Jump to content

gabinho

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

gabinho's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. taxa de prima pt noneuro la motor 1,8 e de 63 milioane vechi !!!
  2. Pai eu ce ti-am spus ? daca e E1.. masina e non euro... dar neamtul a fi pus ceva dispozitive sa o aduca la standardul euro2.. romanii sunt prea prosti sa se ia dupa ce scrie in brief, si le trebuie acte doveditoare in plus.... Fara actele acelea din DE, cu TUV si minuni la aparatura ce s-a instalat, nu iti da nimeni euro2... repet, ei se iau dupa codu ala al motorului, si lor in calc le apare euro1... cum iti explici ca cineva pe forum a scos golf 5 2008 non euro ??? Si nu stiu cum gasesti tu in de.. pe oamenii aia sa-ti dea acte doveditoare, care poate se dau doar la proprietaru care a facut modificarea, oricum prevad ca distractia de adus acte te poate costa cat diferenta de la taxa de inmatriculare... Bafta in continuare, si nu ti-am spus din rautate ca sa te iei de mine, ti-am spus o situatie cat se poate de reala. Cristi,nu stiu ce sa mai zic,stiu ca masina din fabrica e euro 1 si sa facut modificari si are euro 2 ,dar cei de la rar trebuie sa vada actul necesar si trebuie plecat in germania dupa el.masina are si acum verificare valabila pina in 2009 in germania.oricum sunt niste inculti cei din romania si fara spaga nu poti face nimik.o sa incerca frate-meu sa o inmatriculeze pe handicap,sau merge dupa acte in germania.depinde de timp ,ca bani deja sa stricat o groaza.stii cum e ,pina nu patesti pe pielea ta nu te inveti minte.in legatura cu golful 5 care l-a scos non euro ....e " demential" ,asta e ROMANIA si lumea in care traim.ms de mesaj si stai linistit ca nu mai iau de nimeni,citesc tot ce scrieti si mi se pare corect sa si raspund,imi cer scuze tuturor dak am deranjat cu ceva.te salut.
  3. Sal,ms de mesaj,chiar azi a fost frate-meu la cei de la RAR si i s-a spus ca sa schimbat ceva la masina care trebuie dovedit prin ceva act.Acel act trebuie luat de la service-ul din germania,iar directorul de la RAR cu care a vb frate-meu ia spus ca in acel moment trece masina pe euro2,chiar e posibil asa ceva?Oricum va multumesc pt toate mesajele.O sa va mai scriu aici sa vedeti ce se intimpla. Sal,ms de mesaj,chiar azi a fost frate-meu la cei de la RAR si i s-a spus ca sa schimbat ceva la masina care trebuie dovedit prin ceva act.Acel act trebuie luat de la service-ul din germania,iar directorul de la RAR cu care a vb frate-meu ia spus ca in acel moment trece masina pe euro2,chiar e posibil asa ceva?Oricum va multumesc pt toate mesajele.O sa va mai scriu aici sa vedeti ce se intimpla.Euro 2 scrie doar pe actul cel mic.!!??
  4. Draga cristi,pe brief scrie clar euro 2,deci ?astia incalca constitutia uniunii europene,cum sa o treci non euro dak pe act scrie ca e euro 2,iar ca si poluare a fost ininte cu o saptamina de RAR si de acolo ia zis ca masina indeplineste conditiile euro 2,nu mai inteleg nimik,te fac astia sa vb singur.
  5. ms colega,se poate sa-mi spui de ce ? contestatie sau sa fac din nou rar-ul?sa schimb catalizatorul(desi am testat fumul ininte de rar intr-un loc autorizat de rar si a iesit bine ,adica se incadra in euro 2).? nu ma dezamagi..:)
  6. Sal,am cumparat de curand un 318 i si pe brief scrie euro 2(nu d2 sau d3 sau alceva) ,iar pe caroserie pe tablita e 184 e1 ,iar cand am fost la rar mi-a trecut non euro ,vreau sa stiu dak se mai poate face ceva avand in vedere ca am toate actele care confirma ca e non euro.ms si astept ceva ajutor ms mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.