Jump to content

cilianutop

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cilly2004

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti
  • Interests
    masini made in Germany, movies, tenis de masa, muzica

Previous Fields

  • Masina
    VW Golf 5 1.9 TDI

cilianutop's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, Pe scurt "problema" mea : - DPF off fizic si din soft acum 2 ani la 208.000 KM - motivul nu a fost faptul ca pierdea din putere si alte efecte care se intampla cand DPF moare "irecuperabil" , ci faptul ca de cand am luat-o timp de vreo 20.000 km, in fiecare zi imi aparea de 2-4 ori mesajul de eroare legat de DPF. - pentru a scapa "definitiv" de mesajul stresant zilnic, am ales varianta off. - evident ca dupa ce DPF devine fizic off, ceva fum negru , mai mult sau mai putin iese la orice auto care a avut DPF si nu mai are. Dilema e ca nu stiu daca la mine e ok fum-ul sau nu. Idee ca finala de la toba de esapament se innegreste destul de mult. ( atasat cateva foto). In poza nr. 2 unde am marcat si e mai curat sa zicem, dadusem inainte cu degetul..... Ma gandesc sa modific evacuarea finala , pe modelul primelor modele de E90. ( cu "gura" de evacuare orientata spre sol)...... Alte idei aveti?
  2. Salutare, Am citit cu atentie toate replicile din acest topic. Sunt anumire lucri care nu sunt clare. In sensul ca daca DPF este eliminat atat fizic cat si din soft, dupa pararea mea din acel moment nu mai poti avea softul de "fabrica", pentru ca acesta prevede DPF. Astfel spus eliminarea filtrul din soft este tot un fel de "resoftare", adica masina sa functioneze "normal" fara DPF. Am facut si eu operatiunea eliminare filtru atat fizic cat si din soft. Masina funtioneaza ok si fum negru mai mult sau mai putin iese pentru ca este normal. La mine masina mergea normal si cu DPF "cu probleme" dar timp de doi ani mi-a aparut mesajul " posibile probleme in functionarea motorului " de 2-4 ori in fiecare zi , in functie de cat de mult mergeam. Si pentru a scapa de acel "mesaj" zilnic am am ales eliminarea DPF. De cumparat unul nou e foarte greu sa iti permiti decat daca chiar te dau banii afara din casa, de cumparat unul SH , nu mi se pare o idee buna, dar de curatrea lui "profesioanala" ce ziceti? Inainte de a elimina DPF-ul, un prieten mi-a propus sa incerc curatarea filtrului aici In cazul meu pretul ar fi fost 93 euro cu TVA. A nu se intelege ca vreau sa fac fac vreo reclama. Eliminarea DPF m-a costat dublu fata de "curatarea profesionala".
  3. Salutare, Nu are nimeni nici o idee?
  4. Salut, Am o problema destul de ciudata la un E90 din 2008, 2 L Diesel, 177 CP. La masina am combinatia: cd-player original si navigatie cu I-Drive. S-a intamplat ceva la CD-player si nu mai functioneaza: - din menu-ul I-drive nu mai pot intra in CD-player ( pe display arata "CD" scris cu un font diferit decat AM,FM, AUX) - in momentul in care apas pe butonul "eject" nu se intampla nimic fizic, nu iese Cd-ul , nu se aude nici un zgomot. Dupa vreo 5-10 secunde apare pe navigatie "eject" si ecranul ramane asa mult si bine, pana cand dau "exit" din I-Drive. Am verificat sigurantele si sunt "OK" . Mai mult decat atat , dupa ce am verificat sigurantele , cand pun contactul imi apare pe display-ul de la navigatie " Please insert Navigation CD". Adica fix ca in "legile lui Murphy" , nu am cum sa bag CD-ul de navigatie daca eu nu pot scoate CD-ul audio existent in Cd-player. Daca are cineva vreo idee, vreun sfat , voi zice "bogdaproste". Pentru inceput sfaturi/idei despre cum se desface CD-ul player si daca in spate are mai multe mufe de alimentare. M-am gandit si la acest aspect cu mai multe mufe de alimentare pentru ca radio merge perfect , iar cand apas butonul "eject" nu se aude absolut nimic. Multumesc anticipat!
  5. Buna ziua, BMW 320D,177 CP,Efficient Dynamic,transmisie automata. Intrebarea ar fi legata de schimbul uleiului din cutie : cat ar costa la dumneavostra aceasta operatiune, "piese" si manopera ? Multumesc anticipat.
  6. O parere, daca se poate despre acest Mini Diesel "Park Lane"? (din pacate nu are decat o poza si nici nr. de telefon) link Din punct de vedere fiabilitate e ok aceasta motorizare? Multumesc. Later EDIT: intre timp a devenit indisponibil anuntul.
