Jump to content

netmatch

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318 E46

netmatch's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ...eu unu' m-am mai linistit, tocmai s-a intors din Germania prietenul care mi-a adus-o si surpriza..pe langa cele 3 chei pe care le aveam, nemtoaica fosta proprietata i-a mai dat una, tot cu butoane, care merge perfect...deci la mine cheia era de vina nu modulul confort....bafta celor cu probleme!va salut!
  2. ...aha...habar n-am avut...si nici acum nu am! au alarma din fabrica? au unele sau toate? n-am auzit-o niciodata!cum pot sa verific?
  3. Multumesc mult, dar desi imi place foarte mult zona, ajung destul de rar la Valcea. Am sa caut sa-l repar aici in Bucuresti, din cate am vazut pe net, sunt niste relee care se schimba, nu stiu de unde sa le iau, m-as incumeta sa le schimb singur...daca nu, caut unul functional la dezmembrari.
  4. Salut....n-am reusit sa fac nimic cu cheia deocamdata dar am mai observat o chestie tare! Masina incuiata din cheie, ca altfel nu merge, apas pe butonul LOCK si imi aprinde becurile interioare de la plafoniere! )
  5. @MiLLe sigur e din cheie....voi incerca s-o repar, nu stiu exact unde, cineva mi-a recomandat un centru aici in Buc, voi merge acolo si daca rezolv ceva va anunt.
  6. Am facut-o de mai multe ori dar nu se intampla nimic. La sfarsitul procedeului nu face operatiunea deschis/inchis , doar se aude un mic "clic!" pe undeva prin bord!...asta e, daca-i dau de cap va anunt!
  7. Salut colegi, am o problema cu cheia...cred! Imi cer scuze daca s-a mai discutat asta, m-am folosit de functia de cautare dar n-am gasit nimic. Problema se reflecta prin faptul ca nu reusesc sa incui masina din butonul cheii.O pot insa descuia, pot deschide si portbagajul, dar cand vine timpul sa incui trebuie sa rasucesc cheia in butuc! V-ati lovit de problema asta, ce naiba sa-i mai fac, ca nu mai stiu?!?! Initial i-am schimbat butoanele, cel de incuiere era tocit (rupt) si culmea, dupa ce le-am schimbat am coborat la masina sa vad ce-am facut si totul era ok, puteam s-o si incui.Am repetat asta de cateva ori si fericit c-am rezolvat-o, am plecat de la masina....de atunci insa nu mai merge! Am verificat bateria,desi celelalte butoane sunt functionale, am desfacut si curatat contactele de 10 ori, am rasucit folia de sub butoane, crezand ca "pastiluta" ce corespunde inchiderii are ceva...nimic! Nu stiu ce sa fac, e singura cheie cu butoane din cele 3 pe care le am si e chiar deranjant! Atasez modelul cheii care-mi mananca ficatii.
  8. Multumesc frumos pentru raspuns, m-am mai linistit!...oricum ma dispera faptul ca in iunie tre s-o las 2 sapt pe bara, ca n-o sa mai am numere provizorii si astept pana pe 30.06 ca sa-mi scada taxa, daca mai era si euro 2 cred c-o luam razna la cat mi-am dorit-o!
  9. Va salut colegi! Pana sa citesc acest topic si inca vreo doua legate de norma de poluare eram linistit cu gandul ca in brif am trecut D4 deci e Euro3 (ma gandeam eu), dar mi-a cam intrat un morcov pe undeva ca s-ar putea incadra la Euro2! De o saptamana mi-am adus un 316 E46, din 06.1999 si ma gandesc ce naiba fac daca nu iese Euro3!! Ma uit ca bou' de vreo ora si pe briful mare si pe cel mic si nu reusesc sa-mi dau seama ce motor am pe ea, nu am trecut nici un cod de motor, n-am nimic din ce vad pe la voi, o combinatie de litere cu cifre. Am coborat si la masina cu lantrena sa ma uit p-acolo, parca sunt nebun! Ma gandeam sa va dau cateva date, poate reusiti sa ma luminati putin Prima inmatriculare: 30.06.1999 VIN : WBAAL11060JN26236 SCHADSTOFFARM D4 Si in brif si pe contra aripa stanga am gasit inscris e1*97/27*0097* Am intrat si pe siteul de la RAR, unde am lista cu autovehiculelor care se pot incadra la Euro3, la BMW 316 sunt trecute urmatoarele: Model (tip) Cod motor Cmc kW km/h CV 316I 194E1 1895 77 200 5H 316I 194E1 1895 77 194 4A Ma lovesc de acelasi cod de motor! p.s. tot pe placuta de la motor, alaturi de e1*97/27*0097* scrie si 19 4E Va multumesc anticipat pentru raspuns.
