Jump to content

Iacob

Members
  • Posts

    126
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    the other side

Previous Fields

  • Masina
    2001 E39 sedan oxford grĂźn

Iacob's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. ai nevoie doar de unitatea de navigatie. MK-ul. gasesti aici informatii: http://www.xoutpost.com/articles/all-bmw/navigation/9458-bmw-navigation-system-faq.html
  2. iti merg de pe e39 pe e60. o sa ai in schimb nevoie de inele de centrare. diametrul butucului este mai mare la e39 decat la e60 (74mm vs. 72.5mm)
  3. cd changer-ul este montat in portbagaj, partea stanga spate. Ai o trapa de acces.
  4. @lupescu: nu are legatura cu MK-ul de navigatie. merge daca ai buton de mode (comutarea sursei audio) pe unitatea radio / monitorul din bord. nu are lag. schimbarea melodiilor se face mai rapid decat la cd-changerele clasice. @bzk: nu este compatibil cu E60, E90, E65... sunt si alternative mai ieftine pentru masinile cu I-Bus (E46, E39, E53, E38...) Grom-ul de exemplu este mai ieftin si ok. Eu mi-am cumparat CP600-le pentru ca atunci era cea mai buna solutie, GROM-ul inca mai avea probleme (care au fost corectate ulterior prin update-uri de firmware). Nu mi-a facut nici o problema, afiseaza ID3Tag-ul corect, suporta playlisturi. Il folosesc cu un card de 8GB Pentru cine are DSP pe masina, GROM-ul are un add-on ce ii furnizeaza suportul pt DSP, costa 70 usd. CP600 suporta din start DSP
  5. un link mai vechi dar care nu isi pierde din actualitate
  6. sp winter sport 4d. generatie mai noua decat 3d. profil asemanator cu 3d-ul la care au adaugat o serie de striatii transversale ce ar trebui sa uniformizeze presiunea aplicata anvelopei si implicit sa creasca aderenta. tot striatiile suplimentare ajuta si la aderenta pe sosea umeda. au iesit bine in testul ADAC
  7. nu. este folosita exclusiv pentru navigatie.
  8. da, decupajul interior este deja facut. trim-ul acoperea spatiul gol dinauntru in care intra suportul de pahare. in interior se vede locul unde intra cele doua clipsuri metalice. cele 2 suruburi prin clipsurile de suportul de pahare. (trec prin gaurile suportului pe care le vezi cand deschizi partial bratele) daca nu ajuta ce am scris mai sus, lasa un mesaj aici si o sa fac o poza
  9. fixarea se face cu 2 suruburi + 2 clipsuri. spatiul este relativ stramt. ai grija sa nu le scapi in bord. gaurile le vezi cel mai bine cu suportii de pahare deschisi la jumatatea cursei
  10. daca vrei sa alegi instalarea modulului bluetooth in masina, nu mai e nevoie sa montezi holderul de 6310. poti sa folosesti modulul bluetooth cu orice telefon ce suporta tehnologia si vei avea functionalitatea siemens bit II. un ghid bun de instalare modul bt: http://www.bimmernav.com/BMW_E39_Bluetooth_Installation_Instructions.html
  11. ai nevoie doar sa inlocuiesti modulul din cotiera cu holderul de 6310. ideea este ca vei pierde din functionalitatea telefonului actual (afisarea contactelor/mesajelor pe displayul 16:9, integrarea cu sistemul audio al masinii, comenzile de pe volan prin care controlai telefonul, afisarea numarului apelantului pe OBC High). Ce am scris in paranteza se aplica doar daca ai acum aceste functii pe masina. iti scriu un sumar ca sa iti dai seama de diferenta dintre cele doua sisteme (SB2 vs. 6310) Siemens BIT 2 (SA630) este un ansamblu compus din: 1. terminal 2. modulul cu sim reader din cotiera cu functia de incarcare a telefonului, conectare la antena masinii 3. modulul din portbagaj care asigura integrarea cu sistemele masinii 1 si 2: http://realoem.com/bmw/diagrams/d/a/135.png 3: http://realoem.com/bmw/diagrams/m/w/234.png Holderul de 6310 (http://realoem.com/bmw/diagrams/x/p/143.png) iti asigura doar incarcarea telefonului si conectarea la antena masinii pentru amplificarea semnalului. Nu comunica cu modulul din portbagaj al Siemens BIT 2-ului.
  12. trebuie schimbata cu totul. daca nu ai alarma oem, ai nevoie de piesa 1 din poza http://realoem.com/bmw/diagrams/p/p/117.png (cod: 51 16 9 134 417)
  13. tho_klan are Seiemns BIT II, fara fir. Metoda pe care ai descris-o cu SIM Readerul din spate se aplica telefoanelor cu fir de pe masinile prefacelift. Daca ledul rosu de langa display sta tot timpul aprins, cartela a fost citita dar nu se poate conecta la retea (cartela expirata, in afara ariei de acoperire) Daca ledul clipeste intermitent, cartela nu a fost citita cauzele fiind: - incompatibilitatea cu cititorul (de ex: cartela cosmote) - sim reader defect, de obicei se intrerupe contactul dintre cititor si modul
  14. Pentru problema cu "Insert Card". Traducerea din germana inseamna de fapt "Va rog introduceti cartela". Telefonul nu este codat in vreo retea. Vechimea cartelei nu are legatura cu telefonul (am folosit fara probleme o cartela orange de 7 ani). Clipeste rosu intermitent un led din partea dreapta sus a display-ului? (langa butonul de eject) Sunt mai multe cauze posibile: - cartela defecta (incearca alta cartela. din experienta am observat ca merg bine cele Orange/Vodafone. Cosmote nu). - mizerie in fanta unde intra cartela (curata cu un jet de aer) - defectiune de card reader (daca cititorul de SIM este defect, nu ai cum sa il repari usor.)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.