  7. Ai dreptate. Aceea este si cea mai scumpa , nici in desciere nu zice nimic de AC. Cele doua negre care au climatronic au sigur "aer rece".
  8. Mersi frumos pentru precizari. Cum pot verifica daca cutia este Midland sau Getrag? In "lista" cu care plec la drum sunt urmatoarele: link 1 link 2 link 3 link 4 link 5 link 6 Pareri despre ele? Multumesc.
  9. Dupa cum arata e Mini Cooper. Dar in anunt zice ca are 90 CP. E trecut gresit sau exista si Mini Cooper cu 90 CP? Pe http://ro.wikipedia.org/wiki/MINI_(BMW) zice : " Totuși, singura diferență între motoarele de pe modelele 'One' și 'Cooper' este economia de carburant, realizată prin intermediul modificării software-ului care rulează pe unitatea de comandă a motorului, care pentru MINI One este setat să optimizeze consumul de carburant, iar pentru Cooper să facă un compromis între putere și economia de carburant" Cu norma de poluare e alta dilema. Cea din postul anterior este euro 3 conform anuntului, iar alta care e cu 2-3 luni mai "batrana" este euro 4 conform anuntului, ambele fiind din 2001. Actiunea de cautare are deja vreo luna iar sambata plec spre "destinatie". Am mai multe pe "lista" pe care le-am urmarit.
  10. Mersi pentru raspuns. Tinand cont de raspunul tau , eu ce sa inteleg din anuntul asta: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mini-cooper-cooper-sulzbach-rosenberg/178159260.html Este Mini Cooper de 116 CP si sa admit ca e gresit anuntul? Multumesc.
  11. Salut, De mai bine de o luna sunt in cautarea unui Mini. Dupa mai multe cautari am ajuns la o mica dilema in ceea ce priveste diferenta intre Mini One si Mini Cooper, fabricatie 2001-2003. Eu stiu ca din punct de vedere estetic Cooper e mai "cromat" decat One, iar principala diferenta este data de puterea motorului : 90 CP la One si 116 CP la Cooper. Am gasit una in Germania care desi arata ca un Cooper , in anunt la capitolul putere motor apare 66 KVH ( 90 CP). Intrebare ar fi: exista Mini Cooper 2001-2003 cu 90 de CP, in loc de 116 CP? Multumesc.
  12. @CatuXXX intrebare: Rontaitul acela de care vorbesti disparea dupa un timp relativ scurt de functionare a motorului? Mersi.
  13. @dorinacke decat sa astept sa imi repare un producator ceva gratis , mai bine il astept pe Mos Craciun . End offtopic Cu toate asa zisele probleme, mie acest motor , in speta cel cu 177 CP mi se pare foarte bun. Weekend placut!
  14. Salut, Din pacate nu imi permite timpul sa citesc tot topicul. Din ce am reusit sa citesc utilizatorii care au acest tip de motor se impart in cateva mari categorii: - au avut probleme serioase si au schimbat ceea ce tine de distributie - au schimbat preventiv - au ceva zgomote dar asteapta sa vina producatorul masinii sa schimbe gratis distributia desi nu se mai pune problema sub nici o forma de garantie "valabia". Si mai interesant e ca problema descrisa in postul nr. #1204 nu face obiectul acestui topic? :shifty: . Un zgomot asemnator dar la un nivel mai mic il am si eu. Se aude un zomot gen tacanit/rontait sau alt cuvant derivat din onomatopee dupa ce masina stationeaza multe ore. Cauzele pot fi multe, printre care si distributia. Posibil ca din momentul in care angrenajul distributie este "uns" zgomotul dispare. La mine dupa o scurta perioada de timp zgomotul dispare. Dupa parerea mea , acel filmulet face obiectul acestui topic. Si apropo de specialisti/priceputi e greu cu d'astea. La masina mea a fost schimbata rola intinzator de proprietarul anterior, iar eu am schimbat de 2 luni fulia motor. Unii priceputi mi-au spus ca zgomotul e tocmai de la acea fulie(ca nu ar fi de calitate, ca are joc si ca poate sa sara pur si simplu !!!), altii ca e de la rola intinzator, iar altii ca e de la distributie. Altii sustineau ca distributia e in spate. Si inca ceva: nu trebuie generalizata o problema aparuta la un anumit model de autoturism cu un anumit tip de motor. P.S Subscriu colegului care a spus ca pana in momentul in care problema nu devine problema in adevaratul sens al cuvantului este mult mai bine sa nu o bagi in seama. P.S 2 De obicei , ca orice om normal pornesti masina dupa ce ai inchis usa. Am procedat invers acum cateva zile si de atunci am tot incercat sa aflu de la ce ar proveniii acel zomot.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.