup:
  9. da, am schimbat-o mai demult, si tot balta face sub ea
  10. o sa trebuiasca sa iau unul cu totul pt ca acea sarma e din cauza faptului ca s-a rupt cotu ala lung, a mai ramas o bucata mica cat colierul , mi-a sarit de 3 4 ori dintre care de 2 ori pe autostrada , deci e un adevarat pericol sa-ti sara si sa te uiti la ea ca nu ai apa sa completezi :twoup: am trait cosmarul numai ca am avut noroc cand mi-a sarit si am avut de unde sa iau apa, am mai gasit si o sticla de NESTEA tot ce se putea .
  11. Stii cumva vasul acela de expansiune se cumpara separat sau cu tot cu radiator ?
  12. Am adaugat si poza cu acea crapatura de la radiator sa va faceti o idee Iar acel buson de aerisire s-a tocat de cate ori i-am facut aerisirea cand completez cu apa... trebuie sa ma interesez de unde sa iau unul, cel mai probabil de la SH .
  13. Si la mine intra greu in prima treapta numai cand e rece motoru, cand se incalzeste uleiul din cutie incepe sa-si dea drumu.
  14. Aceeasi problema am si eu la un e36 1.6i compact, recent am schimbat si pompa de apa pt ca incepuse sa curga, m-am gandit ca din cauza ei era calvaru asta cu fiertu apei cand incolo dupa 2 - 300 de km , trebuei sa completez cu apa ca imi pierde enorm de mult, vreo 3 litri depinde cat de mult merg, daca nu completez imi fierbe motoru si dau de altele la urma.. Am vazut ca imi iasa aburi exact printr-o crapatura de la radiator din stanga busonului cand deschid capota cu motorul forjat putin. SI am mai observat ca pica apa sub ea dar nu stiu pe unde, din radiator nu cred ca nu pica de fiecare data ci numai cand se face presiune am impresia. Deci se poate exclude Tul in cazul asta ? SI vrea sa va mai intreb urmatorul lucru: Este posibil daca garnitura de _chiulasa_ este dusa sa imi bage presiune prea mare in apa ? si sa imi forteze furtunele sa curga pe undeva ? mersi.
  15. Aceeasi problema o am si eu, daca conduc, angelurile se aprind de cateva ori la puterea maxima, iar dupa unul din ele la fiecare far se aprinde mai usor, eu am cumparat niste condensatoare de 4700uF ma gandesc ca din cauza lor se intampla ca nu au curent destul. Eu am cate un droser la fiecare far.. asa s-a dat la set asa e
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.