Jump to content

adezgo

Members
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e46 318i m43

adezgo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Anul trecut aceasi problema si la mine.Schimbat debitmetru +lambda (bosch), tot la fel mergea.In cele din urma am schimbat valva pcv + furtunele de la ea si s-a rezolvat problema. valva costa 200 lei OEM
  2. mai degraba cred ca citeste temperatura aerului care intra in motor prin admisie, senzoru de temperatura al motorului se afla in alta parte si nu are legatura cu debitmetru
  3. habar nu am, dar daca acceleraza putin mai bine si la cat costa "poate" ca se merita. ma gandeam ca poate are cineva pus deja pe masina si ne da o parere.
  4. detin un E46 318i m43 1.9 118 cai. din cate se stie din motoru asta nu prea poti scoate mai mult decat are stock.ma tot uitam pe ebay si am dat de ceva care zic ei ca e un fel de box tuning. se merita sa-mi achizitionez asa ceva? Astept raspunsuri de la colegi ceva mai documentati decat mine
  5. din cate imi dau seama din foto lampa de marșarier are doua socluri pt doua becuri iar la mine din cate stiu eu are doar unu. gresesc?
  6. doresc sa montez pe masina ceva stopuri cu led. (e46 nfl) am gasit pe ebay ceva care chiar imi plac, dar nu stiu daca se potrivesc pe masina mea astept ceva pareri . linck stopuri led aici
  7. Revin cu problema measi rectific ce am scris mai sus tensiunea pe care o scotea lambda nu era 0,2 v ci 0,02v. Acum am fost din nou la masina am pornit-o am lasat-o sa se incalzeasca si surpriza lambda scoate tensiune normale si fluctuante intre 0,2- 0,9 v. Ce dracu sa fie? Si daca tot am deschis topicu mai intreb ceva. Am incercat sa fac testu la pompa de benzina am pus un manometru pe rampa de injectie, presiunea e la 2,5 bari la relanti si creste pana la 3 bari cand accelerez.Daca scot furtunu de vacum de la regulator de presiune sta permanent la 3 bari dar atunci cand ai i-au contactu scade destul de repede (2-3 minute) sub 1 bar, ceea ce nu cred ca e normal.Pe unde scapa benzina? Ah... si cand am scos furtnelul de la regulator motoru tragea aer fals pe acolo si eram cu ochii pe tensiunea de la lambda si ce sa vezi avea 0,02v.Posibil sa am o pierdere de vacum cand se incalzeste motoru mai tare sau la drum mai lung? Astept cu interes parerile voastre
  8. Am schimbat de curand sonda lambda de reglaj cea dinainte de catalizator pt ca imi consuma destul de mult.Toate bune si frumoase, vineri am schimbat-o am plecat in provincie aprox. 60Km . La intorcere dupa 110Km parcursi pe la Unirii s-a aprins check enginu. De cum am ajuns acasa am pus testeru pe ea. Surpriza! ambele sonde la relanti imi arata valoro de 0,2 V si oscileaza relantiul.Cum acelerez pe la 2500 de ture incep sa lucreze si sondele adica oscileaza intre 0,22 si 0,80. Ca erori mi-au aparut 141 si 170 sau 171 parca. Ce sa fie? Ah , si debitmetul e nou si e Bosch.
  9. se pare ca ai inteles gresit, noi vorbeam de regulator de presiune din care este scos furtunelul si este bandajat, nu de supapa aia unisens de mai jos din care iese furtunelul
  10. exact asa imi apare si mie ca la prima poza cu mg/az/zyl tot pe la 100 chiar 110 pt a doua tre sa ma uit atent si la mina sa vad daca e la fel daca afli ceva te rog sa ma anunti si pe mine
  11. ba are mare legatura, pt ca chestia aia e regulatorul de presiune din rampa de la injectoare iar furtunelul ala scos e de la vacum. acum practic tie cat iti baga pompa atat consuma pt ca pompa baga mai tot timpul 2,8 - 3,0 bari dar la turatii mici injectoarele consuma mai putin iar aici intervine regulatorul de presiune care da drumu la benzina pe retur daca este prea multa . Cred ca e stricat regulatorul de presiune si e mereu pe deschis Poate ma insel asa ca rog alti colegi de pe forum sa ma completeze sau sa ma contrazica
  12. salut ! un pret pt sonda lambda reglaj bosch 0 258 003 559 318i e46 M43 an 2000 vin AY33120
  13. o intrebare: am pus masina pe tester cu INPA si urmarind valorile in timp real am observat ca valoarea la air mass la viteza de 120 KM/h depaseste 70- 90 uneori chiar 120 kgh, plaja pe care o da INPA este intre 0-50. E normal sau nu? La relanti sta bine undeva pe la 10 - 12 masina e46 m43 318i
  14. o intrebare: am pus masina pe tester cu INPA si urmarind valorile in timp real am observat ca valoarea la air mass la viteza de 120 KM/h depaseste 70- 90 uneori chiar 120 kgh, plaja pe care o da INPA este intre 0-50. E normal sau nu? La relanti sta bine undeva pe la 10 - 12 masina e46 m43 318i
  15. o intrebare: am pus masina pe tester cu INPA si urmarind valorile in timp real am observat ca valoarea la air mass la viteza de 120 KM/h depaseste 70- 90 uneori chiar 120 kgh, plaja pe care o da INPA este intre 0-50. E normal sau nu? La relanti sta bine undeva pe la 10 - 12 masina e46 m43 318i
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.