Revin cu problema measi rectific ce am scris mai sus tensiunea pe care o scotea lambda nu era 0,2 v ci 0,02v. Acum am fost din nou la masina am pornit-o am lasat-o sa se incalzeasca si surpriza lambda scoate tensiune normale si fluctuante intre 0,2- 0,9 v. Ce dracu sa fie? Si daca tot am deschis topicu mai intreb ceva. Am incercat sa fac testu la pompa de benzina am pus un manometru pe rampa de injectie, presiunea e la 2,5 bari la relanti si creste pana la 3 bari cand accelerez.Daca scot furtunu de vacum de la regulator de presiune sta permanent la 3 bari dar atunci cand ai i-au contactu scade destul de repede (2-3 minute) sub 1 bar, ceea ce nu cred ca e normal.Pe unde scapa benzina? Ah... si cand am scos furtnelul de la regulator motoru tragea aer fals pe acolo si eram cu ochii pe tensiunea de la lambda si ce sa vezi avea 0,02v.Posibil sa am o pierdere de vacum cand se incalzeste motoru mai tare sau la drum mai lung? Astept cu interes parerile voastre