  10. Va salut colegi! Pana sa citesc acest topic si inca vreo doua legate de norma de poluare eram linistit cu gandul ca in brif am trecut D4 deci e Euro3 (ma gandeam eu), dar mi-a cam intrat un morcov pe undeva ca s-ar putea incadra la Euro2! De o saptamana mi-am adus un 316 E46, din 06.1999 si ma gandesc ce naiba fac daca nu iese Euro3!! Ma uit ca bou' de vreo ora si pe briful mare si pe cel mic si nu reusesc sa-mi dau seama ce motor am pe ea, nu am trecut nici un cod de motor, n-am nimic din ce vad pe la voi, o combinatie de litere cu cifre. Am coborat si la masina cu lantrena sa ma uit p-acolo, parca sunt nebun! Ma gandeam sa va dau cateva date, poate reusiti sa ma luminati putin Prima inmatriculare: 30.06.1999 VIN : WBAAL11060JN26236 SCHADSTOFFARM D4 Si in brif si pe contra aripa stanga am gasit inscris e1*97/27*0097* Am intrat si pe siteul de la RAR, unde am lista cu autovehiculelor care se pot incadra la Euro3, la BMW 316 sunt trecute urmatoarele: Model (tip) Cod motor Cmc kW km/h CV 316I 194E1 1895 77 200 5H 316I 194E1 1895 77 194 4A Ma lovesc de acelasi cod de motor!
  11. Se aude ca functioneaza, merge pret de un minut apoi se opreste. N-am cum sa nu-mi dau seama ca functioneaza, motorul se aude altfel, apoi devine mult mai silentios, merge rotund si fara intreruperi, una peste alta sunt multumit de achizitia facuta, trecand peste o mica bataie fata care nu stiu inca de la ce provine, o simt doar pe denivelari mai serioase si pe faptul ca mi s-a aprins check-ul imediat ce am alimentat la petrom si nu se mai stinge! ...tre sa-i bag o mufan-n fund sa-i sterg eroarea!
  12. Tocmai m-am intors de la masina si m-am cam prins care-i problema...doua dintre niturile de aluminiu au cedat si de aici sunetele ciudate, am sa incerc maine sa inlocuiesc niturile cu niste suruburi lungi, subtiri si cu piulite si sa vad ce se intampla. Credeti ca-i ok?...in rest pompa funcioneaza normal, porneste, se opreste, motorul merge ok...multumesc!
  13. Bine v-am gasit, sunt noul posesor al unui 316 E46. Dupa 2 zile de utilizare, la prima cheie dimineata sau dupa mai multe ore de stat(in jur de 9 ore cat stau la job),am obrervat ca la vreo 10 sec de la pornire incepe sa se auda un huruit, o vibratie, nu prea stiu cum s-o definesc mai bine, de undeva din partea stanga a radiatorului, de la o tulumba cu furtune pe care o atasez incercuita in poza de mai jos. Am observat ca nu e inchisa etans, ca scapa aer pe langa ea, iar daca o presez usor sa stea lipit capacul de corpul acesteia, huruitul este mult mai estompat. Toate astea dureaza cam 30 sec dupa care se aude un tacanit scurt ca si cum s-ar decupla ceva si totul ruleaza normal. N-am prea mari cunostinte despre motoarele de bmw si ma intereseaza ce piesa este aceasta, care-i rolul ei si cum pot remedia problema. In speranta unui raspuns, va multumesc Imi cer scuze in eventualitatea in care mai este deschis pe forum un astfel de topic, dar necunoscand cum se numeste piesa, nu stiu ce sa caut! Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.